kuinka isot rinnat liian suuret
Naiset, kuinka isot rinnat ovat liian suuret ja huomioherättävät? Häiritsevät esim työelämässä tai muualla? Onko parempi jos pienet tai sopusuhtaiset? Otetaanko yhtä vakavasti isorintaista työntekijää?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Naiset, kuinka isot rinnat ovat liian suuret ja huomioherättävät? Häiritsevät esim työelämässä tai muualla? Onko parempi jos pienet tai sopusuhtaiset? Otetaanko yhtä vakavasti isorintaista työntekijää?
JOS VOI KÄYTTÄÄ POLVISUOJINA.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:09"]
Jos olis kiinteät ei haittaisi, mut mulla on riippurinnat ja isot sellaiset. häpeän niitä, eikä kunnollisia liivejä meinaa löytyä. N
Pienennä omaa ympärysmittaasi, jos asia noin on. Kyllä suomalaisen naisen kuppikoolle vielä valikoimaa löytyy.
Miehen näkökulmasta katsottun tulee katsottua naisten rintoja enkä häpeä. Väite tunnen kaksi naista joila on isot rinnat. Kumpikin kun istuu rinnat ovat pöydäpäällä. Kysyin vaimoltani kuinka isoja rintaliivejä myydään, vastaus oli niin isoja että käy lehmällekin. Kerroin tilanteen ja vastaus oli tämä, kyllä isorintaisillekkin liivejä löytyy. Vaimoni sanoi että toisilla naisilla on halu näyttää, ja sen tiedän että vaimoltani ei tarvitse mustasuuksia etsiä. Eli liian isoja ei ole.
Tuolla alussa kirjoitin. Kunhan nainen on sopusoinnissa rintojensa kanssa. Kaikkihan sen jo tietävät että olen tissimies, minä en voi sille mitään jos näen muutenkin upeat tissit. En voi olla tujottamatta niitä, tosin naisen tietämättä. Rinnat ovat vaan niin herkullisia, olkaa hyvät naiset ylpeitä rinnoistanne. Mutta jos niistä on haittaa koon puolesta voisitko pienennyttää niitä, kuppi A sallisin kyllä silikooneja jos teillä ei ole rintoja. Nämä nyt on vaan minun mielipiteitäniN50+.