Olen tällä hetkellä 10 000m korkeudessa matkalla kohti lämpöä
Kommentit (23)
Tunnetko, kuinka vauhti kiihtyy? Lennätkö aurinkoon?
Hyvää matkaa.. Koita pärjäillä. Ja kaikkea hyvää.
En hajoile kun en kestä edes Suomen kesää, mutta pidä kiva loma. :)
Minä olen reilun puolen metrin korkeudella pötköllään ja odottelen lämpöön pääsyä. (=sohvalla selällään odottelen saunan lämpenemistä)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen reilun puolen metrin korkeudella pötköllään ja odottelen lämpöön pääsyä. (=sohvalla selällään odottelen saunan lämpenemistä)
Meillä onneksi saunallinen oma huvila isolla uima-altaalla.
Ei olla mitään tavisköyhiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
3vk ihanaa hermolomaa.
Ap
Eiko ole kurjaa kun loma kestaa vain 3 viikkoa? Mina asun lampimassa lapi vuoden.
olisin itse matkalla kohti kylmää, jos voisin.. taas alkaa kevät, sitten kesä, ja tuskan hiki koko ajan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3vk ihanaa hermolomaa.
Ap
Eiko ole kurjaa kun loma kestaa vain 3 viikkoa? Mina asun lampimassa lapi vuoden.
Asumme normaalisti Espanjassa Marbellassa.
Mä oon tällä hetkellä lämpimässä ja kaukana Suomesta. 36 asteen lämpö hellii, ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3vk ihanaa hermolomaa.
Ap
Asumme normaalisti Espanjassa Marbellassa.
Tiedätkö, missä Presidentti Putinilla on talo siellä? Oletko nähnyt?
Minä olen San Antoniossa (Texas, USA) ja täällä on juuri sopivan lämmintä, 26°C. Kesällä menee liian kuumaksi.
Vierailija kirjoitti:
3vk ihanaa hermolomaa.
Ap
Oletko menossa mielisairaalaan?
Vierailija kirjoitti:
3vk ihanaa hermolomaa.
Ap
ja olet vauva.fi:ssä?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tällä hetkellä lämpimässä ja kaukana Suomesta. 36 asteen lämpö hellii, ihanaa.
Ihan liian kuuma. Olin pari viikkoa lomalla Intiassa, kun siellä oli 36-38 astetta, ja se vei musta mehut. Päivällä ei jaksanut olla auringossa hetkeäkään, jatkuvasti piti etsiä varjoa ja ilmastointilaitetta.
Se ammutaan alas, siinähän itse hajoat.