Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten ahdistelija uimarannalla

Vierailija
21.08.2015 |

Olin just ottamassa aurinkoa Vantaan Leppäkorven Sandilla Kontiontien ja Vallinojantien risteyksessä. Makasin siinä kun kuulin kameran äänen. Viereiselle puiston penkille oli tullut istumaan joku n. 55-65v hieman epäsiisti mies. Hänellä oli valkoinen älypuhelin kädessä suunnattuna naiseen joka otti aurinkoa otollisesti biksuissa jalat levällään mahallaan pylly äijään päin. Nainen kuunteli musaa eikä kuullut mitään. Tuijotin äijää hetken kulmat kurtussa. Hän alkoi puhua puhelimessa mutta joko hän itse soitti tai pelkät kameran äänet mutta ei soittoääntä päällä. Luultavasti feikkasi puhelun kun huomas että tuijotan. En tiedä ehtikö ottaa kuvan minustakin ja kuvottaa. Oli pakko varoittaa sitä naista joka kiitteli ja lähti ahdistuneena rannalta pois. Hän puhui että pitäis soittaa poliisille ja mä siihen että en oo satavarma ottiko se kuvan ja julkisilla paikoillahan saa kuvata että minkäs teet. Lähdin itsekin pois ja otin lähtiessäni kuvan siitä äijästä että tietääpä ainakin että sen mahdolliset touhut on huomattu ja kuva tallessa. Hyi hitto oikeasti. Naiset joutuu aina elämään tän asian kanssa. Mulle on vuosia sitten käynyt kauppakeskus Tikkurin lähellä niin että kumarruin korjaamaan kenkää ja joku pappa otti ihan avoimesti kuvan mun kaula-aukosta. Kuinka moni teistä ottaa nää pervot huomioon kun pukeutuu?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisilla paikoilla saa kuvata yleiskuvaa, mutta ei ottaa yksityishenkilöstä loukkaavaa kuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä