Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva asuinalue Turussa

Vierailija
21.08.2015 |

Mikä olisi viihtyisä asuinalue lapsiperheelle Turussa tai lähikunnissa? Perheemme harkitsee Turun seudulle muuttoa miehen työn perässä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin jännä. Itse muutin 2v suitten Vantaalta Turkuun. Pieniä lapsia on perheessä, joten ok-talo on paras vaihtoehto. Mies ei halunnut Hirvensaloon, minä en halunnut mitään ikivanhaa homepesää tai liian pitkää työmatkaa ympäristökunnista. Mitä jäi jäljelle?

Todella vähän tarjontaa uudehkoista ok-taloista, varsinkin jos välttää yhdistelmää puutalo + sähkölämmitys. 

Vierailija
62/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräsrautela. Pieni rauhallinen asuinalue keskellä kaikkia mahdollisia palveluja, silti ihan metsän ja luonnon lähellä. Alueella on ok-taloja, rivitaloja ja muutama pienkerrostalo. Ollaan asuttu jo pitkään, eikä pois aiota muuttaa. Keskustaan n. 4-5 km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korppoolaismäki, Nummen pakka, Uittamo, Ilpoinen, Ispoinen, Hannuunniittu, Itäharju.

Lähikunnissa on enemmän oman auton varassa, muuten kivoja paikkoja.

Vierailija
64/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvensalo. Paljon lapsiperheitä ja muutenkin mukavaa asua

Vierailija
65/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruohonpää. Rauhallista seutua, paljon omakotitaloja. Lapsiperheitä, vanhuksia. Olen viihtynyt. Oma puutarhatontti noin 3 km Turun keskustasta. Alle 10 min.bussimatka keskustaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi