Mies ei suostu koskemaan takapuoleeni ilman kumihanskaa.
Ihan uskomatonta. Ollaan oltu pari vuotta yhdessä, yhdessä ollaan asuttu vuosi. Seksi on alusta asti ollut ihan mukavaa ja mies on ihan taitava ja ottaa minutkin hyvin huomioon. Ainoa ongelma on että rakastan sitä kun seksin aikana mies hyväilee sormellaan myös vähän alempaa ja erityisesti jos vähän työntää sormeakin sisään.
Miehelle tämä on kuitenkin jokin kynnyskysymys, hänestä se on ällöttävää (vaikka olisin käynyt pesulla). Meillä on kotona sellaisia muovihanskoja mitä lääkärit ja hoitajat käyttää. Viimeksi kun harrastettiin seksiä niin koitin taas vihjailla että olisi kiva saada sormea alemmas. No mies yhtäkkiä mitään sanomatta lopetti, hävisi jonnekin ja tuli hetken päästä kumihanska kädessä takaisin! Oli vielä ihan ylpeä keksinnöstään että nyt hän voi sormeilla mua niin kuin tykkään. Multa taas meni ihan halut ja fiilikset, noinko ällöttävä mä oon? :(
Mitä pitäis tehdä, unohtaa vain kaikki peppuseksiin liittyväkin? (Ja joo, vehjettään se ei suostu "sinne" työntämään vaikka mitä tekis, oli kortsus tai ei)
Oonko ainoa jolla tällainen ongelma?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:19"]Mun äijä käyttää snorkkelia.
[/quote]
Ai suuseksissä vai?
Se reikä on ulostamista varten, ei naimista. Työnnä oma sormi sinne, jos haluat.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:23"]Se reikä on ulostamista varten, ei naimista. Työnnä oma sormi sinne, jos haluat.
[/quote]
Työnnänkin aina masturboidessa.
Miksi sun miehen pitäisi laittaa sormi vasten tahtoaan sinne? Altistaa oma kynnenalunen sun p*s**lle? Miksi et työntele omaa sormiasi takapuoleesi?
Kumihanskat on ihan jees kun halutaan leikkiä. Ihan sama kummin päin. Ihme jätkä kun sormen voi pestä homman jälkeen. Hyvä seksi on vähän tuhmaa ja "likaista". Takaa päin peukutus reippaalla liukkarilla muutti yhden naisen käsityksen. Oli sitä ennen tiukasti sitä mieltä ettei perse kuulu seksiin eikä ainakaan sen hyväilystä kiihotu.
Jos oma puolisoni ehdottaisi vastaavaa, toimittaisin hänet hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:17"]
Ihan uskomatonta. Ollaan oltu pari vuotta yhdessä, yhdessä ollaan asuttu vuosi. Seksi on alusta asti ollut ihan mukavaa ja mies on ihan taitava ja ottaa minutkin hyvin huomioon. Ainoa ongelma on että rakastan sitä kun seksin aikana mies hyväilee sormellaan myös vähän alempaa ja erityisesti jos vähän työntää sormeakin sisään. Miehelle tämä on kuitenkin jokin kynnyskysymys, hänestä se on ällöttävää (vaikka olisin käynyt pesulla). Meillä on kotona sellaisia muovihanskoja mitä lääkärit ja hoitajat käyttää. Viimeksi kun harrastettiin seksiä niin koitin taas vihjailla että olisi kiva saada sormea alemmas. No mies yhtäkkiä mitään sanomatta lopetti, hävisi jonnekin ja tuli hetken päästä kumihanska kädessä takaisin! Oli vielä ihan ylpeä keksinnöstään että nyt hän voi sormeilla mua niin kuin tykkään. Multa taas meni ihan halut ja fiilikset, noinko ällöttävä mä oon? :( Mitä pitäis tehdä, unohtaa vain kaikki peppuseksiin liittyväkin? (Ja joo, vehjettään se ei suostu "sinne" työntämään vaikka mitä tekis, oli kortsus tai ei) Oonko ainoa jolla tällainen ongelma?
[/quote]Täytyy ensiksi sanoa, ettei itseäni kiinnosta mitkään anaalijutut, mutta mielestäni mieheltäsi puuttuu hienotunteisuutta ja kommunikaatio toimii muutenkin huonosti. Käsisaippua ja käsidesi on keksitty ja niillä voi sormet pestä tuollaisen jälkeen, mutta toisaalta on vähän myös ymmärrettävä niitä, jotka eivät välttämättä halua tuollaista tehdä. Jos sormiin esim.tarttuu selviä tuoksuja tai jopa sitä itseään, voi sillä olla pitkäaikainen vaikutus miehen seksikäyttäytymiseen, vaikka tietysti jokainen ymmärtää peräsuolen toiminnan ja sisällön; kukaan ei vain normaalisti halua kokea kumppaninsa kaikkia inhimillisiä ruumiintoimintoja ja eritteitä niin kouriintuntuvasti ja mies ehkä haluaa välttää sellaisen muiston tuottamista. Osa ihmisistä haluaa pitää tuollaiset riskit kokonaan poissa mielestä fantasiaa tahraamasta, vaikka se ei olisikaan ihan rationaalista, mutta ihmisen seksuaalisuus ei vain ole rationaalista.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:31"]Jos oma puolisoni ehdottaisi vastaavaa, toimittaisin hänet hoitoon.
[/quote]
Ei noin helpolla hoitoon pääse. Sinne ei pääse edes hoitoa oikeasti tarvitsevat.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:31"]Jos oma puolisoni ehdottaisi vastaavaa, toimittaisin hänet hoitoon.
[/quote]
Hanskaa vai sormea? Ap antoi taas illan naurut. Hyvä ap:n mies!
Tarkkana niiden peppuleikkejen kanssa ettei sulkijalihas pääse löystymään.
Fiksu ihan normaali mies, pointsit hänelle!
Sen mukaan mennään mikä tuntuu molemmista hyvältä. Olisiko ok jos mies haluaisi paskoa naamallesi ja kusta? Ku voihan sen jälkeen peseytyä. Ai et? Oot pas itsekäs lutka!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:17"]Ihan uskomatonta. Ollaan oltu pari vuotta yhdessä, yhdessä ollaan asuttu vuosi. Seksi on alusta asti ollut ihan mukavaa ja mies on ihan taitava ja ottaa minutkin hyvin huomioon. Ainoa ongelma on että rakastan sitä kun seksin aikana mies hyväilee sormellaan myös vähän alempaa ja erityisesti jos vähän työntää sormeakin sisään.
Miehelle tämä on kuitenkin jokin kynnyskysymys, hänestä se on ällöttävää (vaikka olisin käynyt pesulla). Meillä on kotona sellaisia muovihanskoja mitä lääkärit ja hoitajat käyttää. Viimeksi kun harrastettiin seksiä niin koitin taas vihjailla että olisi kiva saada sormea alemmas. No mies yhtäkkiä mitään sanomatta lopetti, hävisi jonnekin ja tuli hetken päästä kumihanska kädessä takaisin! Oli vielä ihan ylpeä keksinnöstään että nyt hän voi sormeilla mua niin kuin tykkään. Multa taas meni ihan halut ja fiilikset, noinko ällöttävä mä oon? :(
Mitä pitäis tehdä, unohtaa vain kaikki peppuseksiin liittyväkin? (Ja joo, vehjettään se ei suostu "sinne" työntämään vaikka mitä tekis, oli kortsus tai ei)
Oonko ainoa jolla tällainen ongelma?
[/quote] Sun mies kuulostaa fiksulta!
Niin no tuntuu ehkä siksikin vähän epäreilulta kun itse kuitenkin teen "miehen mieliksi" asioita joista en niin nauti /tuntuvat hieman ällöttävältä, esim otan suihin ja nielenkin joskus koska se kiihottaa miestä. Olen myös tästä joskus huomauttanut miehelle asiasta keskustellessa mutta ilman mitään järkevää vastausta. En ole myöskään halunnut "kiristää " miestä sillä että en mäkään ota suihin jos hän ei tee mikä mua miellyttää. Ehkä vaan täytyy sekin sitten tehdä, alkaa sen verran ärsyttää miehen hienostelu. Ja tosiaan käyn kunnolla pesulla ennen seksiä tai muuten en edes ehdota sormijuttuja, ihan sisäpuolelta asti.
Ap
noin niinku miehenä täytyy sanoa et täydet pointsit alottajalle meinaa jos itel ois nainen joka tuollasta ehdottais ni oisin ihan taivaassa sitä paitsi naisia täytyy seksin saralla mielyttää kaikella mahdollisella tavalla koska niin se vaan menee ja ite ainakin kiihotun lisää vaan jos sais toteuttaa toisen mielihaluja.itellä se tilanne et tekis mitä vaa mut kumppanii ei kiinnosta ja se on tosi ärsyttävää joten komppaan alottajaa täysillä
Ota ne hanskat sängyn viereen valmiiksi. Seuraavaksi karraksi ja nauti. Älä tee siitä mitään ylimääräistä numeroa.ajattele voi heittää hanskat pois ja vaikka halata touhun jälkeen eikä käsi haise pahalle
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:25"]
noin niinku miehenä täytyy sanoa et täydet pointsit alottajalle meinaa jos itel ois nainen joka tuollasta ehdottais ni oisin ihan taivaassa sitä paitsi naisia täytyy seksin saralla mielyttää kaikella mahdollisella tavalla koska niin se vaan menee ja ite ainakin kiihotun lisää vaan jos sais toteuttaa toisen mielihaluja.itellä se tilanne et tekis mitä vaa mut kumppanii ei kiinnosta ja se on tosi ärsyttävää joten komppaan alottajaa täysillä
[/quote]ai nii ja ite voin käyttää kieltäkin siellä
Itse tykkään silloin tälloin yleensä jos ollaa vähän juotu.aloitaa ensin pillun nuolemisen pikkuhiljaa viä etusormee kohti pyllyä.itse laitan yleensä ekaa nivelee asti vaa.siinä kun samaa aikaa nuolee ni sormetaa kans pyllyä.kumpiki tykkää
Mun äijä käyttää snorkkelia.