Miten saan putsattua valkoiset lenkkitossut?
Lenkkareissa on sekä nahkaa että kangasta/jotain tekstiiliä. Tekstiiliosiossa on vaaleanruskeita länttejä, lenkin jälkeen huomasin ne eli jotain tomua tai hiekkaa varmaankin. Nahkaosioiden vuoksi en uskalla laittaa kenkiä pesukoneeseen
Miten saan tahrat pois?
Kommentit (14)
Tekstiilipesuaineet ja tahranpoistoaineet ei taas sovellu nahalle.
Ainoa joka tulee mieleen on marseille-saippua, joka soveltuu myös nahalle.
Btw. todella typerät juoksutossut, valkoiset jossa nahkaa...
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:19"]Tekstiilipesuaineet ja tahranpoistoaineet ei taas sovellu nahalle.
Ainoa joka tulee mieleen on marseille-saippua, joka soveltuu myös nahalle.
Btw. todella typerät juoksutossut, valkoiset jossa nahkaa...
[/quote]
Kengissä oleva logo on se ainoa nahkainen osa. Tahrat ovat tekstiiliosassa. AP
Mä välillä taikasienellä pyyhin kenkiä
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:52"]Ruokasoodalla?
[/quote]
Miten tää toimii? Tai siis miten käytetään, ei kai pelkkää jauhetta ripsautella tahran päälle :D AP
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:53"]Mä välillä taikasienellä pyyhin kenkiä
[/quote]
Mulla ei valitettavasti ole taikasientä :( AP
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:53"]Mä välillä taikasienellä pyyhin kenkiä
[/quote]
[/quote]
Hohhoijjaa. Mene kauppaan ja osta.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:53"]Mä välillä taikasienellä pyyhin kenkiä
[/quote]
[/quote]
Hohhoijjaa. Mene kauppaan ja osta.
[/quote]
Tähän aikaan ei ole kauhean moni kauppa auki. Hohhoijaa. AP
Onko jotain tahranpoistoainetta, joka toimisi? AP
Märällä rievulla saa puhtaaksi, nahanhoitoaineella käsittely. Kankaiset suihkuttaisin vaikka hiukan nahkaosia. Kuivaksi näin, että kankaisia rättejä sisään, joita vaihtaa.
Nyt on kahdet valkoiset lenkkarit, kai nuo melko pian kuluvat eivät hajonneet vielä.
Kloriinia kangasosien päälle ja sen jälkeen pesu. Jos vain logo on nahkaa, ei se varmaan miksikään, mene jos vähän kastuu.
Hammastahnalla. Toimii ainakin kangaskenkiin.