Mies ei suostu koskemaan takapuoleeni ilman kumihanskaa.
Ihan uskomatonta. Ollaan oltu pari vuotta yhdessä, yhdessä ollaan asuttu vuosi. Seksi on alusta asti ollut ihan mukavaa ja mies on ihan taitava ja ottaa minutkin hyvin huomioon. Ainoa ongelma on että rakastan sitä kun seksin aikana mies hyväilee sormellaan myös vähän alempaa ja erityisesti jos vähän työntää sormeakin sisään.
Miehelle tämä on kuitenkin jokin kynnyskysymys, hänestä se on ällöttävää (vaikka olisin käynyt pesulla). Meillä on kotona sellaisia muovihanskoja mitä lääkärit ja hoitajat käyttää. Viimeksi kun harrastettiin seksiä niin koitin taas vihjailla että olisi kiva saada sormea alemmas. No mies yhtäkkiä mitään sanomatta lopetti, hävisi jonnekin ja tuli hetken päästä kumihanska kädessä takaisin! Oli vielä ihan ylpeä keksinnöstään että nyt hän voi sormeilla mua niin kuin tykkään. Multa taas meni ihan halut ja fiilikset, noinko ällöttävä mä oon? :(
Mitä pitäis tehdä, unohtaa vain kaikki peppuseksiin liittyväkin? (Ja joo, vehjettään se ei suostu "sinne" työntämään vaikka mitä tekis, oli kortsus tai ei)
Oonko ainoa jolla tällainen ongelma?
Kommentit (37)
Käyttääkö miehes runkkaamiaeen vinyyli hanskoja? Vai onks teillä muuta käyttöä niille.?
jos ei sillä on niitä jossain jemmassa laatikollinen
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:17"]Ihan uskomatonta. Ollaan oltu pari vuotta yhdessä, yhdessä ollaan asuttu vuosi. Seksi on alusta asti ollut ihan mukavaa ja mies on ihan taitava ja ottaa minutkin hyvin huomioon. Ainoa ongelma on että rakastan sitä kun seksin aikana mies hyväilee sormellaan myös vähän alempaa ja erityisesti jos vähän työntää sormeakin sisään.
Miehelle tämä on kuitenkin jokin kynnyskysymys, hänestä se on ällöttävää (vaikka olisin käynyt pesulla). Meillä on kotona sellaisia muovihanskoja mitä lääkärit ja hoitajat käyttää. Viimeksi kun harrastettiin seksiä niin koitin taas vihjailla että olisi kiva saada sormea alemmas. No mies yhtäkkiä mitään sanomatta lopetti, hävisi jonnekin ja tuli hetken päästä kumihanska kädessä takaisin! Oli vielä ihan ylpeä keksinnöstään että nyt hän voi sormeilla mua niin kuin tykkään. Multa taas meni ihan halut ja fiilikset, noinko ällöttävä mä oon? :(
Mitä pitäis tehdä, unohtaa vain kaikki peppuseksiin liittyväkin? (Ja joo, vehjettään se ei suostu "sinne" työntämään vaikka mitä tekis, oli kortsus tai ei)
Oonko ainoa jolla tällainen ongelma?
[/quote]
Voi sua rassukkaa... Miehesi on hiukan estoinen. Toivottavasti kerroit hänelle miltä sinusta tuntui.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:17"]
Ihan uskomatonta. Ollaan oltu pari vuotta yhdessä, yhdessä ollaan asuttu vuosi. Seksi on alusta asti ollut ihan mukavaa ja mies on ihan taitava ja ottaa minutkin hyvin huomioon. Ainoa ongelma on että rakastan sitä kun seksin aikana mies hyväilee sormellaan myös vähän alempaa ja erityisesti jos vähän työntää sormeakin sisään. Miehelle tämä on kuitenkin jokin kynnyskysymys, hänestä se on ällöttävää (vaikka olisin käynyt pesulla). Meillä on kotona sellaisia muovihanskoja mitä lääkärit ja hoitajat käyttää. Viimeksi kun harrastettiin seksiä niin koitin taas vihjailla että olisi kiva saada sormea alemmas. No mies yhtäkkiä mitään sanomatta lopetti, hävisi jonnekin ja tuli hetken päästä kumihanska kädessä takaisin! Oli vielä ihan ylpeä keksinnöstään että nyt hän voi sormeilla mua niin kuin tykkään. Multa taas meni ihan halut ja fiilikset, noinko ällöttävä mä oon? :( Mitä pitäis tehdä, unohtaa vain kaikki peppuseksiin liittyväkin? (Ja joo, vehjettään se ei suostu "sinne" työntämään vaikka mitä tekis, oli kortsus tai ei) Oonko ainoa jolla tällainen ongelma?
