Mikä on paras kuntolaite kotiin pieneen tilaan?
Kuntopyörää olen ajatellut, koska sillä tulee nopeasti hiki pintaan, mutta ne vie niin paljon tilaa. Onko olemassa kuntopyöriä, juoksumattoja tms. jotka olisivat käteviä siirrellä vähän syrjempään tai jotka saa jotenkin kasaan pieneen tilaan? Jotain muita kuin tv-shopin vatsalihasvempaimia?
Kommentit (33)
Komppaan kakkosta. Mulla on kyllä kuntopyörä ja trampoliinikin, mutta kyllä kätevin ja monipuolisin on tuo kahvakuula. Lisäksi se on myös edullinen eikä vie paljoa tilaa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 14:19"]
Kahvakuula. Todella monipuolisesti pystyy harjoittamaan lihaksia, eikä varmasti vie paljon tilaa.
[/quote]
Kahvakuulia minulla onkin, mutta mielestäni kahvakuulaharjoittelu vaatii vähän tilaa, joten en ole niitä kotona paljoakaan käyttänyt. Pelottaa liikaa tv:n ja vitriinin puolesta.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 14:22"]
Lenkkarit on varmaan pienimpään tilaan menijä.
[/quote]
Lenkkaritkin on, mutta tiedän että kun syksyn pimeys ja loska iskee kunnolla päälle, niiden vetovoima kummasti vähenee.
Käsipainot tai kahvakuula. Mulla on turhan kallis vaateteline, kuntopyörä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 14:27"]
Leuanvetotanko. Sillähän hyvin treenaa selkää ja käsiäkin.
[/quote]
En saa vedettyä yhtään leukaa, joten tuolla ei kyllä tulisi tehtyä mitään. Niin toivotonta.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 14:29"]
[/quote]
Tuohan vaikuttaa hauskalta! :)
Entä se kuminauha-härpäke? En muista virallista nimeä mutta sillä pystyy treenaamaan koko kropan läpi. Kuulemma Alunperin suunniteltu Navy Sealin sotilaille, jotka joutuvat jatkuvasti matkustaa niin sillä pystyy treenaa missä vaan ja kulkee mukana.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 14:29"]
[/quote]
Tuohan vaikuttaa hauskalta! :)
[/quote]
Kyllä on! Menee ihan leikiten esim. luistelu töllöä katellen.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 14:34"]Stepperi on pieni vaan ei oo muodissa niin voi olla vaikea löytää
[/quote]
Mulla on stepperi, en tykkää siitä enkä kyllä suosittele kerrostaloon. Luulen, että kuuluu alakertaan se mökä.
EI mitään laitteita. Opettelen kehonpainoharjoittelun alkeet. Sitä voi treenata missä vain ja on supertehokasta.
Kahvakuula. Todella monipuolisesti pystyy harjoittamaan lihaksia, eikä varmasti vie paljon tilaa.