Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko luottaa muihin naisiin koskaan 100%?

Vierailija
21.08.2015 |

http://m.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/miksi-nainen-on-naiselle-susi-naiset-vastaavat/3306778
Linkki keskustelun avaukseksi..
Onko nainen naiselle susi? Olen 31v nainen, ja olen joutunut huomaamaan elämässäni pitkän sinisilmäisyyden jälkeen että uskollisinkin mies voi langeta seksiin (tai suhteeseenkin asti) jos tilanne puoleensavetävän naisen kanssa osuu kohdalle. Käyn nyt läpi uudenlaisia tunteita joita en tiennyt olevankaan, ja huomaan että aiempi tyyneys ja luottamus omaan riittävyyteen on rakoillut huomattuani että aina on joku kauniimpi, viehättävämpi tai vain uusi ja erilainen nainen, joka voisi halutessaan vietellä rakkaimpani.
Näin ei siis ole käynyt, eikä altistus ole erityisen suuri, mutta ahdistaa tämän (pieni) mahdollisuus. Näiden tunteiden myötä olen tajunnut, etten sisimmässäni ole koskaan luottanut muiden naisten vilpittömyyteen. Tuntuu, että nekin naiset jotka eivät milloinkaan harrastaisi seksiä toisen naisen kumppanin kanssa, toimivat näin oman sosiaalisen statuksen pohjalta eivätkä niinkään välittäessään toisen naisen tunteista. Tiedän että näin mustavalkoisesti asia ei varmasti ole (koska itsekin välitän muiden naisten tunteista).. Silti ristiriitaisesti pelkään luottaa. Niin karkeaa kuin se onkin, tuntuu että jos naisella on ulkonäköä ja tahtoa hän voisi halutessaan saada useimmat miehistä sänkyyn kanssaan.. Koska miehiä lähtökohtaisesti kiinnostaa aina seksin mahdollisuus viehättävän naisen kanssa. Sekava teksyi ja puhelimen vuoksi kappalejaot puuttuu mutta haluaisin kuulla muiden naisten ajatuksia asiasta. Googlella keskustelua aiheesta vaikea löytää koska hakutulokset koskevat lähinnä suhteessa pettäviä naisia..

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tällaiselta naiselta joka varattuja varta vasten iskee että sitä sormustettua miestä pidetään heti kunnollisena, koska hänet on joku huolinut naimisiin/kihloihin niin hän on hyvä ja kunnollinen mies, täydellinen saalis siis. on takuulla muitakin syitä?

Vierailija
22/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ihminen ole 100 % luotettava. Et edes sinä itse. Elämässä sattuu kaikenlaista ja toisinaan aivot tekevät outoja valintoja. Mutta sitä vatvomalla psyykkaa vain itsensä vainoharhaan ja onnettomuuteen. Se on parempi luottaa ja ottaa joskus paskaa käteen. Tietysti tervettä järkeä käyttäen, ei keneen tahansa koska tahansa kannata luottaa. Ei edes itseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:00"]Ja sitten on näitä, jotka tulevat suoraan iskemään varattuja. Paljon enemmän tulee "iskuyrityksiä" baarissa, kun on sormus sormessa. En tiedä mikä siinä on, mutta tällainen tilanne on. Voisiko joku tällaista harrastava nainen kommentoida miksi näin tapahtuu.[/quote]

En ole nainen enkä iske varattuja baareissa, mutta eikö tuo ole aika selvää? Suurin osa niistä naisista haluaa vain seksiä ja tietää, että varatun kanssa vehtaaminen antaa heille tietynlaisen valta-aseman. Varattu mies häipyy vähin äänin, kun nainen ilmoittaa, että suhde on loppu. Suurin osa ei edes yritä jäädä roikkumaan.

Vierailija
24/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:19"]

Olen kuullut tällaiselta naiselta joka varattuja varta vasten iskee että sitä sormustettua miestä pidetään heti kunnollisena, koska hänet on joku huolinut naimisiin/kihloihin niin hän on hyvä ja kunnollinen mies, täydellinen saalis siis. on takuulla muitakin syitä?

[/quote]

Ällöttävää.. joten ihan riettaasti vaan yrittämään sitä varattua miestä, kuvitellaan että hylkää vaimonsa ja yhteisen elämän jonkun baariheitukan vuoksi. Harmi että joskus onnistuvatkin.

Vierailija
25/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:23"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:00"]Ja sitten on näitä, jotka tulevat suoraan iskemään varattuja. Paljon enemmän tulee "iskuyrityksiä" baarissa, kun on sormus sormessa. En tiedä mikä siinä on, mutta tällainen tilanne on. Voisiko joku tällaista harrastava nainen kommentoida miksi näin tapahtuu.[/quote]

En ole nainen enkä iske varattuja baareissa, mutta eikö tuo ole aika selvää? Suurin osa niistä naisista haluaa vain seksiä ja tietää, että varatun kanssa vehtaaminen antaa heille tietynlaisen valta-aseman. Varattu mies häipyy vähin äänin, kun nainen ilmoittaa, että suhde on loppu. Suurin osa ei edes yritä jäädä roikkumaan.

[/quote]

Haluaako ne sitten kuitenkaan vain seksiä, jos kerran täytyy katsoa se kunnollisen oloinen mies sieltä baarista? Itse nuorena naisena olen sitä mieltä, että aika harvoin nainen hakee baarista VAIN seksiä. Kyllä siinä mielellään otettais koko paketti ja parisuhde jos vaan onnistuisi. Ja jos omaan irtopaneskeluun tietoisesti hakee varattua miestä niin saa kyllä miettiä että mitä vittua.

Vierailija
26/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pääasiallisesti voi. Paljon vaikuttaa naisen oma elämäntilanne onko hän "uhka" vai ei. Usein omaan parisuhteeseen tyytymättömyys tms. lisää riskiä, että muiden miehetkin kelpaa helpommin?

Vierailija
27/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vielä. Ei se tarina keksitty ollut. Kysyin miehen akk-kaverilta sitä kun mies sanoi että voin kysyä..olivat kuulemma "testanneet" että kumpaa se nainen katsoo eli miehen kaveri oli mennyt kävelemään veteen ja se nainen katsoi sillä aikaa mun miestä. Lähtiessään he katsoivat taaksepäin ja nainen oli juossut siihen paikalle missä he istuivat, oli vähän myöhästynyt ja oli pettyneen näköinen kun ei ehtinyt..kysyin tätä myös miehen kaverilta.

Niin ja en ole pelkkää naista siitä pettämisestä syyttänyt, tiedän että mun miehenkin syy se oli.
Mutta tarkotinkin sitä ettei se sormus sitä näistä silloin estänyt ja oli perään jotain vielä viestejä kun laitellut ja toki koulussakin näkivät kun samalla kurssilla olivat..

Ihmettelee kyllä noita naisia että miksi pitää olla se susi ja iskeä varattuja miehiä..eiköhän niitä sinkku miehiäkin riittäisi..
Miksi pitää yrittää rikkoa toisten suhde tai jopa perhe?

Vierailija
28/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:37"]Haluaako ne sitten kuitenkaan vain seksiä, jos kerran täytyy katsoa se kunnollisen oloinen mies sieltä baarista? Itse nuorena naisena olen sitä mieltä, että aika harvoin nainen hakee baarista VAIN seksiä. Kyllä siinä mielellään otettais koko paketti ja parisuhde jos vaan onnistuisi. Ja jos omaan irtopaneskeluun tietoisesti hakee varattua miestä niin saa kyllä miettiä että mitä vittua.[/quote]

Joku voi haluta muutakin, mutta siinäkin tilanteessa naisilla on yleensä suurempi ongelma tutustuessa ei-kiinnostaviksi osoittautuvien miesten yritykset ripustautua. Suhteessa olijoiden voi myös odottaa olevan keskimäärin suhdekykyisempää ainesta (paitsi mitä nyt vähän herkkiä lähtemään vikittelijän matkaan, jos tuosta vain vaihtaa). Mutta se lienee enemmän alitajunnan valinta kuin tietoista harkintaa.

Suurimman osan ihmisistä aivoitukset ovat sellaisia, että ei niistä voi paljon muuta sanoa kuin mitä sinä viimeisessä virkkeessäsi sanot. Sellaisia me ihmiset olemme.

Vierailija
30/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:00"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:37"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:35"]

Ihmetyttää nämä viestit siitä että miehen pettäminen olisi toisen naisen vika. Se mieshän siinä se "susi" on

[/quote]

Ei kai kukaan ole sanonut että se olisikaan pelkästään sen naisen vika. Haluatko vain ymmärtää väärin..? Miehen vika ja kusee omiin muroihinsa, mutta kyllä viiraa naisellakin jos tietää miehen olevan varattu eikä silti hidasta menoa.

[/quote]

Ja sitten on näitä, jotka tulevat suoraan iskemään varattuja. Paljon enemmän tulee "iskuyrityksiä" baarissa, kun on sormus sormessa. En tiedä mikä siinä on, mutta tällainen tilanne on. Voisiko joku tällaista harrastava nainen kommentoida miksi näin tapahtuu.

[/quote] En ole itse tätä harrastanut mutta epäilen syyn olevan huonossa itsetunnossa, vallanhalussa ja viehätysvoiman testailussa. Oma arvo mitataan seksuaalisella voimalla. Mulla oli kaveri/tuttu joka täysin härskisti koitti vampata mieheni jopa omien silmieni edessä. Ilmeisesti vain siksi että näki tilanteen haasteena ja koki huonommuutta. Kun lopulta suutuin asiasta, hän voitonriemuisena ja ilman mitään katumusta sanoi että mies melkein lähtikin tämän matkaan. Naisella oli ilmeisesti masennustausta ja vaikuttikin melko epävakaalta. Nainen toimi väärin, mutta toisaalta säälin ja toivon että saisi oikeasti apua ongelmiinsa. En usko että monikaan on oikeasti tahallaan niin paha, vaan uskon että useimmat toimii rikkonaisuutensa ja tunne-elämänsä kieroutumien sanelemana. Eivät siis ole ns. normaaleja, inhimillisiä ihmisiä ainakaan tässä asiassa. Tosin on kai niitä mulkkujakin olemassa joiden päämäärä on vain tuottaa pahaa mieltä.

Vierailija
31/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehillä tunnu olevan samanlaista piirrettä, miksi tämä on juuri naisten ongelma että kyräillään toisiamme ja ollaan kateellisia ja koitetaan parhaamme mukaan torpedoida muitten elämää että itsellä menisi sitten siihen verrattuna paremmin? Mikä ihmeen luonteenpiirre tuo on? 

Onko miehet ja naiset oikeasti näin erilaisia.

Vierailija
33/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:34"]

Miksei miehillä tunnu olevan samanlaista piirrettä, miksi tämä on juuri naisten ongelma että kyräillään toisiamme ja ollaan kateellisia ja koitetaan parhaamme mukaan torpedoida muitten elämää että itsellä menisi sitten siihen verrattuna paremmin? Mikä ihmeen luonteenpiirre tuo on? 

[/quote]

Kyllä ovat.

Naisten ystävyys: Vaimo on yön poissa kotoa ja tulee aamulla sanoen, että oli ystävättären luona. Mies soittaa 10 ystävättärelle, eikä kukaan ole edes nähnyt vaimoa.

Miesten ystävyys: Mies on yön poissa ja tulee aamulla kotiin ja sanoo, että oli kaverin luona yötä. Vaimo soittaa 10 kaverille ja 8 heistä kertoo miehen olleen siellä ja kaksi vannoo, että on vieläkin

:D

Vierailija
34/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:07"]

Mulla on samoja tuntemuksia. Mies on kyllä kerran pettänyt kun mua akk-koulukaverinsa kanssa...

[/quote]

Ohis, mutta mikä on akk?

Vierailija
35/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hassu ajatuskin, että luottaiss random vastaantulijaan edes 75%, siitä 100% puhumattakaan.

Mä en luota edes mieheeni kuin 99%.

Vierailija
36/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:34"]Miksei miehillä tunnu olevan samanlaista piirrettä, miksi tämä on juuri naisten ongelma että kyräillään toisiamme ja ollaan kateellisia ja koitetaan parhaamme mukaan torpedoida muitten elämää että itsellä menisi sitten siihen verrattuna paremmin? Mikä ihmeen luonteenpiirre tuo on? 

Onko miehet ja naiset oikeasti näin erilaisia.[/quote]

En usko siihen. Miehetkin osaavat puukottaa toisiaan selkään ja luulen, että molemmissa on sellaisia tyyppejä yhtä paljon. Miehet hakevat kyräilyllä useimmiten taloudellista tai jonkinlaista statukseen liittyvää etua tai haittaa toisille. Naiset kohdistavat kyräilyn ihmissuhteisiin. Mutta kuuntele joskus kylän tai lähiön baarin miesten juorukerhon juttuja. Samalla tavalla ne haukkuvat ja mustamaalaavat poissa olevia tuttuja ja heidän tekemisiään kuin naiset.

Vierailija
37/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:34"]Miksei miehillä tunnu olevan samanlaista piirrettä, miksi tämä on juuri naisten ongelma että kyräillään toisiamme ja ollaan kateellisia ja koitetaan parhaamme mukaan torpedoida muitten elämää että itsellä menisi sitten siihen verrattuna paremmin? Mikä ihmeen luonteenpiirre tuo on? 

Onko miehet ja naiset oikeasti näin erilaisia.[/quote]

En usko siihen. Miehetkin osaavat puukottaa toisiaan selkään ja luulen, että molemmissa on sellaisia tyyppejä yhtä paljon. Miehet hakevat kyräilyllä useimmiten taloudellista tai jonkinlaista statukseen liittyvää etua tai haittaa toisille. Naiset kohdistavat kyräilyn ihmissuhteisiin. Mutta kuuntele joskus kylän tai lähiön baarin miesten juorukerhon juttuja. Samalla tavalla ne haukkuvat ja mustamaalaavat poissa olevia tuttuja ja heidän tekemisiään kuin naiset.

[/quote]

Nii, ehkä se että kaikki miehet ois toisilleen bro ja aina pitämässä kaverin puolia on yhtä iso kupla kun se että kaikki naiset ois toisilleen susia. Täälläki monta naista jotka on kaukana sellasesta, miksi siis olettaa että kaikki miehet ois jotenki erityisen hyvissä väleissä muihin miehiin. 

Vierailija
38/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:34"]

[/quote]

Kyllä ovat.

Naisten ystävyys: Vaimo on yön poissa kotoa ja tulee aamulla sanoen, että oli ystävättären luona. Mies soittaa 10 ystävättärelle, eikä kukaan ole edes nähnyt vaimoa.

Miesten ystävyys: Mies on yön poissa ja tulee aamulla kotiin ja sanoo, että oli kaverin luona yötä. Vaimo soittaa 10 kaverille ja 8 heistä kertoo miehen olleen siellä ja kaksi vannoo, että on vieläkin

:D

[/quote]

Helvetin hyvä vertaus :D

Vierailija
39/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali ihminen ei luota kuin itseensä sen 100 %. Se ei tarkoita kuitenkaan, että pitäisi jättäytyä ihmissuhteista pelon takia ulkopuolelle.

Joka tapauksessa liki puolet pettää, molemmista sukupuolista, joten on täysin turha sysätä vastuuta tai virikkeitä jomman kumman sukupuolen syyksi. Lopulta kaikki pohjautuu yksilötason päätöksiin ja vastuuseen, ei sukupuolistereotypioihin tai oletuksiin, että JOKAINEN mies tekee asian X ja JOKAINEN nainen on potentiaalisesti Y.

Vierailija
40/51 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AKK on aikuiskoulutuskeskus