Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehestä on tullut haluton!

Vierailija
20.08.2015 |

Olen niin mielettömän puutteessa ja tietyllä tavalla pettynyt tähän parisuhteeseen, että voisin melkein itkeä. Olemme reilu kaksikymppinen nuori pari, molemmat pitävät ulkonäöstään huolta ja molemmat sanoivat suhteen alussa, että seksi on todella tärkeä osa parisuhdetta. Olemme seurustelleet vajaa vuoden ja viimeisen parin kuukauden aikana seksiä on alkanut olemaan enää kerran viikossa. Tämä määrä on naurettavan vähän, sillä meidän ns. "normaali" tahti oli 3-4 kertaa viikossa, mikä minun mielestäni oli ihan sopiva määrä. 

Mä pystyisin harrastamaan seksiä vaikka joka päivä, mutta tuntuu että miehestä on tullut haluton. Jos yritän vähänkään lähestyä, hän sanoo että "väsyttää" tai "mennäänkö katsomaan telkkaria". Kerran viikossa hän tekee aloitteen ja silloin mä suostun, koska muuten sitä seksiä ei heruisi. Eilen mies sitten illalla sanoi, että on onnellinen että on löytänyt mut ja että vastaan hänen toiveitaan täydellisestä tyttöystävästä. Kysyi sitten että olenko mä tyytyväinen tähän parisuhteeseen. Sanoin, että muuten joo mutta meidän seksielämä on olematonta. Mies meni tosi vaikeeksi eikä sanonut mitään. Kysyin, että eikö tää asia todella haittaa häntä, mutta ei vastannut oikein mitään.

Mistä ihmeestä tämä haluttomuus voi johtua?! Miehellä on ensi viikolla lääkäriaika kireän esinahan vuoksi. Usein kun harrastamme seksiä niin hänelle tulee terskaan haavoja, jotka parantuu päivässä. En kuitenkaan jaksa uskoa että tämä olisi syy koska miksi ennen hän jaksoi/halusi panna 3-4 kertaa viikossa? 

Tää on oikeasti ongelma, koska tuntuu että en ole haluttava eikä hän enää halua mua. En sinkkuna eläessänikään elänyt näin vähällä seksillä. Alkaa epätoivo iskeä, koska parisuhteessa kaikki menee niin hyvin, mutta seksi ei luista. Ei sitten millään. :/ Nykyään kun harrastetaan seksiä, mua alkaa jälkikäteen vaan vituttaan kun tuntuu että mies tekee sen tasan tarkkaan sen takia, että saisi mut edes hetkeksi tyytyväiseksi. MISSÄ VIKA!? 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla