Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä fyysisiäoireita sulle on tullut mt-ongelmista/masennuksesta/ahdistuksesta?

Vierailija
21.08.2015 |

Kertokaa :) Mietin voiko omat vaivani johtua vain psyykkeestä, olen jo diagnosoinut mm. Ms-taudin ja aivokasvaimen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perusterve, ihan hyvässä kunnossa oleva nainen. Keväällä ajoin itseni loppuun järjettömällä työmäärällä. Sain niin kovia paniikkikohtauksia, että luulin kuolevani. Jalat petti alta, makasin maassa, syke 200, verenpaineet sekaisin, ruoka ei pysynyt sisällä. Pidän itsestäni jatkossa parempaa huolta.

Vierailija
22/22 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut masennusta useampia vuosia, välillä enemmän välillä vähemmän. Vuosi sitten oli monta stressaavaa asiaa elämässä päällekkäin ja sain fyysisiä oireita jotka ehkä johtuivat sitten siitä masennuksesta. Minulla epäiltiin ms-tautia ja muitakin (parkinson, huntington). Oli erilaisia neurologisia oireita, lihasheikkouta, vapinaa, yöllisiä nykymiskohtauksia, vaikea kävellä, välillä en päässyt ylös tuolista ilman apua. Pääsin juuri ja juuri lähikauppaan. Oireet jatkuivat muutamia kuukausia ja loppuivat sitten. Lopullisena diagnoosina oli määrittelemätön vapina ja syynä stressi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi