Korvaa joku sana laulusta sanalla "av-mamma"
Kommentit (112)
Av-mamma oli baarikassa
töissä siinä kahvilassa
jonka takahuoneessa jonkin aikaa joskus asuttiin
(Av-mamma mitä mä teen)
Heipä hei. Hyvää iltaa. Av-mamma palstailee taas. Av-mamma nimen sain, korvani nääs lerpattaa. Olen av-mamma vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen av-mamma vain, pyöreä. Lapset mua rakastaa.
Hyvää yötä, piltit. Av-mamma silmät sulkee. Lapsosista näkee av-mamma monta unta.
AV-mamman pöksyjen alla on Mörri-möykyn kolo.
(Lauletaan It's Time To Dien mukaan)
AV-mammat,
I troll you down and you will see...
Heihei av-mamma, sä et oo syöny sun lääkkeitä...
Mä AV-mamma oon. Ja panen suihketta kainaloon.
Se on hyvin joviaali ilmiö, ouu. Mä AV-mamma oon...
Ei itkeä saa,
ei meluta saa,
tai mamma voi tulla ikkunan taa.
AV-mamma matkasn jo käy!
Mamma, av-mamma, kiipes langoille. Tuli mode rankka, yökirjoittelut vei. Aurinko armas kuivas kyyneleet: aamu saapui, mamma provos uudelleen.
Av-mamma, av-mamma, valkaistu tukka, vanha ukko. Eikö taakka paina selkää, käypä tänne emme pelkää. Sä oot meille vanha tuttu, puuhkalakki, karvanuttu. Täällon myöskin "kiltit" lapset, kirkassilmät silkohapset.
Kas metsämökin ikkunasta AV-mamma kurkistaa...
O-o-oo-oh,
oo-o-oo-oh,
AV-mamna ei oo kirosana!
All in all it's just another av-mamma in the wall.
All in all you're just another av-mamma in the wall.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:54"]
All in all it's just another av-mamma in the wall.
All in all you're just another av-mamma in the wall.
[/quote]
Facessa?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 22:28"]Av-mammalla palsta on, se suuri palsta on. Av-mammalla palsta on, se suuri palsta on. Ai ai av-mammaa, kaikilla ei ole av-mammaa, mutta meidän av-mammalla oma palsta on.
[/quote]
Av-mammalla palsta, se av-palsta on. Av-mammalla palsta, se av-palsta on. Aijai mammoja, jotka ei voi palstailla. Mutta av-mammoilla oma palsta on!
Terveisin true-av-mamma :)
Kuinka paljon mahtuu pieneen porvooseen, pieneen porvoosen provoja, trolleja. Kuinka mahtuu tähän pieneen porvooseen av-mammoja, tosi ihkuja.
Jospas minä mamman saisin... Jospas av-mamman saisin, kyllä sitä rakastaisin, paijailisin sitä aina, arkena ja sunnuntaina. Sille herkut kantelisin, illalla sille laulelisin, ja kun kaikki oikein oisi mukavasti, se sanoisi - provooo!
Kun yössä yksin vaeltaa
Voi av-mamman kohdata
Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea
Reissumiehen reppu ja av-mamman peppu, ne sisältöä elämääni tuo...
Tuuli kulje sinne missä av- mamma on..