Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheessä noroa ja aamulla terve lapsi on nyt oksentanut päiväkodissa. :( Joudun lähtemään hakemaan sen pois. Muita joilla oksennustautia perheessä? Onko jollakin vielä sairastamatta?

Vierailija
15.03.2022 |

Itse oksentelin vielä illalla. Mies on vieläkin kuumeessa. On tää karua, mutta pitää sairastaa pois ja influenssaan verrattuna harmiton tauti.

Onko jollakin vielä tämän kevään noro sairastamatta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä odotellaan kauhulla, milloin tauti rantautuu nelihenkiseen perheeseemme päiväkodista. Vasta pari kk sitten oli edellinen. Silloin meillä oli vielä kaksi vessaa, nyt ollaan muutettu ja vain yksi vessa käytössä, kun toinen on parhaillaan remontoitavana. En tiedä mitä teemme, jos käykin niin että me molemmat vanhemmat sairastumme yhtä aikaa ja molempien on päästävä pöntölle samaan aikaan. Lapset on onneksi vielä vaipoissa. Pitääkö tässä hankkia varuiksi aikuistenkin vaippoja… Otetaan hyviä neuvoja kiitollisena vastaan…

Muutama kymmenen litran ämpäri, niin niillä pärjää...

Vierailija
22/24 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen päiväkodissa tehnyt selväksi sen, että kun lapsi menee päiväkotiin, niin samalla sekunnilla menee minulla puhelin kiinni. Minä perkele maksan siitä, että se kersa hoidetaan, ja tulen sen hakemaan sieltä tasan silloin kun on sovittu, enkä hetkeäkään aiemmin. Meni täysin hermo noihin soitteluihin jo kerran ja annoin tulla niille akoille täyslaidallisen palautetta siinä päiväkodin aulassa. Eipä ole puhelin soinut.

Hyvä sä 💪. Voimaannuitko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä näitä syyllistäjiä. ettekö ymmärrä että kaikesta torjunnasta huolimatta tauti tulee kuitnekin jossain vaiheessa??? jokaisen pitää se sairastaa pois. eikä yksi oksennustauti tai toinenkaan ole tähän asti maailmaa kaatanut.

Se tauti leviää päiväkodin kautta vanhempiin, jotka voivat levittää sitä työpaikoillaan. Pari vuotta sitten sukulaiseni oli sairaalassa syöpäleikkauksen jälkeen ja sai siinä lisäksi noron. Noro ei ole mikään tauti, joka "pitää jokaisen sairastaa", ihan hullua ajatellakin noin.

Vierailija
24/24 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis itse oksentelit vielä illalla ja mies on kuumessa ja veit lapsen päiväkotiin? Hienoa. Kohta on koko päiväkoti sitten noroviruksessa. Hyvin varmistit, että muutkin saavat taudin.

Todellista järjen jättiläisyyttä todellakin. Miten kenellekään tukee mieleen viedä lapsi hoitoon kun aikuiset on sairaina?

No ettei joudu itse hoitamaan, tietenkin.