olen 25-v nainen enkä ole koskaan seurustellut
Kommentit (58)
Ei kysyttävää :) Tunnen itseni lisäkseni kaksi muuta samanikäistä naista, jotka ovat samassa tilanteessa. Tuo tilanne ole täten ollut mitenkään ihmettelemisen arvoinen. Seurustelemattomuudesta huolimatta ollaan kaikki kivannäköisiä, koulutettuja ja elämässä muutoinkin menestyneita. Ainoa mikä erottaa muista on vaan parisuhteen olemattomuus eri syistä johtuen.
Minäpäs olen kohta 35-vuotias MIES, enkä ole koskaan seurustellut, harrastanut seksiä enkä edes käynyt treffeillä... Kysyttävää?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:35"]Mitä muuta kuin sovinismia ja idiotismia on ajatus että nainen on viallinen jos sillä ei oo miestä ja nyt äkkiä miehenhankintaan ettei jää säälittäväksi vanhaksipiiaksi?[/quote]
Ei mitään, jos nainen haluaa jäädä yksin. Mutta jos nainen valittaa julkisesti, ettei ole koskaan seurustellut, oletan että hän haluaisi ja kokee tilanteensa jotenkin vialliseksi. Siinä tilanteessa voi muuttaa vain itseään. Ympäröivä maailma, miehet, sosiaaliset normit jne. eivät muutu. Ehkä AP haluaa jotain naisten välistä tyhjänlätinää eikä tarkentavia kysymyksiä, jättäköön siinä tapauksessa vääränlaiset kysymykset huomiotta.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:02"]Ensimmäinen nauru tänään kun luin tämän tasoisen kommentin! :D
Et kuitenkaan vastannut kysymyksiin (jos olet ap). Älä sitten käske kysellä typeryyksiä typeristä aiheista, jos et halua kyselyjä. Millaisia kysymyksiä odotit? Luuletko, että 25 vuotias seurustelematon nainen on niin harvinainen erikoisuus, että YLEn toimittajat ryntäävät haastattelemaan? Tai että sillä olisi jokin huomioarvo edes nettifoorumilla?
Onnitteluni, olet ylimielinen idiootti ja juuri sen tyypin mies, jonka kanssa en ikimaailmassa valitsisi seurustella vaikka se tarkoittaisi ikisinkkuutta kuolemaan saakka.
Minä olen jo ja aion olla parisuhteessa kuolemaan saakka. Mutta varo vaan, että sinun ennustus ikisinkkuudesta ei käy toteen. Siitä vaan jotenkin paistaa katkeruus, kun keski-ikäiset vanhat piiat yrittävät uskotella, että sinkkuus on niin ihanaa ja miehet niin paskoja, vaikka sisimmässään tajuavat, että elämä tuli ja meni jo.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:27"]Mitään hirveän kovia vaatimuksiakaan ei ole, ei ole väliä paljonko tienaa, tykkään erinäköisistä miehistä sen sijaan on vaikeaa löytää miestä jolla olisi samanlaiset arvot, esim ehdoton oikeudenmukaisuus ja moraalin meneminen kaiken edelle.
Sinulla on väärät käsitykset vaatimusten kovuudesta. Vaatimus on sitä kovempi mitä pienempi osuus miehistä voi täyttää ne. Varakkain 20 %, eli joka viides, miehistä on jo varsin hyvätuloista ja voi tarjota ylemmän keskiluokkaisen elämän ilman rahahuolia. Fanaattisen oikeudenmukaiset miehet, jotka yrittävät miettiä kaikkien valintojensa seuraukset kaikille mahdollisille osapuolille, ovat paljon harvinaisempia. On selvää, että tuossa tapauksessa vastaavan kumppanin löytäminen on hyvin vaikeaa. Se on sitä kaikille äärimmäisyysihmisille.
Lisäksi harva mies jaksaa harrastaa seksiä kunnolla, esim niin että yhdyntä kestää kymmeniä minuutteja.
Siihen auttaa yleensä se, että harrastaa seksiä joka päivä. Moni mies voi myös hoitaa homman loppuun sormin tai leluilla. Nuo eivät ole kauhean rajoittavia ehtoja, jos et ole äärimmmäisen ehdoton siinä, miten miehen on tyydytettävä sinut.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:35"]Mitä muuta kuin sovinismia ja idiotismia on ajatus että nainen on viallinen jos sillä ei oo miestä ja nyt äkkiä miehenhankintaan ettei jää säälittäväksi vanhaksipiiaksi?[/quote]
Ei mitään, jos nainen haluaa jäädä yksin. Mutta jos nainen valittaa julkisesti, ettei ole koskaan seurustellut, oletan että hän haluaisi ja kokee tilanteensa jotenkin vialliseksi. Siinä tilanteessa voi muuttaa vain itseään. Ympäröivä maailma, miehet, sosiaaliset normit jne. eivät muutu. Ehkä AP haluaa jotain naisten välistä tyhjänlätinää eikä tarkentavia kysymyksiä, jättäköön siinä tapauksessa vääränlaiset kysymykset huomiotta.
[/quote]
Kysymys on siitä, että joidenkin on hyvin vaikea löytää sitä vastinkappalettaan. Minä haluaisin seurustella, mutta koska en ole löytänyt itseni kaltaista miestä, niin seurustelu ei onnistu. Ei kai kukaan seurustele ihan ok tyypin kanssa vain jotta ei olisi yksin? Sehän olisi itsensä ja kumppaninsa pettämistä. En koe olevani mitenkään viallinen ilman miestä, mutta minä kyllä HALUAISIN seurustella miehen kanssa. Mutta ei se kumppanin löytyminen kaikille naisillekaan ole helppoa, etenkään jos ei kuulu ns valtavirtaan. ap
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:27"]Mitään hirveän kovia vaatimuksiakaan ei ole, ei ole väliä paljonko tienaa, tykkään erinäköisistä miehistä sen sijaan on vaikeaa löytää miestä jolla olisi samanlaiset arvot, esim ehdoton oikeudenmukaisuus ja moraalin meneminen kaiken edelle.
Sinulla on väärät käsitykset vaatimusten kovuudesta. Vaatimus on sitä kovempi mitä pienempi osuus miehistä voi täyttää ne. Varakkain 20 %, eli joka viides, miehistä on jo varsin hyvätuloista ja voi tarjota ylemmän keskiluokkaisen elämän ilman rahahuolia. Fanaattisen oikeudenmukaiset miehet, jotka yrittävät miettiä kaikkien valintojensa seuraukset kaikille mahdollisille osapuolille, ovat paljon harvinaisempia. On selvää, että tuossa tapauksessa vastaavan kumppanin löytäminen on hyvin vaikeaa. Se on sitä kaikille äärimmäisyysihmisille.
Lisäksi harva mies jaksaa harrastaa seksiä kunnolla, esim niin että yhdyntä kestää kymmeniä minuutteja.
Siihen auttaa yleensä se, että harrastaa seksiä joka päivä. Moni mies voi myös hoitaa homman loppuun sormin tai leluilla. Nuo eivät ole kauhean rajoittavia ehtoja, jos et ole äärimmmäisen ehdoton siinä, miten miehen on tyydytettävä sinut.
Kuten sanoin, yhdynnän pitäisi kestää kymmeniä minuutteja. En pidä sormilla tai leluilla tai suulla hyväilystä vaan nimenomaan haluan yhdyntää. Eikä se jokapäiväinen seksi auta, jos mies vaan laukeaa liian aikaisin. On miehiä jotka kestää, vaikkei seksiä olisi kauheasti ja miehiä jotka ei kestä vaikka seksiä olisi paljonkin.. Saan tyydytyksen esileikistä ja yhdynnästä, en sormista, en suusta yms.. En näe järkeä olla parisuhteessa jossa seksihalut ei kohtaisi. ap
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:21"]
Minä olen jo ja aion olla parisuhteessa kuolemaan saakka. Mutta varo vaan, että sinun ennustus ikisinkkuudesta ei käy toteen. Siitä vaan jotenkin paistaa katkeruus, kun keski-ikäiset vanhat piiat yrittävät uskotella, että sinkkuus on niin ihanaa ja miehet niin paskoja, vaikka sisimmässään tajuavat, että elämä tuli ja meni jo.
[/quote]
Minua kiinnostaa ensisijaisesti oma elämäni, oma onneni ja tavoitteeni, eivät tuntemattoman miehen minun kommenttiani kohtaan laukomat pessimistiset katastrofiennustukset liitettynä sovinismilta vivahtavaan luonnehdintaan vanhoja, parisuhteessa elämättömiä naisia kohtaan :)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:31"]
Kysymys on siitä, että joidenkin on hyvin vaikea löytää sitä vastinkappalettaan. Minä haluaisin seurustella, mutta koska en ole löytänyt itseni kaltaista miestä, niin seurustelu ei onnistu. Ei kai kukaan seurustele ihan ok tyypin kanssa vain jotta ei olisi yksin? Sehän olisi itsensä ja kumppaninsa pettämistä. En koe olevani mitenkään viallinen ilman miestä, mutta minä kyllä HALUAISIN seurustella miehen kanssa. Mutta ei se kumppanin löytyminen kaikille naisillekaan ole helppoa, etenkään jos ei kuulu ns valtavirtaan. ap
[/quote]
Niinpä. Itse en ala suhteeseen, ellei miehen kanssa klikkaa fyysisesti JA henkisesti. Jos joutuu odottamaan koko elämänsä, että löytäisi sen yhden miehen (tai ei ollenkaan), jonka kanssa haluaisi oikeasti elää ja olla yhdessä ja nauttia vielä siitä, niin se riski on vain otettava.
Aiemmin tapaili pakosta itselleen sopimattomia miehiä ja suoraan sanoen se oli pelkkää ajantuhlausta.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:31"] Ei kai kukaan seurustele ihan ok tyypin kanssa vain jotta ei olisi yksin? [/quote]
Hyvin moni seurustelee. Varsinkin vähemmän halutuista ihmisistä suurin osa ei saa kuin kompromissisuhteita, mutta moni haluaa olla mieluummin edes jonkun kanssa kuin yksin. Se vaatii vahvaa luonnetta elää yksin.
Mutta jos se ei sinulle käy, se on ymmärrettävää. Sitten et voi kuin etsiä ja toivoa. Jos olisit kertonut aloitusviestissä vähän enemmän kuin ikäsi, olisi päästy heti asiaan.
Minä olen 24 v, enkä ole seurustellut. Syynä rumat piirteet ulkonäössä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:15"]
Mä en tajuu näitä jotka kysyy ihan aiheeseen kuulumattomia kysymyksiä :D
[/quote]
Ap. esitteli itsensä, mutta ei hän mitään aihetta antanut vaan ihan yleisesti kyseli onko jotain kysyttävää häneltä. Minä olisin toivonut, että hän olisi tiennyt letuista, koska minulla niistä pakkaa tulemaan jotenkin liian kovia. Jotain teen väärin, mutta en tiedä miten.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:35"]
Minä olen 24 v, enkä ole seurustellut. Syynä rumat piirteet ulkonäössä.
[/quote]
Ei ole oikea syy, sillä tiedän useita rumia naisia ja kaikilla miehet. Osalla jopa tosi hyvännäköiset kumppanit! (mitä ilkeästi ihmettelen mielessäni joskus...)
Haluaisitko seurustella? Mistä unelmoit tai mikä on tavoitteesi elämässä?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:31"] Ei kai kukaan seurustele ihan ok tyypin kanssa vain jotta ei olisi yksin? [/quote]
Hyvin moni seurustelee. Varsinkin vähemmän halutuista ihmisistä suurin osa ei saa kuin kompromissisuhteita, mutta moni haluaa olla mieluummin edes jonkun kanssa kuin yksin. Se vaatii vahvaa luonnetta elää yksin.
Mutta jos se ei sinulle käy, se on ymmärrettävää. Sitten et voi kuin etsiä ja toivoa. Jos olisit kertonut aloitusviestissä vähän enemmän kuin ikäsi, olisi päästy heti asiaan.
[/quote]
Normaaleilla ja henkisesti tasapainoisilla yksilöillä - oli sitten mies tai nainen, ei ole suurta ongelmaa olla ilman parisuhdetta.
Ihan sellaisia juttuja on kuten perhe, työpaikan sosiaaliset piirit ja suurimpana: tietysti hyvät ystävät.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:58"]Kun kerran otit asian puheeksi, niin mikset ole seurustellut? Etkö halua vai etkö uskalla? Vai etkö pysty kiinnostumaan kenestäkään oikeasta miehestä?
Oletko huomioinut, että alat olla iässä, jossa suurin osa naisista alkaa tosissaan haluta suhteita ja sen seurauksena sitoutumishaluiset ja -kykyiset miehet viedään markkinoilta nopeasti? Myös ne vähän ujommat ja nössömmät tapaukset. Jos jahkailet vielä viisi vuotta, mahdollisuutesi löytää mies pienenee rajusti. Joudut tekemään suuria kompromissejä joko luotettavuudessa tai sosiaalisessa reippaudessa tai ottamaan riskin vanhaksi piiaksi jäämisestä. Aiotko tehdä jotain pariutumista edistävää lähitulevaisuudessa? Pelkäätkö, että jos nyt jättäydyt ikisinkuksi vauvakuume iskee 38 vuotiaana hirmumyrskyn raivolla ja pakottaa sinut typeryyksiin?
[/quote]
Voi vitun ääliö. Mitäpä sanot siihen, että minä olin tuo 25 vee ei koskaan seurustellut. Sitten tapasin ihanan miehen, alettiin seurustella, mentiin naimisiin ja nyt kuus vuotta myöhemmin haetaan avioeroa. Meillä ei luojan kiitos ole lapsia.
Olin 31-vuotias, kun seurustelin ekan kerran. Olin hieman ujo, laiha honkkeli, jolla oli todella huono itsetunto. Tokan kerran seurustelin 32-vuotiaana ja menin ko. miehen kanssa naimisiin, mikä oli virhe, sillä mies on osoittautunut ihan kammottavaksi. Yhtä aiempaa kommenttia moitittiin sovinistiseksi, mutta näin jälkikäteen ajateltuna olen kyseisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Ne parhaat ja mukavimmat miehet päätyvät pitkii parisuhteisiin jo nuorina pääsääntöisesti. Niissä ikipoikamiehissä on kyllä tosi sovinistisia ja pihejä jääriä - en suosittele. Joten toimi nopeasti, jos haluat ehtiä ekalle kierrokselle täyspäisen ja fiksun miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:51"]Normaaleilla ja henkisesti tasapainoisilla yksilöillä - oli sitten mies tai nainen, ei ole suurta ongelmaa olla ilman parisuhdetta.
Ihan sellaisia juttuja on kuten perhe, työpaikan sosiaaliset piirit ja suurimpana: tietysti hyvät ystävät.[/quote]
Tarkoitatko normaalilla täydellistä ihmistä, jolla ei ole mitään poikkeamaa ideaalista, vai sellaista kuin suurin osa tavallisista ihmisistä on? Suurimmalla osalla ihmisiä on jonkinlaisia ongelmia henkisessä tasapainossa. Vain pieni osa on täysin tasapainoisia. Jos et usko, niin mene jonnekin alemman keskiluokan ja köyhien lähiöön tai maaseututaajamaan katsomaan sitä täydellistä "normaalien" ihmisten harmoniaa ja tasapainoa. Ei, kyllä siellä peritään lapsuudesta koko joukko ongelmia, otetaan kavereiksi ketä sattuu naapureiksi, mennään töihin mihin päästään, otetaan vaimoksi tai mieheksi melkein kuka saadaan ja eletään miten pystytään. Ja jatketaan ongelmat seuraavalle sukupolvelle. Niitä ihmisiä on tässä maassa miljoona, maailmassa miljardeja. Tasapainosia menestyjiä, jotka valitsevat ja tekevät mitä haluavat, on muutama prosentti.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:58"]Kun kerran otit asian puheeksi, niin mikset ole seurustellut? Etkö halua vai etkö uskalla? Vai etkö pysty kiinnostumaan kenestäkään oikeasta miehestä?
Oletko huomioinut, että alat olla iässä, jossa suurin osa naisista alkaa tosissaan haluta suhteita ja sen seurauksena sitoutumishaluiset ja -kykyiset miehet viedään markkinoilta nopeasti? Myös ne vähän ujommat ja nössömmät tapaukset. Jos jahkailet vielä viisi vuotta, mahdollisuutesi löytää mies pienenee rajusti. Joudut tekemään suuria kompromissejä joko luotettavuudessa tai sosiaalisessa reippaudessa tai ottamaan riskin vanhaksi piiaksi jäämisestä. Aiotko tehdä jotain pariutumista edistävää lähitulevaisuudessa? Pelkäätkö, että jos nyt jättäydyt ikisinkuksi vauvakuume iskee 38 vuotiaana hirmumyrskyn raivolla ja pakottaa sinut typeryyksiin?
[/quote]
Tää oli ehkä typerin kommentti ikinä. Joku urpo asialla. T. Nainen 30, joka on seurustellut. Ei rakkaus katso ikää.