Pimeä tulee jo tosi aikaisin.
Kommentit (11)
Voi kyynel. Sit kun vielä siirretään kelloja niin on pimeää jo iltapäivällä.
Totta. Olin ajatellut lähteä kävelylle uutisten jälkeen, mutta kun puoli yhdeksältä aurinko oli jo laskemassa, pitikin lähteä saman tien.
IHANAA!!! Pimeää ja viileää öisin, saan vihdoin nukkua kunnolla!
Ei täälä ole vielä edes hämärää! Terveisiä napapiirin pohjoispuolelta!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:49"]Ei täälä ole vielä edes hämärää! Terveisiä napapiirin pohjoispuolelta!
[/quote]tuleeko teidän korkeudella kaamos?
Se on vaan siellä etelässä. Ei täällä ole kuin hämärää.
Jep
Ihanaa kun öisin on pimeää. Rakastan sitä. Aurinko nousee vielä liian aikaisin tosin. Inhoan herätä auringonpaisteeseen - alkaa heti vituttaa :Dq
Vielä on kesää jäljellä... ja lomaa, 2 vkoa, kauniit ilmat alkoi kun jäin lomalle. Ja.miten minulle vinoiltiin kun oli mun elokuun lomavuoro. "näyttää toooooosi pitkää nenää"
Aamuisin on kuitenkin vielä valoisaa mikä on minun mielestä ihanaa. Töihin lähteminen on paljon helpompaa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:58"]Vielä on kesää jäljellä... ja lomaa, 2 vkoa, kauniit ilmat alkoi kun jäin lomalle. Ja.miten minulle vinoiltiin kun oli mun elokuun lomavuoro. "näyttää toooooosi pitkää nenää"
[/quote]miten yksinkertaista porukkaa sun vinoilijat on?
Eipä haittaa, kesä kohta mennyt, elämä jatkuu. Ja alkaa loppuvuoden ilmaston valitus.