Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kansa joutuu pian suureen ahdistukseen

Tuomari Nurmio
15.03.2022 |

ja sotaan ja nälänhätään

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unen. Ennenkuin nälähädästä mitään oli puhetta uutisissa. Oli suuri liikekeskus kauppa. Siellä ei ollut sähkövaloja. Vaan päivänvalo ikkunoista jostakin tuli. Aika hämärää. Hyllyjä oli. Ne oli ikäänkiun peitetyt jotenkin. Yhtään ei näkynyt ruokaa. Paljon oli ihmisiä täynnä koko kauppa. Kulkivat vain. Koiria oli paljon myös kaupassa.

Vierailija
2/7 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä näyttää, kun ei se NATO-hakemus ala valmistua, vaikka jo entinen pääsihteeri lupaa jäsenyyttä yön yli.

No, minulla on ylipainoa ja kotivaraa niin perhanasti, joten pienestä nälänhädästä selviän kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse poika, juokse . Tavoittele sitä ja tätä. Opiskele , treenaa, ole komea ja urheilullinen ,muodikas persoona . Vattu, en jaksa enää . Kaikelle on ihan sama ja yks hailee . Huonosti loppupeleissä kuitenkin käy ja valakiakätiset ravattiherrat ja suulaat naiset kaiken tuloksen vie . Hallinto on niin . Ei ole sananvaltaa ja äänestyksetkin on silmänlumetta .Pienellä kannatusmäärällä pääsevät eräät terrorisoimaan kaikkea ja hyviin asemiin . Myös suhteet ja suku on valttia . Sotimaan varattu suomipoika , miten on laitasi . Innostaako ? Minua ainakin masentaa .

Vierailija
4/7 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt sen monesti unessa miten olen metsässä kivääri kädessä odottamassa ryssää.

Vierailija
5/7 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui mitä unia, menee kylmänväreet. LIsää ennenunia tilanteesta, näitä on hauska lukea!

Vierailija
6/7 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap voi muuttaa venäjälle 

Vierailija
7/7 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin ennen Ukrainan sodan alkua unta, että lentokoneesta pudotettiin talomme pihalle laskuvarjolla sotilaita. Tajusin sen heti, että nämä ovat vihollisia. Ajattelin niiden olevan desantteja ja juoksin kokeilemaan, onko ulko-ovemme lukossa. Samanaikaisesti nämä ryskyttivät ovea ulkoa päin, kun minä kokeilin lukkoa sisäpuolelta. Ovi alkoi aueta... Mieheni herätti minut, kun olin huutanut ääneen ja olin hiestä aivan märkä ja kauhuissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän