olen 25-v nainen enkä ole koskaan seurustellut
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:38"]Haluaisitko seurustella? Mistä unelmoit tai mikä on tavoitteesi elämässä?
[/quote]
Haluaisin jo oikean parisuhteen, sellaisen jossa toinen haluaisi viettää aikaa mun kanssa, tehdä jotain yhdessä, ottaa minut osaksi elämäänsä ja olla osa mun elämääni. Mulla ei taida olla unelmia tai tavoitteita. Miehet joita tapaan ei tunnu koskaan sopivilta, en jotenkin saa otetta tai käsitystä toisesta tavatessa, "kukaan ei kolahda".
- ei ap vaan eräs toinen sinkkunainen
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:07"]Osaatko tehdä pehmeitä ja ohuita lettuja? Miten siinä onnistut?
[/quote]
Oon kohta 24v ja mä ainakin osaan tehdä pehmeitä ja ohuita lettuja mut onks sillä jotain merkitystä elämässä :D
Sellaista se on ruman naisen elämä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:36"]Minä olisin toivonut, että hän olisi tiennyt letuista, koska minulla niistä pakkaa tulemaan jotenkin liian kovia. Jotain teen väärin, mutta en tiedä miten.[/quote]
Minä tiedän. Laita mannavelliä taikinaan ja vähennä jauhojen määrää.
Tiedän myös mitä kysyt seuraavaksi. Miten käännetään lettu, jonka taikinassa on mannavelliä? Älä minulta kysy. Jotenkin ne vain kääntyvät - joskus. Oppimisprosessi vie aikansa ja jonkin litran taikinaa. Mutta hyviä ne klöntitkin ovat.
T: Se sovinistisika, joka ennustaa tällä kertaa letunpaistokatastrofia.
Minäkin olen kohta 25-vuotias, enkä ole koskaan seurustellut. Jotain lyhyitä tapailuja on ollut, mutta en laske niitä seurusteluksi. Onhan se tietysti varmaan totta, että ne oikeasti mukavat ja parisuhteeseen sopivat miehet varataan pääsääntöisesti aika nuorina, mutta en silti näkisi järkeväksi alkaa jotenkin epätoivoisesti metsästää sellaista. Jos ihminen on pärjännyt ilman parisuhteita yli 25-vuotiaaksi asti, niin tuskin mitään kovin pakottavaa tarvetta parisuhteeseen koskaan tulee.
Minä olen aina ollut melko epäsosiaalinen, ja vaikka en mikään täysi erakko ole, niin en oikein koskaan ole kaivannut muita ihmisiä niin paljon kuin useimmat muut. Kovin kummoista läheisyydenkaipuuta minulla ei ole, enkä kauheasti koe saavani mitään esimerkiksi halaamisesta tai pussaamisesta. Vaikea siis uskoa, että näillä korteilla alkaisin joskus kokea pakottavaa tarvetta parisuhteeseen.
En mäkään ole ikinä. Ei ole varsinaisesti ollut mitään hakua ikinä päällä, eikä yhden yön panoista ole sen kummempaa koskaan kehittynyt. Ei ole oikeastaan kiinostanutkaan, mutta Nyt olen kyllä miettinyt, että kohta voisi olla aika etsiä jotain vakavampaa. Ei moni kaverinikaan ole seurustellut ikinä. M27
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:39"]Mitäpä sanot siihen, että minä olin tuo 25 vee ei koskaan seurustellut. Sitten tapasin ihanan miehen, alettiin seurustella, mentiin naimisiin ja nyt kuus vuotta myöhemmin haetaan avioeroa. Meillä ei luojan kiitos ole lapsia.[/quote]
Mitä odotat minun sanovan? Mitä pitäisi sanoa, ettei olisi sovinisti tai vitun idiootti? Se on ikävää, mutta noin voi elämässä käydä kenelle tahansa. Ihmiset muuttuvat koko ajan muutoksen suunta ole hallittavissa. Joskus kasvetaan eroi suuntiin. Kukaan ei voi koskaan saada täydellistä varmuutta suhteen pysyvyydestä. Joku voi luoda sellaisen harhaisen tunteen, mutta yleensä realistisemmilla ihmisillä on pitemmät suhteet.
Onkohan se AP:n ongelma. Haluaako hän täyden varmuuden tunteen suhteen lopullisuudesta ennen kuin uskaltaa sitoutua, mutta on liian todellisuudentajuinen saadakseen sen? Ei se ole ollenkaan harvinaista naisilla.
Nää on tämmösiä "oon sinkku ja haluankin olla!"-ketjuja. Evvk, siinähän sitten oot.
Jos on nirso, niin sitten on. Oletko kateellinen onnelliselle pariskunnille?
Onko sinulla mahdollisesti jokin sairaus, joka vaikuttaa sosiaalisten suhteiden luomiseen? Tai muuta oireilua? Minun lähipiirissäni on yksi nainen, joka ei ole seurustellut, on yli 40 v. On paniikkihäiriö, jota häpeilee.
kyllä haluaisin seurustella. Ja toki olisi ihanaa jos löytäisi sen elämänkumppanin. En kuitenkaan halua seurustella vain serustelemisen takia vaan mulle se seurustelu on kuiteskin aika vakava juttu. Mitään hirveän kovia vaatimuksiakaan ei ole, ei ole väliä paljonko tienaa, tykkään erinäköisistä miehistä sen sijaan on vaikeaa löytää miestä jolla olisi samanlaiset arvot, esim ehdoton oikeudenmukaisuus ja moraalin meneminen kaiken edelle. Esim kaupallista seksiä en hyväksy missään muodosssa, en halua riistää muita ihmisiä missään oloissa edes välillisesti yms.. Lisäksi harva mies jaksaa harrastaa seksiä kunnolla, esim niin että yhdyntä kestää kymmeniä minuutteja. En näe järkeä seurustella, jos en itse olisi onnellinen. Haluan siis seurustella ja en välitä monistakaan sellaisista asioista mistä muut välittävät, toisaalta taas esim moraalin ehdottomuus on harvinaista ainakin nykypäivänä. ap
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:18"]
Jos olet harrastanut seksiä ja käynyt treffeillä, olet kokenut kaiken jo vuosia sitten. Ei siinä seurustelussa ole mitään sellaista, mitä ei irtoseksissä ja kaveruudessa ole.
Miehillä kai seurustelemattomuus tarkoittaa usein ihan oikeaa kokemattomuutta eli myös seksittömyyttä ja sukupuolisen imartelun puutetta. Naiset saavat ison osan seurustelun eduista sinkkunakin; miehet ainoastaan parisuhteessa.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
On siinä. Haluaisin miehestä kumppanin ja henkilön jota voi rakastaa täydestä sydämestä joka päivä. ap
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:18"]
Jos olet harrastanut seksiä ja käynyt treffeillä, olet kokenut kaiken jo vuosia sitten. Ei siinä seurustelussa ole mitään sellaista, mitä ei irtoseksissä ja kaveruudessa ole.
Miehillä kai seurustelemattomuus tarkoittaa usein ihan oikeaa kokemattomuutta eli myös seksittömyyttä ja sukupuolisen imartelun puutetta. Naiset saavat ison osan seurustelun eduista sinkkunakin; miehet ainoastaan parisuhteessa.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
On siinä. Haluaisin miehestä kumppanin ja henkilön jota voi rakastaa täydestä sydämestä joka päivä. ap
[/quote]
Jep. Jotkut miehet kai kuvittelee olleensa seurustelusuhteessa mun kanssa mutta mitä se muka on jos ei yhdessä vietetä aikaa eikä tehdä mitään eikä juuri mitenkään kuuluta toisen elämään? Yhtä tyhjän kanssa.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:39"]Mitäpä sanot siihen, että minä olin tuo 25 vee ei koskaan seurustellut. Sitten tapasin ihanan miehen, alettiin seurustella, mentiin naimisiin ja nyt kuus vuotta myöhemmin haetaan avioeroa. Meillä ei luojan kiitos ole lapsia.[/quote]
Mitä odotat minun sanovan? Mitä pitäisi sanoa, ettei olisi sovinisti tai vitun idiootti? Se on ikävää, mutta noin voi elämässä käydä kenelle tahansa. Ihmiset muuttuvat koko ajan muutoksen suunta ole hallittavissa. Joskus kasvetaan eroi suuntiin. Kukaan ei voi koskaan saada täydellistä varmuutta suhteen pysyvyydestä. Joku voi luoda sellaisen harhaisen tunteen, mutta yleensä realistisemmilla ihmisillä on pitemmät suhteet.
Onkohan se AP:n ongelma. Haluaako hän täyden varmuuden tunteen suhteen lopullisuudesta ennen kuin uskaltaa sitoutua, mutta on liian todellisuudentajuinen saadakseen sen? Ei se ole ollenkaan harvinaista naisilla.
[/quote]
Mitä muuta kuin sovinismia ja idiotismia on ajatus että nainen on viallinen jos sillä ei oo miestä ja nyt äkkiä miehenhankintaan ettei jää säälittäväksi vanhaksipiiaksi?