Työura tärviöllä
Sain jokunen aika sitten vakituisen työsuhteen, joka sinällään on saavutus ikänsä pätkätöitä tehneelle ja työttömyydestäkin kärsineelle. Työpaikka ei ole vieläkään unelmien paikka. Etsin ja kartoitan kokoajan muita vaihtoja. Oletko sinä löytänyt unelmiesi työpaikan kivisen polun jälkeen?
Kommentit (9)
Kannattaa varmaaan vähän mietttiä sitä missä on mahdollistatienata vähän rahaakin eli minnne raha kskittyy ja miten siiitä voi raapaista oman siivunsa ja milllä keinoin.
Harrastuksen parista löytyi unelmien kesätyö! 😍 Toki tykkään talvityöstänikin, kiva kun sitäkin on nyt löytynyt pitkästä aikaa 😃
Olen 60 v. Työura on jo ohi! Takana kuitenki 38v hommia/töitä. Olen testimielessä hakenut töitä hakuilmoituksilla. Noin 130 hakua. Olen kertonut hakuun rehellisesti ikäni ja vauvani valehtelematta. 2 vastausta tuli,joissa sanottiin suoraan,et olen jo liian iäkäs ko toimeen. Arvostan rehellistä vastausta noilta kahdelta. Muut eivät viitsineet vaivautua.
En. En ole koskaan onnistunut löytämään työtä, jossa olisi yhtä aikaa mielekkäät työtehtävät, kohtuullinen palkka ja mukava työilmapiiri.
Aina kanittaa noista jostain.
Hmmm, onkohan se unelmiesi työpaikka ihan realistinen? Ei missään työpaikassa ole pelkästään ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 60 v. Työura on jo ohi! Takana kuitenki 38v hommia/töitä. Olen testimielessä hakenut töitä hakuilmoituksilla. Noin 130 hakua. Olen kertonut hakuun rehellisesti ikäni ja vaivani valehtelematta. 2 vastausta tuli,joissa sanottiin suoraan,et olen jo liian iäkäs ko toimeen. Arvostan rehellistä vastausta noilta kahdelta. Muut eivät viitsineet vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Olen 60 v. Työura on jo ohi! Takana kuitenki 38v hommia/töitä. Olen testimielessä hakenut töitä hakuilmoituksilla. Noin 130 hakua. Olen kertonut hakuun rehellisesti ikäni ja vauvani valehtelematta. 2 vastausta tuli,joissa sanottiin suoraan,et olen jo liian iäkäs ko toimeen. Arvostan rehellistä vastausta noilta kahdelta. Muut eivät viitsineet vaivautua.
Vaivani! Ei vauvani! Kirjoitusvirhe 🤗
Ei oo kovin monella unelmatyötä. Töissä käydään palkan takia.
En ole. Olen kohta 50, eikä mitään uraputkea ole auennut.