Pesenkö "liikaa" pyykkiä yksinasuvaksi kerrostalossa?
Tulipahan mieleen, tästä tullut joskus vaan näes kuittailua ja ihmettelyjä.
Eli minulla haisee todella voimakkaasti hienhaju, ei lähde pikapesulla ikinä pois treeni ja käyttö vaatteista
Sen lisäksi taustalla fyysinen sairaus, joka lisää muutenkin pyykin määrää.
Kotivaatteet, lakanat jne pesen pikapesulla (60 astetta ja tunti) mutta urheilu ja käyttö vaatteet pidemmällä ohjelmalla.
Toiseksi pisin 60 asteen ohjelma on vähän alle 2 h.
Pesukone on uusi, mutta voi helvata noita pyykkiaikoja siinä, entinen pesi nopeampaa:(
Pesen pyykkiä vain täysiä koneellisia väreillä ei ole väliä eli sekaisin, mutta helposti huomaan että lähes päivittäin saisi olla pesemässä koneen tai pari.
Mm lakana pyykkiä sekä noita saakelin käyttö vaatteita, jotka pakko pestä pidemmällä ohjelmalla ja etikalla, että hienhaju oikeasti lähtee.
Tätä saisi aina olla selittelemässä kaikille, että miksi ja miten paljon pesetkään pyykkiä jos asiasta tulee puhetta.
Muita, joilla pyykkiä kertyy vaikka asuu yksin?
Lapsiperheille tuntuu olevan sallittua pestä pyykkiä vaikka jokapäivä, itse pesen hyvin tarkasti vain päivällä eli en aamusta tai illasta enää.
Siltä ahdistaa välillä, että pitävätkö naapurit ja etäisemmät tutut minua jonain himosiivoojana?
Huoh, turha aloitus ehkä mutta johonkin pitää vaan kai avautua:(
Kiitos tuosta paidansuojavinkistä! Täällä yksi hikoilija, joka joutuu pesemään paitoja jatkuvasti. Täytyy ehdottomasti kokeilla, josko noiden suojien avulla yksi paita päivässä riittäisi, eikä takkejakaan tarvitsisi pestä vähän väliä.