Mistä sitä löytäisi ikäistään (40) bileseuraa?
Kamalasti hotsittaisi näin eron jälkeen lähteä viikonloppuna ulos viihteelle, vetää ykköset ylle, korkkarit jalkaan, kippistellä kuoharilla ja päräyttää taksilla yökerhoon tanssimaan. Mutta eipä ole kavereita sellaiseen!
Siis kavereita on, mutta heistä saa seuraa korkeintaan lähipubiin parille tennarit jalassa, siellä pystyy juttelemaan. Loput eivät liikahda mihinkään, kun on pieniä lapsia (omani on jo isompi ja on nyt isällään). Ketään ei kiinnosta juhliminen tai tanssiminen, kukaan muu ei ole sinkkuna, mikä on tietysti ihanaa heille.
Kaipaisin kepeää seuraa, en haluaisi mitään terapiasessiota enkä puhua erostani (se asia on ihan ok) enkä itkeä toisen suruja myöskään. Sitäkin on tehty. Nyt huvittaisi vain lähteä tanssimaan, pitämään hauskaa ja kenties katselemaan vaikka vähän nuorempaa miesseuraa...
Pubireissulle voin ihan hyvin mennä yksinkin ja aina sitä juttuseuraa löytyy, mutta jotenkin yökerhoon tuntuu pöllöltä lähteä yksin.
Miesseuraa löytyisi jostain Tinderistä varmaan helposti, siellä voisi ihan luontevasti ehdottaa jotain drinkkiä ilman sen syvällisempää tarkoitusta, mutta missäs ois tämmönen kaverihaku, mistä voisi hakea yhtä luontevasti uutta illanviettoseuralaista mukavasta heteronaisesta? =D
Kommentit (20)
Vali vali, mutta siitä puuttuu sitten kuitenkin se alkuillan ihanuus, tunnelman kasvattaminen kivan tyypin kanssa, laittautuminen, höpöttelyt yms. Mutta ehkä mä meen sitten yksin. =)
ap
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:47"]
Vali vali, mutta siitä puuttuu sitten kuitenkin se alkuillan ihanuus, tunnelman kasvattaminen kivan tyypin kanssa, laittautuminen, höpöttelyt yms. Mutta ehkä mä meen sitten yksin. =)
ap
Eikö tuo ole teinien hommaa tuollainen.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:53"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:47"]
ap
Eikö tuo ole teinien hommaa tuollainen.
[/quote]
[/quote]
Anteeks? Teinien hommaa?? Mikä ihmeen mahti maailmassa määrää että tytöt ei sais enää pitää keskenään hauskaa kun on perhe perustettu? Ihan hullua tuhlausta pitää oma veikeä persoonansa "aisoissa" vain siksi että mies ei ehkä tykkää jos joskus haluaa nätiltä näyttämisen lisäksi myös avata suunsa ja kikattaa, hui! Vaikka on äiti-ihminen ja kaikkea. Tää valitettavasti vain lisää tiettyjen ihmisten leimaa kuivina ihmisinä. Ymmärrän ettei kaikilla ole samat mielenkiinnon kohteet mutta mun mielestä on typerää tuomita mieltä piristävä "tyttöily" ihan vaan siks kun itse ei harrasta. Ps. Sen ilonpidon ei tarvi tarkottaa vesirajahametta korvissa ja haarojen aukomista jokaiselle vastaantulijalle. Meitä on muitakin. T. Ei ap.
Jos nyt eka lähdet yksin, niin sieltä yökerhosta saattaa löytyä naisseuraa, jonka kanssa voit sitten ensi kerralla etkoilla. Näin mulle on käynyt ja samaa ikäluokkaa oon.
On muuten totta, että perheellisten naisten ei ole jotenkin sopivaa mennä tyttöporukalla pitämään hauskaa. Itsekin haluaisin vähän laittautua, ottaa pari drinksua, tanssia ja pitää hauskaa. Miesten jahtaaminen ei tähän kuulu. Sopivaa on käydä syömässä jossain, valitella miten kymppiuutisilta on ihan pakko päästä nukkumaan ja ajaa kotiin omalla autolla. En joka viikonloppu haluaisi missään baarissa hillua, mutta ehkä pari kertaa vuodessa.
Tosiaankin aika hämmentävää että leimataan teiniksi ihan vaan siksi, kun huvittaisi tehdä jotain vähän poikkeavaa kuin mitä esim. viestissä 7 kuvailtiin. En ole vuosiin käynyt yökerhoissa saati vetänyt ylleni minihametta ja korkkareita ulos lähtiessäni. Tämä on tietty vain omaa saamattomuuttani, mutta kun illanvietto on ollut juuri tuota, että mukavissa farkuissa & kengissä lähdetään johonkin Teerenpeliin istumaan, juomaan pari, juttelemaan, tai sitten miehen kanssa teatterin (no on ollut hame!) jälkeen viinilasilliselle. Tai sitten kavereiden luona illanviettoa (mukavissa vaatteissa).
