Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei käy teitä lihavia kateeksi näillä helteillä!

Vierailija
20.08.2015 |

Mulla on päällä ohut toppi ja perseshortsit, ja silti kuuma kuin mikä.. En tiedä miten lihavat kestävät näitä kelejä, kun peittävät kroppansa vaatteilla!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on ainakin ihan sopiva. Makaan laiturilla bikineissä ja kuuntelen musiikkia.

Vierailija
2/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alipainoinen, mutta mikä helle, nyt on jo loppukesä eikä aurinko enää kuumota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen eikä kyllä ole helteestä ongelmia. Tommonen +23 ole vielä mitään.

Vierailija
4/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihmekään että sulla AP on kuuma, jos kerran pukeudut toppiin ja minishortseihin. Aurinko pääsee käristämään paljasta ihoasi ja kuumottamaan, paljon viileämpi asu olisi esim. väljä t-paita & maksihame tai joku kaftaani.

Vierailija
5/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:06"]

Mulla on päällä ohut toppi ja perseshortsit, ja silti kuuma kuin mikä.. En tiedä miten lihavat kestävät näitä kelejä, kun peittävät kroppansa vaatteilla!

[/quote]

En oo lihava, mutta kysyn vaan että MISSÄ ne helteet ovat? Ei ole Helsingissä ollut kuuma koko kesänä. Nytkin saa ulkona olla takki päällä :(

Vierailija
6/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:06"]

[/quote]

En oo lihava, mutta kysyn vaan että MISSÄ ne helteet ovat? Ei ole Helsingissä ollut kuuma koko kesänä. Nytkin saa ulkona olla takki päällä :(
[/quote]

Joo sama täällä. Meinasin paleltua kun vein roskat t-paidassa.

Vierailija
7/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:44"]

[/quote]

[/quote]

Juuri näin, mulla on kaupungilla neuletakki päällä, pitkät shortsit, paitapusero, viileää on.

Vierailija
8/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:40"]Olen alipainoinen, mutta mikä helle, nyt on jo loppukesä eikä aurinko enää kuumota. 
[/quote]

Hah, kyllä kuumottaa aurinko ihan hyvin! Täällä n.25 lämmintä niin eipä paljon haluta aurinkoon...

Vierailija
9/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyl mitään ihmehellettä. Illalla hyvä jos 9.ltä enään tarkenee ilman toppatakkia ja yöllä asteita muutama. Kyllä ne muutamat iltapäivän tunnit kestää. Eikä kyllä kuuma ole kun 90 luvun alun autossa...

Vierailija
10/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä muuten käy aloittaja- trollia kateeksi ei en-, per- eikä edes rinkeleillä.

n56

Vierailija
11/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä, biksut päällä laiturilla niinkuin joku muukin tuolla. Välillä järveen vilvoittelemaan. Ja kun jaksaa, niin kylmää juotavaa sisältä jääkaapista!

Vierailija
12/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:06"]Mulla on päällä ohut toppi ja perseshortsit, ja silti kuuma kuin mikä.. En tiedä miten lihavat kestävät näitä kelejä, kun peittävät kroppansa vaatteilla!
[/quote]

Nooh, palataan asiaan tammi-helmikuussa ;-) waaay much worse...

Vierailija
13/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on toppi ja perseshortsit. Pesen lattioita. Terveisin lihava

Vierailija
14/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä ilmat eivät millään tavalla ole niin kuumat, että erityisesti säälisin näiden ilmojen vuoksi ketään. Päivän lämpöhuippu saattaa käydä siellä yli +25 asteessa, mutta muuten päivät eivät ole mitenkään kuumia. Välillä käy virkistävä tuulenvirekin hellesäässä.

Vierailija
15/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kesä superläskin kannalta, kuten minä siis olen. 

Ei haittaa tässä vaiheessa, koska aurinko on jo menettänyt teränsä. Tukahduttavan kuumaa ei ole eikä tule. Ihan sopivaa nyt itse asiassa. 

Sori vain sulle, kun toivot tietysti, että kärsimme. 

Vierailija
16/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tällä hetkellä Kreikassa, 35 astetta mittarissa. Olen lihava kuin mikä ja silti vedon pitkän topin ja leggarit päälle, jos tekee pahaa niin ei tarvi kattoa.

Vierailija
17/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsohan ap mallia aavikon beduiineista, ei ne huvikseen pukeudu pitkiin, väljiin kaapuihin. Sellainen vaate on kaikista vilpoisin ja suojaa poltteelta.

Itse pukeuduin just samoin silloin kuin olin hoikka, joten pidä säälisi ja saa siitä syyhy :D

Vierailija
18/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa. En minä erityisemmin itseäni peittele verrattuna muihin ikäisiini. Näin viisikymppisenä näyttää melkeinpä paremmalta, kun ei näytä nälkiintyneeltä luurangolta.

Ja koska kuntoni on hyvä, en hikoile erityisesti, vaikka olisikin vaatetta vähän enemmän.

Lisäksi huvittaa, jos jollekulle nämä kelit ovat "helteitä". Ei ole edes lämpömittarin mukaan. Saati että nyt jotenkin uuvuttaisi tämä sää. Et suinkaan ole ns. laiha läski ap, kun kuulostat niin huonokuntoiselta...?

Vierailija
19/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eiväthän nämä edes ole mitään helteitä. Tähän lisää 10 astetta ja ruvetaan puhumaan heilteistä. Matkustelehan vähän enemmän laiheliini, ennen kuin kirjoitat tänne tuollaista soopaa.

Vierailija
20/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 30.,kotelomekko ja neuletakki. Edes auringossa ei tehnyt mieli riisua neuletta. Hki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan