Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-50 vuotiaat pissikset?

Vierailija
21.08.2015 |

Tunnetko tyypin , iältään aikuinen nainen mutta käyttäytyy kuin teini? Tai ootko itse? Mitä ajatuksia herättää?

Tiiän tällaisen ja koen lähinnä mietoa myötähäpeää. Saa toki aikuisetkin ihmiset käyttää viinaa mutta jos käytös taantuu teinin tasolle niin... no. . Daa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 12:13"]Minä olen 38 v pullantuoksuinen mamma. Ei tekoripsiä tai lisäkkeitä. Meikkiä usein 0.
Ei biletyksiä, festareita tai korkokenkiä. Olen hiukan ylipainoinen, keski-ikäinen, tietotekniikkaurpå, joka ei saa edes pleikkaa päälle ilman apua.
Harrastan kudontaa ja käsitöitä sekä ruuanlaittoa. Juon lasillisen valkoviiniä sillointällöin ja se alkaa heti hihityttämään, joten en kauhean usein. Aikani menee näin syksyisin marjametsässä.
Ei 15 vuotiaani halua liikkua minunkaan seurassa. :/
[/quote]
Kuulostat 30 vuotta ikäistäsi vanhemmalta. Apua!

Vierailija
22/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kutsunut noita aikuispissiksiksi. Ikäpissiskin on hyvä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:49"]No joo...Itse olen 48-vuotias ja samanikäinen kaverini (sinkku) naamakirjassa hehkuttaa usein viikonlopun tullessa "lähden kaverien kanssa bilettämään". Kieltämättä kuulostaa vähän oudolta. [/quote] Ei kai bilettäminen tee pissikseksi? Itsekin mielelläni käyn välillä viihteellä, vaikka samppanjalla tai viinilasillisen nauttimassa ja yökerhossa, mutta tyylini on hyvin kaukana pissiksestä.

[/quote] ei bilettäminen tee pissikseksi, asian hehkuttaminen fb:ssa tekee.

Vierailija
24/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 12:13"]Minä olen 38 v pullantuoksuinen mamma. Ei tekoripsiä tai lisäkkeitä. Meikkiä usein 0.
Ei biletyksiä, festareita tai korkokenkiä. Olen hiukan ylipainoinen, keski-ikäinen, tietotekniikkaurpå, joka ei saa edes pleikkaa päälle ilman apua.
Harrastan kudontaa ja käsitöitä sekä ruuanlaittoa. Juon lasillisen valkoviiniä sillointällöin ja se alkaa heti hihityttämään, joten en kauhean usein. Aikani menee näin syksyisin marjametsässä.
Ei 15 vuotiaani halua liikkua minunkaan seurassa. :/
[/quote]
Kuulostat 30 vuotta ikäistäsi vanhemmalta. Apua!
[/quote]
Ei vaan olen ihan normaali aikuinen ihminen. Myönnän että tuo pleikkajuttu tosin on hiukan nolo, mutta muuten ihan perusaikuinen.

Vierailija
25/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 12:05"]

jep. heittää nuoremman aviomiehensä kanssa teinityylistä  " niele niele" (kahvista ym kyse) "hi hii "-juttua. fritsut kaulassa . narutoppi ilman rintsikoita, Fiorella-farkut,  Madonna-lävistys, tatskatut tissit, puhkiblondattu tukka. facebookissa duckface-poseerauksia selkä kaarella.

15v tytär ei halua liikkua äitinsä kanssa, "miksiköhän?"

[/quote]tulee mieleen Benidorm komedian pyörätuolimummo ja miniänsä! Hauska kuvaus!

Vierailija
26/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:38"]

Minusta on ihanaa kun vanhemmatkin naiset saavat olla monenlaisia ei vain mummoja kuten ennen.Kiva ajatella että vaikka nyt elän kiireistä lapsiperhearkea 10vuoden kuluttua voin olla taas pissis, bilettää ja matkustaa jos haluan niin! Ulkomailla muissa kulttuureissa ihan vaan vaikka Ruottissa on oltu vanhempana pissistyylisiä " aina" .

[/quote]

On eri asia pukeutua ja käyttäytyä vanhanakin nuorekkaasti, kunhan se on ns. luonnollista eli ei mitään väkisinyrittämistä. Nuorekkuus ei tarkoita tyylittömyyttä eikä tarvitse olla pissis matkustaakseen 95-vuotiaana mummona yksin ihan mihin tahansa. 

Näillä ikäpissiksillä tuo "nuorekkuus" on enemmänkin sellaista päälleliimattua ja feikattua yrittämistä, mikä on lähinnä säälittävää. Ei ymmärretä, ettei se 50-vuotiaan kroppa ole enää ihan samanlainen kuin 15-vuotiaalla eikä ne teinivaatteet ja -meikit välttämättä näytä kauhean imartelevilta.

Pahin tapaamani ikäpissis hehkutti jossain yökerhossa sitä, miten bilettää samoissa paikoissa kuin teini-ikäinen tyttärensä. Tosin oli jo sen verran kuivakka ja ryppyinen naama tällä n. 50-vuotiaalla, että todennäköisesti on viettänytkin tyypillistä pissiselämää nuoresta asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi