Kuinka lopettaa Fb-stalkkaus?
Tunnustan. Stalkkaan yhtä varattua miestä Facessa. Ja hänen naisystävää. Miehen kanssa tavattiin työn merkeissä ja rakastuin ensisilmäyksellä! En pysty unohtamaan tätä miestä ja yksi syy siihen on se, että plärään hänen fb seinää useasti, hän on koko ajan lähellä, tavallaan, tietämättään vielä :D Ymmärrän että pitäisi vain poistaa hänet kavereista ja keskittyä omaan elämään. Vaan miten se on niin vaikeaa? En ole teini-iässä vaan jo ihan aikuinen reilusti yli 3-kymppinen nainen, joka on ihastunut näin viimeksi vuosia sitten. Ei ole tapana ihastua tuon tuostakin vieraisiin miehiin. Olen siis (vielä toistaiseksi) naimisissa, ero on ollut vuosia harkinnassa minun puoleltani. Oman miehen pettäminen ei ole kyseessä, niin en tekisi, enkä vokottelisi myöskään varattua miestä. Takokaa nyt Av-laiset järkeä mun päähän jotta voisin lopettaa nolon stalkkauksen, itkuhan siitä vain aina tulee kun postaavat ihania kuvia toisistaan, ovat selvästi hyvin rakastuneita ja sopivat toisilleen hyvin.
Kommentit (3)
Eikö kukaan ole onnistunut lopettamaan omaa stalkkaustaan, häh :D En varmasti ole ainut :D
Kuvat on tarkoitettu katsomista varten! Ei tuossa ole mielestäni mitään ongelmaa, jos kerta ap suunnittelee joka tapauksessa eroavansa miehestään.