Koronatilanne JÄLLEEN pahenemassa
Kommentit (49)
Jokainen tulee sairastamaan, ainakin lievänä. Sukulaisetkin yrittää vältellä meitä kun sairastuttiin jo yli viikko sitten että vielä viikkoon ei lapset sais tulla käymään...just
Vierailija kirjoitti:
Joo, niin on todettu, 24 000 tartuntaa ja 80 kuollutta. maskisuosituksen purku peruttu, se tulee nousemaan jälleen sopivasti lomakausien alkaessa. Terassit tyhjenee ja hyvä niin!
Taas tehtiin virhe että kaikki puretaan yhtäaikaa.
Maskeja pidettävä edelleen, mun kanta!
Miten näitä edes tilatoidaan kun ihmiset tekevät enemmän kotitestejä? Miehen kanssa sairastettiin eikä ollut tarvetta soitella lääkäriin. Sama useiden tuttujen kanssa. Tehneet kotitestin ja sairastaneet kotona.
En välitä pätkääkään enkä pidä mitään maskeja saati sitten ota mitään epämääräisiä "koronarokotteita".
Vierailija kirjoitti:
Miten näitä edes tilatoidaan kun ihmiset tekevät enemmän kotitestejä? Miehen kanssa sairastettiin eikä ollut tarvetta soitella lääkäriin. Sama useiden tuttujen kanssa. Tehneet kotitestin ja sairastaneet kotona.
Vain virallisesti todetut tartunnat tilastoidaan. Sen takia todelliset
tartuntamäärät ovat moninkertaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ja mua katsotan pitkin nenän vartta ainoana maskin käytäjänä, kerhotoiminnat kuin liikunta aktivitetti. Kun en ole selostanut porukoille on huonot keuhkot ja tenkapoo tulee jos viruksen saan! Vaikka olen 3 kertaa rokotettu!
Vaikea uskoa.
Kyllä ihmiset jo tässä vaiheessa tietävät, että joillain ihmisillä on syytä käyttää maskia tai välttää rokotuksia HENKILÖKOHTAISISTA TERVEYDELLISISTÄ SYISTÄ.
Onneksi. Toivottavasti tulee täyssulku kesäksi.