Tämä TEINIHÖMPÖTYS on jostain syystä se, mitä nyt kaipaisin ihan älyttömästi! =)
ap
Minä voin joskus lähteä :) Olen kolmevitonen, eronnut nainen pk-seudulta. Tykkään juurikin pukeutua naisellisesti ja käydä yökerhoissa(kin). En oo kuitenkaan mikään villi bilehirmu, vaan aika rauhallinen ihminen. Mutta tykkään tanssia ja drinksutella :)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:31"]Tosiaankin aika hämmentävää että leimataan teiniksi ihan vaan siksi, kun huvittaisi tehdä jotain vähän poikkeavaa kuin mitä esim. viestissä 7 kuvailtiin. En ole vuosiin käynyt yökerhoissa saati vetänyt ylleni minihametta ja korkkareita ulos lähtiessäni. Tämä on tietty vain omaa saamattomuuttani, mutta kun illanvietto on ollut juuri tuota, että mukavissa farkuissa & kengissä lähdetään johonkin Teerenpeliin istumaan, juomaan pari, juttelemaan, tai sitten miehen kanssa teatterin (no on ollut hame!) jälkeen viinilasilliselle. Tai sitten kavereiden luona illanviettoa (mukavissa vaatteissa).
Tämä TEINIHÖMPÖTYS on jostain syystä se, mitä nyt kaipaisin ihan älyttömästi! =)
ap
[/quote]
Tampereen Teerenpeliin? Vai jossain muussa kaupungissa?
Missäpäin Suomea ap asut? Mulla olisi ihan samanlaisen ystävättären tarve Oulussa :).
T. N35
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:50"]
Missäpäin Suomea ap asut? Mulla olisi ihan samanlaisen ystävättären tarve Oulussa :).
T. N35
[/quote]
Harmi kun ollaan niin kaukana. =/
ap
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:51"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:50"]
T. N35
[/quote]
Harmi kun ollaan niin kaukana. =/
ap
[/quote]
On :/. Itselläkin tosiaan sama ongelma - kaikki työkaverit miehiä, eikä yhtään naisystävää joiden kanssa voisi tehdä "tyttöjen juttuja". Miehestä onneksi on harrastus- ja bileseuraa, mutta eihän se ole ihan sama asia.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:49"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:31"]Tosiaankin aika hämmentävää että leimataan teiniksi ihan vaan siksi, kun huvittaisi tehdä jotain vähän poikkeavaa kuin mitä esim. viestissä 7 kuvailtiin. En ole vuosiin käynyt yökerhoissa saati vetänyt ylleni minihametta ja korkkareita ulos lähtiessäni. Tämä on tietty vain omaa saamattomuuttani, mutta kun illanvietto on ollut juuri tuota, että mukavissa farkuissa & kengissä lähdetään johonkin Teerenpeliin istumaan, juomaan pari, juttelemaan, tai sitten miehen kanssa teatterin (no on ollut hame!) jälkeen viinilasilliselle. Tai sitten kavereiden luona illanviettoa (mukavissa vaatteissa).
ap
[/quote]
Tampereen Teerenpeliin? Vai jossain muussa kaupungissa?
[/quote]
Mä asun Tampereen suunnalla ja toisinaan harrastan tuota teinihömpötystä. Nykyään tosin harvemmin, kun oon parisuhteessa - mutta harrastan silti. Onhan miehilläkin omat juttunsa.
