Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhä on pienestä onnellinen, jääkaappi on täynnä :)

Vierailija
20.08.2015 |

Tekee mieli vain autoa ja ihailla. Ainakin viikoksi on aamu-, väli- ja iltapalaa, kuivatarvikkeita pitkiksi ajoiksi, päivällisaineksia, hedelmiä, kasviksia ja hygieniatuotteita toviksi :) Miten pieni, mutta suuri asia! Olkaa ihmiset onnellisia siitä, että on ruokaa! Välillä on syöty puuroa vähän joka ruoalla, eikä siinäkään mitään vikaa ole, mutta kunnon ruokaa... <3

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerropa mitä on, niin me kerrotaan mitä ei saa olla.

Vierailija
2/8 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:25"]No kerropa mitä on, niin me kerrotaan mitä ei saa olla.
[/quote]

Ihan normaalia ruokaa, tehotuotettua broileria ja kaupan kalaa, juureksia, vihanneksia, viiliä, maitoa, leikkeleitä, juustoa, voita yms. Ja neljä sokerijogurttipikaria, hyi! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ES puuttuu

Vierailija
4/8 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:33"]ES puuttuu
[/quote]

Niin, myöskään siideriä ei ole :( Hyi minua.

Vierailija
5/8 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
6/8 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea :) Mä sinnittelen vielä hetken puurolla, paahtoleivällä ja tomaattikeitolla. Mutta se tunne on ihan mahtava, kun pääsee kauppaan ja saa ostaa oikeita ruokatarvikkeita ja jotain pientä herkkua!

Vierailija
7/8 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:38"]Onnea :) Mä sinnittelen vielä hetken puurolla, paahtoleivällä ja tomaattikeitolla. Mutta se tunne on ihan mahtava, kun pääsee kauppaan ja saa ostaa oikeita ruokatarvikkeita ja jotain pientä herkkua!
[/quote]

Tsemppiä sinnittelyyn! Mulla oli pitkä aika nyt ilman rahaa, joten tuntuu taivaalliselta tuo jääkaapin tilanne :D

Vierailija
8/8 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:38"]Onnea :) Mä sinnittelen vielä hetken puurolla, paahtoleivällä ja tomaattikeitolla. Mutta se tunne on ihan mahtava, kun pääsee kauppaan ja saa ostaa oikeita ruokatarvikkeita ja jotain pientä herkkua!
[/quote]

Tsemppiä sinnittelyyn! Mulla oli pitkä aika nyt ilman rahaa, joten tuntuu taivaalliselta tuo jääkaapin tilanne :D
[/quote] Kiitos :) Mä en edes tiedä millon saan rahaa :P mutta tähänkin tottuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän