Miten olette saaneet puolisonne juomisen katkeamaan?
Meillä mies juonu nyt lähes 1 1/2v joka ilta 7-16 olutta. Välissä jopa enemmän, alkaa jo ahdistaa ja haluaisin yrittää jotenkin saada katkaistua juomisen.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:48"]Se Tuulahan otti sitten vielä uuden juoppomiehen! Ei voi ymmärtää...
[/quote]
Jep. Mikähän siinäkin on? Hoivavietti? Tuntee itsensä tarpeelliseksi?
[/quote] kyllä sen juomisen saa katkaistua. Isäni oli juoppo 20 v ja sai sen katkaistua. Eli kyllä mun miehellä vielä toivoa on :) Ei ole kuitenkaan väkivaltainen jne. Ap
Olemme puhuneet siitäkin että lähtisimme jonnekin hoitolaan ja myös minä saisin purkaa tunteitani. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:44"]Meillä mies juonu nyt lähes 1 1/2v joka ilta 7-16 olutta. Välissä jopa enemmän, alkaa jo ahdistaa ja haluaisin yrittää jotenkin saada katkaistua juomisen.
[/quote]
Tästä aiheesta tuli hyvä dokkari tv:stä " Yläkerran Tuula" Suomessa on aika monta " Tuulaa" , jotka uskovat viimeiseen asti.Lähde.
Se Tuulahan otti sitten vielä uuden juoppomiehen! Ei voi ymmärtää...
En saanut, hoidoissa kävi ymds. Mutta qina se sai päähänsä että sen pitää harjoittella juomista, että osaa juoda niinku muut ja sit jos se krt meni pilalle sen mielestä, seur. Päivänä taas harjoitteli... Erosin ja lapsiakin on.
Yritä, niin saat tietää olevasi maailman vittumaisin akka, josta löytyy vika jos toinenkin.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:44"]Meillä mies juonu nyt lähes 1 1/2v joka ilta 7-16 olutta. Välissä jopa enemmän, alkaa jo ahdistaa ja haluaisin yrittää jotenkin saada katkaistua juomisen.
[/quote]
Tästä aiheesta tuli hyvä dokkari tv:stä " Yläkerran Tuula" Suomessa on aika monta " Tuulaa" , jotka uskovat viimeiseen asti.Lähde.
[/quote] en kyllä hevillä halua lähteä, meillä muuten erittäin hyvä liitto.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:20"]Yritä, niin saat tietää olevasi maailman vittumaisin akka, josta löytyy vika jos toinenkin.
[/quote] ei kyllä ole kertaakaan mua syyttänyt.
Tiedän minä yhden takuuvarman konstin. Mutta en taida suositella, kun lain mukaan rikokseen yllyttäminenkin on rikos. Sitä paitsi sinä joutuisi sillä lopetuskeinolla lusimaan noin 12 vuotta.
Tämä on valitettavasti ainoa keino, jonka minä olen tullut tietämään, kun olen noin puoli vuosisataa enemmän tai vähemmän juoppoja katsellut.
Joo, sinä saat purkaa tunteitasi jossakin yhteisessä hoidossa ... sehän auttaisikin kovasti, eikä miehen tarvitsisi juomista lopettaa. Eihän se ole miehelle ongelma vaan sinulle. Miehen ongelma olisi se, jos joutuisi olemaan juomatta.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:48"]Se Tuulahan otti sitten vielä uuden juoppomiehen! Ei voi ymmärtää...
[/quote]
Jep. Mikähän siinäkin on? Hoivavietti? Tuntee itsensä tarpeelliseksi?
Kokemuksesta voin kertoa, että juomista ei lopeta muu kuin katkaisuhoito. Giljotiinilla.
Putken saattaa saada loppumaan sillä, että kaatelet salaa sen juomia viemäristä, tai vaikka pihamaalle. Hyvällä tuurilla pää selviää yön aikana, jos illalla on juomat loppuneet. Ei välttämättä tepsi aina, jos miehellä on paljon pulikavereita, joiden luo voi mennä jatkamaan. Ja pysyvää ratkaisua tuosta ei tietenkään saa.