Onko koolla oikeasti väliä?
Luin täällä keskusteluja unettomana yönä. Jostain syystä olen saanut tosielämässä sellaisen kuvan, ettei koolla olisi kauheasti väliä kovinkaan monelle tai ainakaan kaikille. Täällä taas tuntuu että kaikki kirjoittavat kuinka pitää olla iso muna tai löysä pillu ei kelpaa. Miten on, miehet ja naiset? Onko mitään väliä ja voiko joku nainen kiihottua pienestä tai mies isosta naisella? On kai joku sellainen fetissikin tai mistä johtuisi kumminkin päin? En ole kokematon, jos joku niin luulee.
Kommentit (7)
Se on tekniikkalaji. Miten sitä kullia käytetään ja kuinka kauan, unohtamatta hyväilyjä ja esileikkejä.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 06:57"]
Täällä netissä kirjoitellaan puolin ja toisin vähän rumia ja provosoivia tekstejä. Tästä samasta aiheesta kirjoitellaan jatkuvasti. Aihe on tosi mukava vähän näpäyttää.
Varmaan se tosielämän kokemus on todellisempi.
Mut en voi sanoa, etteikö sillä olisi jollekin naiselle merkitystä, tai etteikö moni nainen fantasioisi isosta. Fantasioissa tosin kaikki piirteet ylikorostuu. Ette te miehetkään fantasioi varmaan kaikin puolin ihan tavallisesta?
Mut se mikä on satavarma fakta, niin pienempää kompensoi taidot ja jos ei muita taitoja ole, pelkästään iso muna ei tee kenestäkään hyvää petikaveria. Tosielämässä, mä en ole ikinä kuullut naispuolisen kaverin valittavan sitä et kun sillä tai tällä on niin pieni. Vaikka netissä provottaisiin mitä hyvänsä.
Mä toivoisin et te miehet ette ikinä arvostelisi naisen pillua sillä tavalla, että synnyttäneellä on löysä pillu. Ihan oikeasti. Synnyttäminen on sellainen koko ihmiskunnalle välttämätön paha, ja monelle naiselle todella iso kriisin paikka kaikinpuolin. Sitä pelätään kovasti jo etukäteen, että pillu repeää huolella ja seksielämä on pilalle (mikä pitää paikkansa ihan äärimmäisen harvoin). Se on yksi syy, miksi käydään pelkopolilla ennen synnytystä, eikä mikään pieni asia.
Voi olla että se hiukkasen väljeneekin, etenkin aluksi, usein jumpan puutteesta ja kun ikää myöten yleinen lihaskuntokin rapistuu.
Mut on jo niin paljon nuoria naisia, jotka vaativat sektioleikkausta vaan siksi, että pillu kelpais miehille vielä ja sellaisia, jotka ei samasta syystä halua lapsiakaan. Ettehän te miehet vaan halua sellaista? Se on niin hirveän luonnotonta, sillä kyllähän tekin niitä kakaroita haluatte? Kuka ne teille sitten tekee, jos tälläinen trendi jatkuu?
Tämmöinen pieni vetoomus.
N31
[/quote] Erittäin puhdistava kirjoitus kiitos. Mulla on kalu n 15cm, joskus olen kade kun käy seksisivuilla, siellä on niin isoja kaluja että ei mahdu kunnolla naisen suuhun. Toisaalta olen tyytyväinen omaani, sillä jos olisi puolenlitran limpparipullon kokoinen jööti, nauttisivatkohan naiset sellaisella naimisella. Tuskin, mutta vastailkoot naiset.
Minä olen sitä mieltä, ettei koolla ole kamalasti väliä. Vagina joustaa. Siis normaali peniksen rajoissa, eli jos on jokin prinssinakki, joka ei tunnu miltään, niin sitten sillä koolla on väliä. Mutta sillä ei ole väliä, onko penis 15 cm vai 18 cm, tai onko se halkasijaltaan 3 cm vai 5 cm.
Perustan tämän väitteeni siihen, että me miehen kanssa käytetään paljon leluja. Meillä on jättidildokin, eikä se mitenkään ihmeelliseltä tunnu. Mies tykkää tunkea vaikka mitä sisään, minä en tiedä mitä hän tekee, mutta en yhtään pysty silmät ummessa arvioimaan dildon paksuutta. Ihan saman tien jättidildon jälkeen ei kannata sisään tunkea peruspenistä, mutta seuraavana päivänä sekin on ok.
Mä toivoisin et te miehet ette ikinä arvostelisi naisen pillua sillä tavalla, että synnyttäneellä on löysä pillu. Ihan oikeasti.
Mut on jo niin paljon nuoria naisia, jotka vaativat sektioleikkausta vaan siksi, että pillu kelpais miehille vielä ja sellaisia, jotka ei samasta syystä halua lapsiakaan. Ettehän te miehet vaan halua sellaista? Se on niin hirveän luonnotonta, sillä kyllähän tekin niitä kakaroita haluatte? Kuka ne teille sitten tekee, jos tälläinen trendi jatkuu?
N31
[/quote]
Niin, mikä sitten luokitellaan arvosteluksi? Jos jossain vaiheessa ongelmien pitkittyessä kertoo todellisen syyn siihen, miksi kalu ei pysy jäykkänä ja yhdyntä pitää siksi lopettaa? Onko liian julmaa kertoa? Jos olisin osannut aavistaa, miten käy seksielämälle, olisin kyllä ehdottomasti toivonut sektiota. Riskeistä huolimatta. Niin tärkeää on nautinnollisen yhdynnän sisältävä seksielämä. Ilmeisesti suurin osa naisista palautuu täysin ennalleen alatiesynnytyksestä. Kävi siis huono säkä kun venähti. Shit happens. Onneksi elämässä on muutakin kuin toimiva seksielämä.
Kovasti ovat naiset tykänneet, vaikka vähän parkuneet. Veikkaanpa etteivät juuri pienestä syty kunnon parrua kerran saatuaan.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:43"]
Mä toivoisin et te miehet ette ikinä arvostelisi naisen pillua sillä tavalla, että synnyttäneellä on löysä pillu. Ihan oikeasti.
N31
[/quote]
Niin, mikä sitten luokitellaan arvosteluksi? Jos jossain vaiheessa ongelmien pitkittyessä kertoo todellisen syyn siihen, miksi kalu ei pysy jäykkänä ja yhdyntä pitää siksi lopettaa? Onko liian julmaa kertoa? Jos olisin osannut aavistaa, miten käy seksielämälle, olisin kyllä ehdottomasti toivonut sektiota. Riskeistä huolimatta. Niin tärkeää on nautinnollisen yhdynnän sisältävä seksielämä. Ilmeisesti suurin osa naisista palautuu täysin ennalleen alatiesynnytyksestä. Kävi siis huono säkä kun venähti. Shit happens. Onneksi elämässä on muutakin kuin toimiva seksielämä.
[/quote]
Hei ei sen pitäisi ihan oikeasti venähtää, jos ei repeä suunnilleen perseeseen asti tosi huolella! Alkuun se on takuulla väljä mutta pitäisi palautua kokolailla alkuperäisiin mittoihin. Mut, työtä se joskus joillain vaatii...
Se puristus mikä siellä on, on aika puhtaasti lihasvoimaa. Meneehän sinne rentona vaikka minkälaista tavaraa, henkilökohtaisestikin olen laittanut pilluuni vaikka mitä.
Onko sun vaimon kunto rapistunut muuten, tullut ylipainoa tms? Niinhän helposti käy kun lapsia tulee. Se pillun kunto on aika suoraan verrannollinen muuhun fyysiseen kuntoon (ellei sitten joku treenaa vaan alapäätään ja muuten ei). Raskauden jälkeen voi jäädä vaikka ja mitä vaivaa, selkäsärkyä, pullottavaa vatsaa ja löysää pillua, jos ei itseään jaksa/ehdi/halua hoitaa...
Sama löystyminen, mikä muussa kehossa näkyy, tuntuu alakerrassa. Ja ikävä kyllä, se sama voi joskus tapahtua oikeasti sektionkin jälkeen... Ne lihakset siellä on koko raskauden venyttyneessä tilassa ja lantion alue kaikkineen vähän löystyy hormonisyistä kun keho valmistuu synnyttämään. Ja samallalailla, jos liikunta ja muu jää välistä, keho rapistuu kyllä väistämättä. Raskaus ei sitä tee vaan se, että raskauden jälkeen ei hoida itseään.
Mut miten sen sit ottaisi esille, en tiedä. Liian moni nainen vaan toteaa että saa luvan kelvata tälläisenään. Mut olis niin terveellistä pitää itsensä kunnossa kaikin puolin... Saisitko puolisoa liikkumaan? Ehtiikö se liikkumaan lastenhoidolta? Onko sillä muuta vaivaa? Selkä/vatsa/lantiokipuja, virtsankarkailua? Niiden verokkeella saisit sen ehkä gynekologille... Niillä on tapana tyrkyttää jumppaohjeet eka kaikkeen vaivaan.
Voi olla, että vaimosi suuttuu vähän vitusti, jos sanot sille noin. Mut eihän toi oo pieni ongelma sullekaan.
Mulla on yksi lapsi, ja synnytyksen jälkeen ois voinu varmaan fistata ihan kevyesti ilman et ois tuntunut missään. Mies väitti et pillu on entisensä, tietysti mutta tunsin itsekin, tai siis en tuntenut koko kyrpää. Varmaan jos olisin vaan jäänyt itkemään tilannetta niin ei se olisi siitä mikskään muuttunut. Mut helvetillinen kuntokuuri päälle vaan, runkkaamista ja seksiä, geishapalloja ja raskasta rautaa salilla, kestävyysharjoittelua pillulle jne. niin se on hyvä taas. Ja ihan oikeasti on, tunnen omani aika hyvin... Mutta ihan keveästi reilun vuoden se silloin vei ennenkuin saatoin kokea niin. Nyt mies tulisi taas viimestään parissakymmenessä sekunnissa ilman varotoimia.
Naiset ei vaan tajua, että oikeesti niitä jumppahömpötyksiä ei jauheta turhan takia, vaan terveyden. Mut niinhän se on kaikessa, mätetään naamaan mitä sattuu vaikka kaikilla on faktatietoa terveellisestä ruokavaliosta jne.
N31
Täällä netissä kirjoitellaan puolin ja toisin vähän rumia ja provosoivia tekstejä. Tästä samasta aiheesta kirjoitellaan jatkuvasti. Aihe on tosi mukava vähän näpäyttää.
Varmaan se tosielämän kokemus on todellisempi.
Mut en voi sanoa, etteikö sillä olisi jollekin naiselle merkitystä, tai etteikö moni nainen fantasioisi isosta. Fantasioissa tosin kaikki piirteet ylikorostuu. Ette te miehetkään fantasioi varmaan kaikin puolin ihan tavallisesta?
Mut se mikä on satavarma fakta, niin pienempää kompensoi taidot ja jos ei muita taitoja ole, pelkästään iso muna ei tee kenestäkään hyvää petikaveria. Tosielämässä, mä en ole ikinä kuullut naispuolisen kaverin valittavan sitä et kun sillä tai tällä on niin pieni. Vaikka netissä provottaisiin mitä hyvänsä.
Mä toivoisin et te miehet ette ikinä arvostelisi naisen pillua sillä tavalla, että synnyttäneellä on löysä pillu. Ihan oikeasti. Synnyttäminen on sellainen koko ihmiskunnalle välttämätön paha, ja monelle naiselle todella iso kriisin paikka kaikinpuolin. Sitä pelätään kovasti jo etukäteen, että pillu repeää huolella ja seksielämä on pilalle (mikä pitää paikkansa ihan äärimmäisen harvoin). Se on yksi syy, miksi käydään pelkopolilla ennen synnytystä, eikä mikään pieni asia.
Voi olla että se hiukkasen väljeneekin, etenkin aluksi, usein jumpan puutteesta ja kun ikää myöten yleinen lihaskuntokin rapistuu.
N31