[/quote]Täytyy ensiksi sanoa, ettei itseäni kiinnosta mitkään anaalijutut, mutta mielestäni mieheltäsi puuttuu hienotunteisuutta ja kommunikaatio toimii muutenkin huonosti. Käsisaippua ja käsidesi on keksitty ja niillä voi sormet pestä tuollaisen jälkeen, mutta toisaalta on vähän myös ymmärrettävä niitä, jotka eivät välttämättä halua tuollaista tehdä. Jos sormiin esim.tarttuu selviä tuoksuja tai jopa sitä itseään, voi sillä olla pitkäaikainen vaikutus miehen seksikäyttäytymiseen, vaikka tietysti jokainen ymmärtää peräsuolen toiminnan ja sisällön; kukaan ei vain normaalisti halua kokea kumppaninsa kaikkia inhimillisiä ruumiintoimintoja ja eritteitä niin kouriintuntuvasti ja mies ehkä haluaa välttää sellaisen muiston tuottamista. Osa ihmisistä haluaa pitää tuollaiset riskit kokonaan poissa mielestä fantasiaa tahraamasta, vaikka se ei olisikaan ihan rationaalista, mutta ihmisen seksuaalisuus ei vain ole rationaalista.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Wow! Ekaa kertaa luen jotain kirjoittamaasi, jossa on jotain järkeä. Onneksi olkoon, olette kehityskelpoinen yksilö! ;)
Kaivelekko te toistenne paskaröörejäkin? Täytyy olla sekopäistä sakkia täällä kirjoittelemassa. Ei kannata vastata. En nimittäin jää näitä lukemaan.
Mun mies ei suostuisi ikinä koskemaan peppuuni sisälle edes hanskoilla. Teki sen selväksi moneen kertaan jo alusta asti. Ei myöskään koske muhun jos on kuukautiset ja siitä monta päivää vasta eteenpäin "varmuusaikaa" eli n 2 vkoa ei ole seksiä kuukaudessa ollenkaan.
PS. Seksissä pitää olla mulla aina housut jalassa :) ihan koko ajan siis. olen miettinyt että onko se siksi, ettei näkisi edes sitä pepoureikää siellä alapäässä.
Että tähän verrattuna apn mies on aika avarakatseinen.
Mitenkäs sinne vehje s[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:46"]Mun mies ei suostuisi ikinä koskemaan peppuuni sisälle edes hanskoilla. Teki sen selväksi moneen kertaan jo alusta asti. Ei myöskään koske muhun jos on kuukautiset ja siitä monta päivää vasta eteenpäin "varmuusaikaa" eli n 2 vkoa ei ole seksiä kuukaudessa ollenkaan.
PS. Seksissä pitää olla mulla aina housut jalassa :) ihan koko ajan siis. olen miettinyt että onko se siksi, ettei näkisi edes sitä pepoureikää siellä alapäässä.
Että tähän verrattuna apn mies on aika avarakatseinen.mitenkäs sitten onnistuu naiminen kun on housut jalassa
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:15"]Mitenkäs sinne vehje s[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:46"]Mun mies ei suostuisi ikinä koskemaan peppuuni sisälle edes hanskoilla. Teki sen selväksi moneen kertaan jo alusta asti. Ei myöskään koske muhun jos on kuukautiset ja siitä monta päivää vasta eteenpäin "varmuusaikaa" eli n 2 vkoa ei ole seksiä kuukaudessa ollenkaan.
Että tähän verrattuna apn mies on aika avarakatseinen.mitenkäs sitten onnistuu naiminen kun on housut jalassa
[/quote]
[/quote]
Ihan hyvin mahtuu pikkuhousut jalassa, ei tietenkään farkut.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:17"]
Ihan uskomatonta. Ollaan oltu pari vuotta yhdessä, yhdessä ollaan asuttu vuosi. Seksi on alusta asti ollut ihan mukavaa ja mies on ihan taitava ja ottaa minutkin hyvin huomioon. Ainoa ongelma on että rakastan sitä kun seksin aikana mies hyväilee sormellaan myös vähän alempaa ja erityisesti jos vähän työntää sormeakin sisään. Miehelle tämä on kuitenkin jokin kynnyskysymys, hänestä se on ällöttävää (vaikka olisin käynyt pesulla). Meillä on kotona sellaisia muovihanskoja mitä lääkärit ja hoitajat käyttää. Viimeksi kun harrastettiin seksiä niin koitin taas vihjailla että olisi kiva saada sormea alemmas. No mies yhtäkkiä mitään sanomatta lopetti, hävisi jonnekin ja tuli hetken päästä kumihanska kädessä takaisin! Oli vielä ihan ylpeä keksinnöstään että nyt hän voi sormeilla mua niin kuin tykkään. Multa taas meni ihan halut ja fiilikset, noinko ällöttävä mä oon? :( Mitä pitäis tehdä, unohtaa vain kaikki peppuseksiin liittyväkin? (Ja joo, vehjettään se ei suostu "sinne" työntämään vaikka mitä tekis, oli kortsus tai ei) Oonko ainoa jolla tällainen ongelma?
[/quote]
En itse miehenä voi käsittää miehesi käytöstä. Mielelläänhän miehet harrastaa erillaisia anaaliseksin muotoja
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:33"]
[/quote]Täytyy ensiksi sanoa, ettei itseäni kiinnosta mitkään anaalijutut, mutta mielestäni mieheltäsi puuttuu hienotunteisuutta ja kommunikaatio toimii muutenkin huonosti. Käsisaippua ja käsidesi on keksitty ja niillä voi sormet pestä tuollaisen jälkeen, mutta toisaalta on vähän myös ymmärrettävä niitä, jotka eivät välttämättä halua tuollaista tehdä. Jos sormiin esim.tarttuu selviä tuoksuja tai jopa sitä itseään, voi sillä olla pitkäaikainen vaikutus miehen seksikäyttäytymiseen, vaikka tietysti jokainen ymmärtää peräsuolen toiminnan ja sisällön; kukaan ei vain normaalisti halua kokea kumppaninsa kaikkia inhimillisiä ruumiintoimintoja ja eritteitä niin kouriintuntuvasti ja mies ehkä haluaa välttää sellaisen muiston tuottamista. Osa ihmisistä haluaa pitää tuollaiset riskit kokonaan poissa mielestä fantasiaa tahraamasta, vaikka se ei olisikaan ihan rationaalista, mutta ihmisen seksuaalisuus ei vain ole rationaalista.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Tekstisi on täyttä roskaa.
Surullista. Sormeni, kieleni on ollut kultani peräaukossa. Ihan mielelläni olen hyväillyt samalla kun olen antanut kielikylpyä. On meitä pervoja ihan riittämiin. Vaihtamalla paranee.
Primitiivinen reaktio, siten myös inhimillinen. Ei suojaimia yleensä käytetä siksi, että jokin olisi ällöttävää, vaan suojautumisen takia. Tiedäthän, että anaalissa vilisee kaikenlaisia bakteereja ja kuka nyt haluaa p*skaa käsiinsä? Tuskin sinäkään nyt pyyhit käsilläsi vessassa käytyäsi.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:36"]
Tarkkana niiden peppuleikkejen kanssa ettei sulkijalihas pääse löystymään.
[/quote]
Ei se siitä mihinkään löysty vai tuleeko sulta sormen paksuista paskaakin ettei vaan löysty. Paha vaan jos tuleekin joku nyrkin kokoinen jööti niin saattaa seuraavalla kerralla tulla suolet samalla pihalle
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:36"]Tarkkana niiden peppuleikkejen kanssa ettei sulkijalihas pääse löystymään.
[/quote]
Uskaltaako käydä paskallakaan ettei löysty?
[/quote]
Miehesi kuulostaa harvinaisen normaalilta.
Siis voisiko joku kertoa mulle että miten sen suolen saa niin tyhjäksi että kehtaisi sinne mitään sormia tai elimiä päästää??? En kykene ollenkaan kun keskityn vain tuntemaan epämiellyttävyyttä omista eritteistäni
Suolen saa helposti tyhjäksi käsisuihkulla kun painaa sen tiukasti vasten ja lämmintä vettä suihkuttaa varovasti pyllyyn.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:36"]
Tarkkana niiden peppuleikkejen kanssa ettei sulkijalihas pääse löystymään.
[/quote]
Äläkä missään nimessä venyttele muitakaan lihaksia. Jos kerrankin pääset esimerkiksi spagaattiin, et tule enää pysymään pystyssä sillä jalkalihaksesi menee pilalle venyttämisestä....eiks nii...toope