Mihinkäs yökerhoon sä oot ajatellu mennä? Tänä viikonloppuna oon jumissa kotona, mutta ties vaikka joskus törmäiltäisiin. Ja mä oon se, joka on saanut uusia NAIStuttavia yökerhoista. Miehet löytyy sitten ihan muualta ;-)
Ongelma taitaa olla että monia meitä nelikymppisiä ei enää kiinnosta tuollainen. Siksi kavereita löytyy huonosti. Itse olen 41, ja juuri sellainen, että joskus voin mennä rennosti lähibaariin, sinnekin harvoin, mutta mihinkään mölyisiin yökerhoihin minua ei saa kirveelläkään. Kyllästyin niihin jo alle kolmekymppisenä, niistä tulee vastenmielinen lihatiski-fiilis ja se tungos ja melu - hyi. Ei kiinnosta yhtään "näyttäytyminen" ja tanssiminen ja turhan höpinä ja miesten iskuyritykset - mieluummin syvällinen keskustelu lähibaarissa hyvän ystävän kanssa. Tätä se vanhuus teettää ;)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:49"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:31"]Tosiaankin aika hämmentävää että leimataan teiniksi ihan vaan siksi, kun huvittaisi tehdä jotain vähän poikkeavaa kuin mitä esim. viestissä 7 kuvailtiin. En ole vuosiin käynyt yökerhoissa saati vetänyt ylleni minihametta ja korkkareita ulos lähtiessäni. Tämä on tietty vain omaa saamattomuuttani, mutta kun illanvietto on ollut juuri tuota, että mukavissa farkuissa & kengissä lähdetään johonkin Teerenpeliin istumaan, juomaan pari, juttelemaan, tai sitten miehen kanssa teatterin (no on ollut hame!) jälkeen viinilasilliselle. Tai sitten kavereiden luona illanviettoa (mukavissa vaatteissa). Tämä TEINIHÖMPÖTYS on jostain syystä se, mitä nyt kaipaisin ihan älyttömästi! =) ap [/quote] Tampereen Teerenpeliin? Vai jossain muussa kaupungissa? [/quote] Mä asun Tampereen suunnalla ja toisinaan harrastan tuota teinihömpötystä. Nykyään tosin harvemmin, kun oon parisuhteessa - mutta harrastan silti. Onhan miehilläkin omat juttunsa. Mihinkäs yökerhoon sä oot ajatellu mennä? Tänä viikonloppuna oon jumissa kotona, mutta ties vaikka joskus törmäiltäisiin. Ja mä oon se, joka on saanut uusia NAIStuttavia yökerhoista. Miehet löytyy sitten ihan muualta ;-)
[/quote]
Enpä yhtään tiedä, kun olen tosiaan aika pihalla nykyisestä tarjonnasta. Oisko sulla mitään suosituksia? =) Ehkä törmätäänkin joskus!
ap
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:26"]
Ongelma taitaa olla että monia meitä nelikymppisiä ei enää kiinnosta tuollainen. Siksi kavereita löytyy huonosti. Itse olen 41, ja juuri sellainen, että joskus voin mennä rennosti lähibaariin, sinnekin harvoin, mutta mihinkään mölyisiin yökerhoihin minua ei saa kirveelläkään. Kyllästyin niihin jo alle kolmekymppisenä, niistä tulee vastenmielinen lihatiski-fiilis ja se tungos ja melu - hyi. Ei kiinnosta yhtään "näyttäytyminen" ja tanssiminen ja turhan höpinä ja miesten iskuyritykset - mieluummin syvällinen keskustelu lähibaarissa hyvän ystävän kanssa. Tätä se vanhuus teettää ;)
[/quote]
Kelle teettää, kelle ei... ;) No joo, tuota se minunkin "viihteellä käyminen" on ollut. Nyt just vaan huvittaisi toimia toisin. Ehkä siellä tulee tuo fiilis mitä kuvailit, kah kun en enää muista! Eikä johdu iästä =D vaan kun en tosiaan ole vuosiin ollut. Haluttaa testata.
ap
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:26"]
[/quote]
Hih, oon ollut vanha jo 18-vuotiaana. Kun niihin laillisesti pääsi, pitihän ne tarkistaa. Eikä ollu mun juttu ollenkaan! Ja vuosien varrella kokeilin muutaman kerran uudestaan, ei innostanut vieläkään.
Joten kyllä, rauhallinen ja viihtyisä pub minulle, kiitos :). Sellainen jossa voi istuskella miellyttävässä hiljaisessa puheensorinassa ja katsella ihmisiä, jutella jos juttuseuraa on. Taustamusiikki on ok, jos se on rauhallista ja volyymi sopiva.
Näin me ollaan erilaisia :)
Niin, ihmiset on tosiaan erilaisia ja tykätään jopa erilaisista yökerhoista... Tampereellahan tarjontaa riittää - jos tykkää viettää aikaansa parikymppisten seurassa :-( Oikeesti aikuisilla on sitten jo vähän vaikeempaa.
Oma suosikkini on London. Hyvää musaa, sopivan ikäisiä ihmisiä ja ne jopa osaa puhua. Toinen on sitten Ilona ja sen paras puoli on se, kun siellä on neljä eri tanssipaikkaa eli jos yhdessä on huonoa musaa niin eikun eteenpäin. Mutta jotenkin se väki on tosi nuorta, joten mulle ei oikein enää nappaa Ilona.
Se kannattaa tänä viikonloppuna huomioida, että koska kaupungissa on festarit, niin jonoja saattaa olla. Eli parempi mennä vähän liian aikaisin kuin liian myöhään. Yöllä on jo kylmä jonotella.
Itse oon 38, juuri eronnut ja samantyyppinen ongelma. Yökerhot tosin ei kiinnosta, siis sellaiset poppipaikat, rokkibaareissa taas voin notkua niin pitkään kuin ovat auki :) tähän asti saanut kyllä aina jonkun mukaan mutta kunhan syksy saapuu, niin varmaankin porukka passivoituu...
Menet vaan yksin pokkana yökerhoon ja lyöttäydyt ihmisten seuraan, esim röökikopissa ja sanot että saanko tulla seuraan hukkasit ystäväsi jonnekkin..