Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isketäänkö teidän kumppaneita paljon?

Vierailija
20.08.2015 |

Niin, tullaanko teidän kumppaneita iskemään esimerkiksi baareissa, duunissa, kadulla yms? Mikä on yleensä kumppanin ja sinun reaktio siihen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, sehän on mies.

Vierailija
2/7 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt poikaystävä on intissä ja kertoo, että siellä naispuoliset palveluksessa olevat ovat hyvin vihjailevia ja flirttailevia häntä kohtaan tilaisuuden sattuessa :D Poikaystäväni ei ole mikään kansikuvapoika, oletan suosion johtuvan kiltistä ja herttaisesta luonteesta ja huumorintajusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:20"]Ei tietenkään, sehän on mies.
[/quote]
Kyllä aika monia miehiä isketään varsinkin klubeilla kun naiset on vähän ottanu ja "rohkaistuu"

Vierailija
4/7 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki puumat ovat mieheni kimpussa. Ei haittaa minua

Vierailija
5/7 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:25"]Nyt poikaystävä on intissä ja kertoo, että siellä naispuoliset palveluksessa olevat ovat hyvin vihjailevia ja flirttailevia häntä kohtaan tilaisuuden sattuessa :D Poikaystäväni ei ole mikään kansikuvapoika, oletan suosion johtuvan kiltistä ja herttaisesta luonteesta ja huumorintajusta
[/quote]

Munankipeitä naisia siellä riittää. Oikein nauttivat siitä kun jokainen kiimassa oleva inttipoika haluaa niitä

Vierailija
6/7 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tapahtuu kun en ole paikalla. Minua ei haittaa jos joku yrittää ja tuskin miestäkään haittaa :D

Vierailija
7/7 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:27"]Kaikki puumat ovat mieheni kimpussa. Ei haittaa minua
[/quote]
Yäk..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän