Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et kerää koirasi kakkoja??

Vierailija
21.08.2015 |

Taas oli tuossa tienvierusta kuorrutettu koiranpaskalla. Mikä siinä on niin vaikeaa kerätä ne paskat pois? En ymmärrä!

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:39"]

Minulla oli joskus koira joka kakkasi aina hyvin suojaiseen ja syrjäiseen paikkaan. Yleensä siis johonkin pusikkoon, niitä en tietenkään kerännyt. Nykyinen koirani kakkii aina keskelle portteja, postilaatikoiden eteen ja joskus keskelle polkujakin -.- Ne on melkein aina pakko kerätä tai vähintään potkia sivuun.

[/quote]

hahahah

Vierailija
102/111 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 14:19"]

Jos kerta koiran omistajia vaaditaan keräämään kökkökasat, sais olla myös roskiksia joka paikassa mihin tiputtaa pussi, kuka rupeaa kantamaan lämmintä paskaa pussissa kilometrikaupalla?

[/quote]

Omistaja ei siedä kakkaa pussissa , mutta kaikkien muiden pitäisi sietää sitä maastossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:05"]Parhaita on mä jotka kyllä keräävät kakan muovipussiin, mutta sitten heittävät sen pussin maahan?!?????! MITÄ HLVETTIÄ!

[/quote]
Jos ei ole roskista, minne laittaa se pussi? En minäkään kantaisi paskapussia kilometritolkulla.
[/quote]

Liian rankkaa? Noloa paljastaa muille, että myös sinun ihana turre kakkaa?
[/quote]
Ei, vaan puistoalueilla pitää olla roskiksia, se on kaupungin vastuulla. Ei ole minun ongelmani.

Vierailija
104/111 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka, vuodenaika ja sää vaikuttavat koirankakan hajoamiseen. Luonnossa uloste maatuu muutamassa kuukaudessa.

Vierailija
105/111 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahan jätetty koiran uloste häiritsee maan ravinnetasapainoa, eikä sovi sellaisenaan lannoitteeksi kasveille.

Vierailija
106/111 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajat ei varmaan itse tajua kuinka raivostuttavaa se on kun niitä kakkoja ei kerätä. On se ihanaa mennä puistoon jossa saa jokaisella askeleella varoa astuvansa kakkaan. Ihana kävellä jalkakäytävällä kun on kakkaa joka puolella. 

Jos sen koiran hankkii niin pitää olla valmis jälkiä siistimään. Jos ei jaksa vaivautua voi olla hankkimatta koiran

Vierailija
107/111 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastelen muiden koiria ja joskus haaveilen omasta, mutta haave häipyy heti kun ajattelen omistajan ikävien velvollisuuksien hoitamista.

Kun en halua siivota jätöksiä-en myöskään ota koiraa!

Yksi ikämummo kakatti koiraansa kerrostalon piha-alueella, tänne ei kulje muuta tietä kuin autoille parkkikselle, joten ei ole mikään yleinen kakatustie.

Sanoin sitten kohteliaasti, niin sieltä tuli jos jonkinmoista soopaa, kuinka hälle ei ole kukaan koskaan ennen sanonut ja kun muutkin tekee,...blab blab blaa.

Sanoinpahan vain, että ei se tarkoita teon olevan oikein, jos muutkin tekevät niin tai sinulle ei ole ennen kukaan huomauttanut.

Kyllä se mummeli ilmeisesti ajan kanssa sitten ymmärsi. Hyvä juttu.

Kävelee kuitenkin samasta paikasta, mutta pää painuksissa ja ei uskalla jättää kakkoja siihen.

Lapset ovat sotkeneet useamman kerran kenkänsä kakkaan ja nyt ovat pysyneet puhtaina, ehkä oli juuri tuon mummon koiran jätöksiä ?

Piha-alueet ja tiet ja puistot ovat sellaista aluetta, mistä se pitää putsata, mutta mielestäni johonkin metsikköön voi jättää, kunhan ei polulle.

Vierailija
108/111 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska asun maaseudulla, eikä täällä kukaan jaksa tuhlata aikaansa miettimällä koiranpaskaa. Vähän tärkeempiäkin asioita on olemassa. Kaupunkilaiset ja esikaupunkilaistet tästä vaivaa näkevät ja se on ihan ymmärrettävää niillä alueilla.

Vierailija
109/111 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
110/111 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun koirani ulkoilee vaan meidän pihassa tai muuten omalla maalla, omalla metsäautotiellä. Pihassa paskoo johonkin pihan laitamille joten ei haittaa.

Jos joskus käydään kylillä kävelemässä, kerään kyllä jätökset. Ellei käy niin että mulla on vaan 2 kakkapussia ja koira paskoo 3 kertaa. Ei oo kyllä käynyt

Vierailija
111/111 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:35"]

Kerään tieltä ja tien vierustalta, portin pielistä jne. En kuitenkaan ryömi kakan perässä pensaiden alle tai ojien pohjille. Metsäänkin saavat kakat jäädä. Onko ok? Naapuri on kyllä sitä mieltä, että koska hänen lapsensa ryömii pusikoissa, ei sinne kakkaa saisi jättää. En oikein tiedä, mitä ajatella tästä.

[/quote]

Jos noinkin paljon kakoista huolehdit, voisi naapurikin tulla vähän vastaan ja sanoa lapselleen, että puskissa voi olla koiran jätöksiä eikä siellä pidä leikkiä.

[/quote]

Miksi antaa koiran mennä naapurin pensasaidan alle paskalle? En jaksaisi alkaa sitä, että koira paskoo just sinne minne omistaja sen päästää.