Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FAKTAA pettämissivustoista!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. :( En tiedä mikä minua vaivaa.

-Sami79

Vierailija
22/38 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silloin kun näitä sähköpostiosoitteita tonne on laitettu niin mikä järki olisi ollut laittaa jonkun tunnetun poliitikon, naapurin Pekan tai Vantaan evlutseurakunnan pastorin osoite sähköpostiksi? 
Siis varmasti osa ihmisistä on laittanut tyyliin 123@eiioospostia.fi osoitteeksi kun ovat vain leikillään sivustolle kirjautuneet, mutta jos haluat että joku ottaa sinun yhteyttä niin silloin se oikea spostiosoite oli tuossa aika tärkeä seikka. ja eihän kellään ashley madison sivulle kirjautuneella ole voinut olla aavistustakaan että hakkerit tekee tällaista, joten aika kaukaa haettua että joku olisi ihan kiusallaan laittanut vieraiden ihmisten sähköpostiosoitteita.

Itsekin siis olen kyseistä sivustoa käyttänyt vuosikausia sitten silkasta mielenkiinnosta, mutta en antanut luottokorttitietoja (ei kiinnostanut tilata mitään premiumia) ja sähköpostiosoitteeksi annoin ihan anonyymin osoitteen mitä käytän muutenkin roskapostiin josta ei todellakaan saisi tietoon minun henkilöllisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:48"]Mikä sinua vaivaa?! Koko ajan tätä samaa paskaa.
[/quote]

Eka aloitus aiheesta. Ihan lepo vaan...

Ap

Vierailija
24/38 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:58"]Mutta silloin kun näitä sähköpostiosoitteita tonne on laitettu niin mikä järki olisi ollut laittaa jonkun tunnetun poliitikon, naapurin Pekan tai Vantaan evlutseurakunnan pastorin osoite sähköpostiksi? 
Siis varmasti osa ihmisistä on laittanut tyyliin 123@eiioospostia.fi osoitteeksi kun ovat vain leikillään sivustolle kirjautuneet, mutta jos haluat että joku ottaa sinun yhteyttä niin silloin se oikea spostiosoite oli tuossa aika tärkeä seikka. ja eihän kellään ashley madison sivulle kirjautuneella ole voinut olla aavistustakaan että hakkerit tekee tällaista, joten aika kaukaa haettua että joku olisi ihan kiusallaan laittanut vieraiden ihmisten sähköpostiosoitteita.

Itsekin siis olen kyseistä sivustoa käyttänyt vuosikausia sitten silkasta mielenkiinnosta, mutta en antanut luottokorttitietoja (ei kiinnostanut tilata mitään premiumia) ja sähköpostiosoitteeksi annoin ihan anonyymin osoitteen mitä käytän muutenkin roskapostiin josta ei todellakaan saisi tietoon minun henkilöllisyyttä.

[/quote]

No en tiedä miksi mun kaveri teki niin. Kun ei siitä mitään hyötyä /haittaa ilman tätä hakkerointia olisi ollut.

-2-

Vierailija
25/38 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö pösilöt että samannimisiä on Suomessa on muitakin kuin listoilla luki? Minunkin nimi oli ja en ole tuonne kirjautunut ikinä. En edes tiennyt koko sivustosta! Kaveri vaan laittoi viestiä eilen että aijaa, oot vähän seuraa etsinyt! Joo en ole.

Vittuuntunut mies

Vierailija
26/38 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:16"]

Ymmärrättekö pösilöt että samannimisiä on Suomessa on muitakin kuin listoilla luki? Minunkin nimi oli ja en ole tuonne kirjautunut ikinä. En edes tiennyt koko sivustosta! Kaveri vaan laittoi viestiä eilen että aijaa, oot vähän seuraa etsinyt! Joo en ole. Vittuuntunut mies

[/quote]

Joo kyllä vähän älykkäämmät ihmiset tajuaa että se listan Matti Virtanen ei välttämättä ole se oma naapurin Matti Virtanen mutta tuolla listalla on paljon erikoisiakin nimiä, ja nimiä joissa on myös toinen ja komas nimikin kerrottu joten noissa keisseissä on vähän hankalaa keksii tekosyitä.

Vierailija
27/38 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran paskasesti kaikille käräytetyille :D

Vierailija
28/38 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortisivustot ovat luotettavia, muut listat ei!!

Vierailija
29/38 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:19"]Luottokortisivustot ovat luotettavia, muut listat ei!!
[/quote]

Näin uutisista käsitin.

Vierailija
30/38 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt etsiä nimilistaa... Mistä se löytyy?

Vierailija
31/38 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostais mistä tää lista löytyy

Vierailija
32/38 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:11"]

Mulla on koko 10GB paketti koneella ja olen sitä tarkastelut. Aitoja ovat. Jokainen voi itse käydä myös sen toteamassa

[/quote]

Et ole harrastusta harkinnut? Vaikka postimerkkeilyä tai geokätköilyä? Saisit jotain tekemistä sinäkin.

Vierailija
33/38 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä kiinnostaa edes ihmisiä. 99% sieltä miehistä ei saanut naista. Koska siellä ei ole naisia.

Vierailija
34/38 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt yksi hakkeroinnin uhri, jos niin voi sanoa.

Kirjauduin tonne (ja moneen muuhunkin parinetsintäsivustolle, tiedän että Victoria Milan ja Madison Ashley ovat aika epäilyttäviä kun markkinoivat itseään pettämissivustoina mutta oli siellä ihan sinkkumiehiäkin) kun etsin suoraan sanottuna jonkinlaista huomiota miehiltä, en edes uskaltautunut tapaamaan ketään oikeassa elämässä mutta olin jo aika epätoivoinen miesten suhteen. No sitten tapasin ihan internetin ulkopuolella nykyisen aviomieheni ja menimme nopealla vauhdilla naimisiin ja saimme esikoisen ihan muutama kuukausi sitten. En ole todellakaan käyttänyt tuota sivustoa sen jälkeen kun löysin mieheni mutta nyt nimeni komeili tuolla listalla. Onneksi mieheni uskoo minua ja tietää miten asian laita on mutta todella "kivaa" että nyt kaikki tutut ja tuntemattomat luulevat minun pettäneeni miestä. Sain jo viestiä tutuilta ja joku pelle jopa kirjoitta facebookkiinikin herjausviestiä. 

Mutta jos mieheni ei olis yhtä ymmärtäväinen niin pahimmassa tapauksessa tää olis voinut kaataa meidän koko suhteen! Toivon todella ettei parisuhteita nyt ole rikkoutunut turhan takia. Pettäjien suhteet nyt saisikin loppua mutta tällaiset väärinkäsitykset on tosi ikäviä.

Vierailija
35/38 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:28"]

Miksi tämä kiinnostaa edes ihmisiä. 99% sieltä miehistä ei saanut naista. Koska siellä ei ole naisia.

[/quote]Tämä on totta, mutta varmaan se että on yrittänyt saada pesää riittää monelle. Varmaan harmittaa nyt jos ero tulee eikä edes natsannu. :)

Vierailija
36/38 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:30"]

Täällä nyt yksi hakkeroinnin uhri, jos niin voi sanoa.

Kirjauduin tonne (ja moneen muuhunkin parinetsintäsivustolle, tiedän että Victoria Milan ja Madison Ashley ovat aika epäilyttäviä kun markkinoivat itseään pettämissivustoina mutta oli siellä ihan sinkkumiehiäkin) kun etsin suoraan sanottuna jonkinlaista huomiota miehiltä, en edes uskaltautunut tapaamaan ketään oikeassa elämässä mutta olin jo aika epätoivoinen miesten suhteen. No sitten tapasin ihan internetin ulkopuolella nykyisen aviomieheni ja menimme nopealla vauhdilla naimisiin ja saimme esikoisen ihan muutama kuukausi sitten. En ole todellakaan käyttänyt tuota sivustoa sen jälkeen kun löysin mieheni mutta nyt nimeni komeili tuolla listalla. Onneksi mieheni uskoo minua ja tietää miten asian laita on mutta todella "kivaa" että nyt kaikki tutut ja tuntemattomat luulevat minun pettäneeni miestä. Sain jo viestiä tutuilta ja joku pelle jopa kirjoitta facebookkiinikin herjausviestiä. 

Mutta jos mieheni ei olis yhtä ymmärtäväinen niin pahimmassa tapauksessa tää olis voinut kaataa meidän koko suhteen! Toivon todella ettei parisuhteita nyt ole rikkoutunut turhan takia. Pettäjien suhteet nyt saisikin loppua mutta tällaiset väärinkäsitykset on tosi ikäviä.

[/quote]

vaikka et pettänytkään niin on se mun mielestä aika iljettävää käytöstä sinkkunaiseltakin mennä pettämiseen tarkoitetulle sivulle etsimään huomiota parisuhteessa olevilta miehiltä. 

Vierailija
37/38 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:30"]Täällä nyt yksi hakkeroinnin uhri, jos niin voi sanoa.

[/quote]

Sitä huomiota voi etsiä myös ihan tavallisilta seuranhakupalstoilta. Ihan omalla vastuulla tuollasille nimenomaan PETTÄJILLE suunnatuille sivuille mennään vaikka kuinka olisi sinkku.

Vierailija
38/38 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä