Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi taivas miten hölmöjä lasten vanhempia on päiväkodissa!

Vierailija
16.03.2022 |

Olivat tehneet lapselle kotitestin ja kun siinä oli vain haalea viiva, ajattelivat ettei se haittaa ja toivat lapsensa hoitoon.
Lapsella oli siis oireita ja hän oksensi, mutta koska toinen viiva oli niin haalea, niin ei kai se pahasti ainakaan tartu.
No, nyt on sitten kaikki ryhmän aikuiset ja puolet lapsista koronassa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä siis ollut maskeja?

Vierailija
2/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne vanhemmat ovat siellä päiväkodissa, onko se joku avoin päiväkoti vai mikä? Minun lasteni päiväkodissa on sääntö, että oma lapsi ei saa olla samassa päiväkodissa hoidossa, joten aika tyhmiä hoitajia teillä, jos kyse onkin hoitajien lapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona kiertää jokaisen päiväkodin lävitse oli tyhmiä vanhempia tai ei. Yrität vaan esittää että olisi mahdollista estää. Ja maskit ei auta mitään.

Vierailija
4/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti. Tuosta pitäisi joutua jotenkin vastuuseen. Minä minä minä, minä minä minä... Miksi edes tehdä testejä jos tulos ei sitten vaikuta mihinkään?

Vierailija
5/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se haalea viiva merkitse edes niin paljon kuin oireisuus? Kipeänä pysytään kotona, vaikka ihan virallinenkin testi näyttäisi negatiivista. Olikohan vanhemmilla joku ahdinkotilanne töissä ja ajattelivat, että lapsen kanssa EI VOI jäädä kotiin? Sitten on koko kylä koronassa ja pois töistä.

Vierailija
6/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kerro päiväkotiin mitään kotitestien tuloksia. THL:n mukaan korona on lapsille vaaraton eikä rokotettu aikuinen saa vakavaa tautimuotoa, joten elämä jatkuu.

Vierailija
7/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP varmaan luulee että jokainen vahempi testauttaa lapsensa ja ikinä ei tule koronaa päiväkotiin. Se kiertää luultavasti 95% päiväkodeista. Ihan naurettavaa pakoilla flunssaa.

Vierailija
8/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se haalea viiva merkitse edes niin paljon kuin oireisuus? Kipeänä pysytään kotona, vaikka ihan virallinenkin testi näyttäisi negatiivista. Olikohan vanhemmilla joku ahdinkotilanne töissä ja ajattelivat, että lapsen kanssa EI VOI jäädä kotiin? Sitten on koko kylä koronassa ja pois töistä.

Ei se haalea viiva tyhjästä ilmesty. Oireetonkin tartuttaa (ja lapsellahan oli oireita). Tosi vastuuton veto vanhemmilta.

Vierailija
9/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne auttaneet kun meillä levisi. Itsekin sain .

Vierailija
10/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se haalea viiva tyhjästä ilmesty. Oireetonkin tartuttaa (ja lapsellahan oli oireita). Tosi vastuuton veto vanhemmilta.

Tottakai siihen pitää reagoida, mutta tarkoitin sitä, että vielä oleellisempi asia on pysyä oireisena kotona testituloksista riippumatta.

Vierailija
11/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kerro päiväkotiin mitään kotitestien tuloksia. THL:n mukaan korona on lapsille vaaraton eikä rokotettu aikuinen saa vakavaa tautimuotoa, joten elämä jatkuu.

Lapset onneksi kertovat itse. Päiväkodissa kuulee kuulkaa kaikenlaista. Vanhemmat eivät tajua että kaikki mitä he puhuvat lasten kuullen, kerrotaan eteenpäin.

Vierailija
12/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai siihen pitää reagoida, mutta tarkoitin sitä, että vielä oleellisempi asia on pysyä oireisena kotona testituloksista riippumatta.

Ihan yhtä oleellista kuin pysyä kotona covid-positiivisena, oli oireita tai ei.

Vierailija
13/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP varmaan luulee että jokainen vahempi testauttaa lapsensa ja ikinä ei tule koronaa päiväkotiin. Se kiertää luultavasti 95% päiväkodeista. Ihan naurettavaa pakoilla flunssaa.

Mutta tuo veto tuoda oireinen ja oksentanut lapsi oli todella itsekäs ja typerä. Eihän noilla testeillä enää perässä pysy , tärkeintä että sairas ei tule töihin ja hoitoon .

Vierailija
14/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä maskeja tai visiireitä sitten pidetään?

Vierailija
15/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä oleellista kuin pysyä kotona covid-positiivisena, oli oireita tai ei.

Mitä hyödyttää jankuttaa "oikeampaa mieltä olevana" samaa mieltä olevan kanssa?

Vierailija
16/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määräyksestä.

Vierailija
17/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on johto joka käskee niitä pitämään. Että näytetään vastuulliselta. Niistä visiireistä ei ole yhtään mitään hyötyä. Maskista on se teoreettinen pieni hyöty, että jos maskin käyttäjällä on korona ja hän aivastaa, niin siitä syntyvä ilmavirta ei lennä niin pitkälle kuin ilman maskia.

Vierailija
18/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin naiivi että maski suojaa?

Vierailija
19/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän on ollut jo maailman sivu, siis tuollaisia "huolettomia" vanhempia. Eräs naapuri kerran kertoi, että oli ollut MLL:n perhekahvilassa, jonne oli tullut yksi äiti lapsineen todeten, että "kun ei xxx voinut mennä vesirokon takia päiväkotiin, niin tultiin sitten tänne"...

Vierailija
20/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka koko koronaa ei olisi olemassakaan, ei tietenkään oksentavaa lasta saa viedä hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan