Hyvät löllöt, vai mitä? :p
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:12"]
[/quote]
Monilla naisilla tissit kasvaa aikuisenakin, jopa ilman varsinaista lihomista (tosin Christina on kyllä lihonutkin).
[/quote]
No ei kyllä noin paljon. Ihan varmasti on silikonit, on vaan sen verran läskiä päällä, että näyttää pehmeiltä toisin kuin alipainoisilla silikonihirviöillä.
[/quote]
No kyllä voi, ja vielä enemmänkin. Mikä tässä on niin vaikeata ihmisille ymmärtää? Ettekö omassa tuttavapiireissänne ole koskaan törmänneet vastaavaan? Vai oletteko niin sokeita, että kun se tapahtuu hitaasti ajan myötä, ette hahmota enää eroa? Vaikka kaikkien tissit ei paisu paisumistaan, ei se muuta sitä, että joidenkin paisuu, joillain myös rasva tuppaa varastoitumaan rintoihin ja Christina näyttää kaikenlisäksi lihonneen ainakin kymmenisen kiloa, joka myös usein vaikuttaa hormonitoimintaan.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:05"]Kuvottavat. Tyhmentävät tuota naista puolella. En ole ikinä tavannut älykästä isorintaista naista, enkä halua sellaisiin tutustua. [/quote] Tyhmää mitata älykkyyttä rintojen koon perusteella.
[/quote]
Jep ja itseasiassa aikanaan oli iltalehdessä jostain tutkimuksesta, jossa todettiinkin päinvastoin. Suuri rintaiset naiset olivatkin keskimäärin pienirintaisia korkeamman äo:n omaavia.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:21"]Minulle sinänsä yksi ja sama kenenkään rinnat mutta sanonpa vaan että näyttää minusta siltä, että on laitettu kohtuu isoihin rintoihin pienet implantit rintalihaksen alle. Näin tulos on kovin luonnollinen ja pehmeä, saavutettavissa kun on sitä omaa materiaalia jonkin verran valmiiksi.
[/quote]
Ime kakkaa
[/quote]
Johan meni tunteisiin :D
[/quote]
No ei kuule menny :D piti noinkin vähäpätöiseen heittoon kommentoida.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:05"]Kuvottavat. Tyhmentävät tuota naista puolella. En ole ikinä tavannut älykästä isorintaista naista, enkä halua sellaisiin tutustua. [/quote] Tyhmää mitata älykkyyttä rintojen koon perusteella.
[/quote]
Jep ja itseasiassa aikanaan oli iltalehdessä jostain tutkimuksesta, jossa todettiinkin päinvastoin. Suuri rintaiset naiset olivatkin keskimäärin pienirintaisia korkeamman äo:n omaavia.
[/quote]
Lisään vielä tuon linkin:
Noi on aivan aidon näköset, eikä missään googlettamalla löydy mitään silikoneista jos ei lasketa sitä, että jotkut epäilee on kun niin hirveä kriisi, että nainen voi olla kaunis, hoikka ja luonnostaan suuri rintainen.
Mä olen nähnyt livenä sellaisetkin rinnat, joissa rintalihaksen alle on laitettu silikoni, nuo ei näytä yhtään sellaiselta. Tottakai nuo on pallomaiset kun push uppeilla on tuotu esiin, mutta näkyi google haulla kuvia, joissa rinnat olivat nätisti ja luonnollisemmassa asennossa.
Ja kyllä hoikallakin naisella voi olla suuret rinnat luonnostaan. Mun mitat oli jo 15 vuotiaana 172/58 ja 70G. Rinnat jatkoi kasvuaan pitkään ja raskauksista olen saanut monta kokoa lisää aina vaan. Kun lihoan rinnat kasvaa heti, mutta kun laihdun rinnoista ei lähde mitään. Nyt käytän UK kokoa 32I. Olen 172 pitkä tällä hetkellä lievästi ylipainoinen 75kg. Mutta vaikka tästä 10kg laihduttaisin en usko, että rintani pieniksi kutistuisivat.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:05"]
Noi on aivan aidon näköset, eikä missään googlettamalla löydy mitään silikoneista jos ei lasketa sitä, että jotkut epäilee on kun niin hirveä kriisi, että nainen voi olla kaunis, hoikka ja luonnostaan suuri rintainen.
Mä olen nähnyt livenä sellaisetkin rinnat, joissa rintalihaksen alle on laitettu silikoni, nuo ei näytä yhtään sellaiselta. Tottakai nuo on pallomaiset kun push uppeilla on tuotu esiin, mutta näkyi google haulla kuvia, joissa rinnat olivat nätisti ja luonnollisemmassa asennossa.
Ja kyllä hoikallakin naisella voi olla suuret rinnat luonnostaan. Mun mitat oli jo 15 vuotiaana 172/58 ja 70G. Rinnat jatkoi kasvuaan pitkään ja raskauksista olen saanut monta kokoa lisää aina vaan. Kun lihoan rinnat kasvaa heti, mutta kun laihdun rinnoista ei lähde mitään. Nyt käytän UK kokoa 32I. Olen 172 pitkä tällä hetkellä lievästi ylipainoinen 75kg. Mutta vaikka tästä 10kg laihduttaisin en usko, että rintani pieniksi kutistuisivat.
[/quote]
Ainiin aika hauska sinänsä, että mulla on ollut monta vuotta aina vähän edes punertava tukka. Nyt tumman punainen ja silmäni on myös siniset :D En ollut kuitenkaan kyseiseen julkkikseen ennen törmännyt, eikä omat piirteeni ole noin sirot.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:48"]
[/quote]
[/quote]
Lisään vielä tuon linkin:
http://www.iltalehti.fi/nainen/2014070418462752_na.shtml
[/quote]
Tämä juttu todettiin todennäköiseksi huijaukseksi, en jaksa enempää etsiä mutta tästä voi lähteä, jos kiinnostaa. Alkuperäinen juttu siis lähtöisin magneettimediaa vastaavalta tai joltain rehellisesti pilailua harrastavalta "uutis"lehdeltä, eikä itse tutkimusta löydy mistään.
Tuo selälleen sänkyyyn, kädet ylös, litra öljyä ja veivaamaan, Nam:)
[/quote]
Jep jep.
http://www.plasticsurgeryindex.com/wp-content/uploads/2015/07/christina-hendricks-implants-03.jpg
Vanhoissa Playboy-lehden kuvissa noin B-kupit: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--3IiW-DXk--/c_fit,fl_progressive,q_80,w_636/18izyygtekv0qjpg.jpg
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:17"]
[/quote]
Jep jep.
http://www.plasticsurgeryindex.com/wp-content/uploads/2015/07/christina-hendricks-implants-03.jpg
Vanhoissa Playboy-lehden kuvissa noin B-kupit: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--3IiW-DXk--/c_fit,fl_progressive,q_80,w_636/18izyygtekv0qjpg.jpg
[/quote]
Oho, mä jotenki missasin noi. Kyllä on aidon näköset silti! :D
Voihan noissa olla myös lisätäytettä tuupattuna omaa rasvaa muualta, tyyliin Kim K:n ahteri. Ei vaan ole yhtä suosittu toimenpide kuin silarit koska ei pysyvä ja joutuu siis toistamaan käsittelyä ja pitää tietysti olla sitä omaa rasvaa mitä siirtää.
Nämä on paremmat http://o.aolcdn.com/hss/storage/midas/c06e030c4400f15b47dc7a8f66a20218/201377022/Breast+01.jpg
Jos on omaakin kudosta niin implantit näyttävät juuri tuolta.ja ovat myös luonnollisen tuntuiset.oman kokemuksen kautta sanon.moni luulee että silarit on kivi kovat pallot vaan sepä ei paikkaansa pidä,harva luomuista erottaa.torpat yms on erikseen.
Hyi helvetti! Ei sovi noin siroon kroppaan ollenkaan. Liian isot tissit on rumat!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:13"]Naama ei kovin kaksinen, eli ei käy. m29v
[/quote]
Valkkaajat runkkaa.