NOKIAN työntekijät saavat puhelimiksi VAIN Lumioita
Luulisi Microsoftin olla Nokian suurin vihollinen, mutta niin vain ainoa puhelin on Microsoftin Lelu-lumia!!! nokia haluaa varmaankin tukea Microsoftia!!! Käsittämätöntä
Kommentit (16)
Ai miksikö. Microsoft ajoi alas Nokian puhelimet ja suomessa on nyt 8000 vähemmän Nokian työntekijöitä. Miksi hitossa puhelimet pitäisi ostaa Microsoftilta. Tajua!
Lumia on kaikkein yleisin toimistotyöntekijän työpuhelin. Toimistoissa kun on yleensä Windows-järjestelmä ja Outlook jatkuvassa käytössä. Windows-puhelimeen kun saa synkattua kätevästi näin sähköpostit, kalenterit ja tapaamiset.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:51"]Ai miksikö. Microsoft ajoi alas Nokian puhelimet ja suomessa on nyt 8000 vähemmän Nokian työntekijöitä. Miksi hitossa puhelimet pitäisi ostaa Microsoftilta. Tajua!
[/quote]
Microsoft ajoi alas Microsoftin puhelimet. Nokia sössisi ihan itse omat markkinansa Symbianin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:58"]Lumia on kaikkein yleisin toimistotyöntekijän työpuhelin. Toimistoissa kun on yleensä Windows-järjestelmä ja Outlook jatkuvassa käytössä. Windows-puhelimeen kun saa synkattua kätevästi näin sähköpostit, kalenterit ja tapaamiset.
[/quote]
Kyllä mulla synkkaa ihan yhtä kätevästi nuo kaikki iPhoneen. Officekin löytyy ihan yhtä täysverisenä iPhonelle.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:58"]
Lumia on kaikkein yleisin toimistotyöntekijän työpuhelin. Toimistoissa kun on yleensä Windows-järjestelmä ja Outlook jatkuvassa käytössä. Windows-puhelimeen kun saa synkattua kätevästi näin sähköpostit, kalenterit ja tapaamiset.
[/quote]
Ai missä? Ei ainakaan, kun mennään britteihin tai jenkkeihin, joissa luennot, esitykset ja muut jo näytetään ipadien kautta. Siirtoheittimet on tyypillisesti ompun verkon kanssa yhteensopivia siellä, jossa minä olen liikkunut.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:58"]Lumia on kaikkein yleisin toimistotyöntekijän työpuhelin. Toimistoissa kun on yleensä Windows-järjestelmä ja Outlook jatkuvassa käytössä. Windows-puhelimeen kun saa synkattua kätevästi näin sähköpostit, kalenterit ja tapaamiset.
[/quote]
Kyllä mulla synkkaa ihan yhtä kätevästi nuo kaikki iPhoneen. Officekin löytyy ihan yhtä täysverisenä iPhonelle.
[/quote]
Simppeli peruslumia on paljon havempi ostaa koko firmalle satoja iphoneja.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:58"]
[/quote]
Ai missä? Ei ainakaan, kun mennään britteihin tai jenkkeihin, joissa luennot, esitykset ja muut jo näytetään ipadien kautta. Siirtoheittimet on tyypillisesti ompun verkon kanssa yhteensopivia siellä, jossa minä olen liikkunut.
[/quote]
Puhun Suometa, kun Nokiasta on puhe.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:58"]Lumia on kaikkein yleisin toimistotyöntekijän työpuhelin. Toimistoissa kun on yleensä Windows-järjestelmä ja Outlook jatkuvassa käytössä. Windows-puhelimeen kun saa synkattua kätevästi näin sähköpostit, kalenterit ja tapaamiset.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No se on toki totta. Itse en ehkä välittäisi olla töissä sellaisessa paikassa joka tarjoaa työntekijöilleen parhaiden mahdollisten sijaan halvimmat juuri ja juuri välttävät.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:58"]
[/quote]
[/quote]
Puhun Suometa, kun Nokiasta on puhe.
[/quote]
Nokia on kyllä pääosin muualla kuin Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:58"]Lumia on kaikkein yleisin toimistotyöntekijän työpuhelin. Toimistoissa kun on yleensä Windows-järjestelmä ja Outlook jatkuvassa käytössä. Windows-puhelimeen kun saa synkattua kätevästi näin sähköpostit, kalenterit ja tapaamiset.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No se on toki totta. Itse en ehkä välittäisi olla töissä sellaisessa paikassa joka tarjoaa työntekijöilleen parhaiden mahdollisten sijaan halvimmat juuri ja juuri välttävät.
[/quote]
Työkalut, jäi tuosta lopusta pois.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:58"] Lumia on kaikkein yleisin toimistotyöntekijän työpuhelin. Toimistoissa kun on yleensä Windows-järjestelmä ja Outlook jatkuvassa käytössä. Windows-puhelimeen kun saa synkattua kätevästi näin sähköpostit, kalenterit ja tapaamiset. [/quote] Ai missä? Ei ainakaan, kun mennään britteihin tai jenkkeihin, joissa luennot, esitykset ja muut jo näytetään ipadien kautta. Siirtoheittimet on tyypillisesti ompun verkon kanssa yhteensopivia siellä, jossa minä olen liikkunut. [/quote] Puhun Suometa, kun Nokiasta on puhe.
[/quote]
Minä kannustaisin etenkin toimistotyössä ainakin ajattelemaan laajempaa yhteensopivuutta liiketoiminnan perusinfrassa. Kustannuskysymykset onkin oma asiansa.
Nokialla puhelin on esimiehen voimankäytön väline. Sitä pihistellään viimeiseen saakkaan, vaikka puhelin olisi palasina et saa uutta...siis sitä satasen lelu-lumiaa! On aina ollut TODELLA vaikea saada puehlinta, ainakin Nokia Networksissa.
Ja muissa NOkia maissa saa iphoneja ja Samsungeja. Ei suomessa. eli tuo office yhteensopivuus ei paskapuhetta. Suomessa on sitäpaitsi joka toisella itse ostettu iPhone tai Samsung
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:58"] Lumia on kaikkein yleisin toimistotyöntekijän työpuhelin. Toimistoissa kun on yleensä Windows-järjestelmä ja Outlook jatkuvassa käytössä. Windows-puhelimeen kun saa synkattua kätevästi näin sähköpostit, kalenterit ja tapaamiset. [/quote] Ai missä? Ei ainakaan, kun mennään britteihin tai jenkkeihin, joissa luennot, esitykset ja muut jo näytetään ipadien kautta. Siirtoheittimet on tyypillisesti ompun verkon kanssa yhteensopivia siellä, jossa minä olen liikkunut. [/quote] Puhun Suometa, kun Nokiasta on puhe.
[/quote]
Joka toisella Nokian työntekijällä on itse ostettu puhelin, joka ei ole Lumia. ei mitään ongelmaa sähköpostin kanssa
Työelämässä ei ole kauhean aikuisen uskottavaa kantaa jotain pikkutyttöjen iPhonea tai teinipoikien Androidia. Aikuisen luulisi jo päässeen noista vaiheista eteenpäin. Muistakaa työhaastattelussa, paitsi jos haette jotain mansikanmyyjän paikkaa.
Miten ihmeessä Microsoft on Nokian pahin vihollinen, mukamas?