Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valjaat lapsella, mitä mieltä?

Vierailija
21.08.2015 |

http://blogit.kaksplus.fi/munakoisonijamina/2015/08/07/lapsi-hihnan-paassa/

Mun mielestä valjaat lapsella on jotenkin aivan hullu juttu. (Poikkeuksena ehkä erityislapset, en tiedä...) Meillä on neljä enemmän tai vähemmän vauhdikasta lasta, tyttöjä ja poikia eikä oo kyllä valjaat käyneet mielessäkään.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä kaupalla on ~500m. Kävelen sen lapsen (1v) kanssa. Lapsi oppii kuinka kävellään kadulla ja kunto kohenee. Viim 100m ei jaksa enää kävellä joten otan syliin. En tarvitse valjaita koska on vain yksi lapsi enkä vaunuja koska lapsi jaksaa kävellä.

Vierailija
102/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 07:50"]

Meillä koirat kulkee hihnassa ja ylivilkas lapseni kulkee kädessä. Minusta on ihan kauheen näköistä kun pienet lapset ovat valjaissa.

[/quote]

jospa lapsesi ei olekaan ylivilkas, vaan sinä et anna lapsesi purkaa energiaansa normaalisti?
[/quote]Lapsellani on adhd, oliko vielä jotain muuta kysyttävää ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli, eikä jäänyt traumoja:D oon mm. pulkasta kierähtäny hiljaa ja lähtenyt juoksemaan kohti puistoa, Mummo saanut melkein slaagin. Olin vaan aika vilperi, enkä tietty tajunnut, et maailmassa voi sattua mitään. Hyvä ratkaisu, kun olen elissa:D