Helsingin Stockmann "Coming soon Brooklynn"
Mitään tietoo kellään mitä toi meinaa? Google ei mua auttanut.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:05"]
14: Eiköhän siinä ole tarkoitus yhdistää sanat Brooklyn ja Stockmann (kaksi N-kirjainta lopussa).
[/quote]
Olisi hauska tietää mitä ulkomaan turistit ajattelee kun ne näkee tuon, että suomalaiset eivät osaa englantia? :DDD Vaikka hyvää englantiahan suomalaiset puhuu, ei siinä mitään mutta tuo voi antaa väärää kuvaa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:12"]
Michael Korsin oma liike avataan Helsinkiin joten on kai loogista että sen osasto lopetetaan?
[/quote]
Sinne tulee varmaan muitakin laukkuja kuin niitä perusmallisia joita Stokkalla oli? Hyvän laatuisia ovat toki hintaansa nähden :)
[/quote]
Olenkohan ainoa joka pitää noita laukkuja mauttomina? Anteeksi ohis, olen vain usein miettinyt tätä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:12"] Michael Korsin oma liike avataan Helsinkiin joten on kai loogista että sen osasto lopetetaan? [/quote] Sinne tulee varmaan muitakin laukkuja kuin niitä perusmallisia joita Stokkalla oli? Hyvän laatuisia ovat toki hintaansa nähden :) [/quote] Olenkohan ainoa joka pitää noita laukkuja mauttomina? Anteeksi ohis, olen vain usein miettinyt tätä.
[/quote]
Minusta Vuittonit on mauttomia, lähinnä "hei olen mummomallinen logolaukku enkä edes aitoa nahkaa mutta tyhmät maksaa!"
Muoti asiat ovat aina vähän makuasioita. Minusta Berliini oli muodikas joskus 3 vuotta sitten. Nyt kyllä new york on suosittu ja muodikas ja Brooklyn teema menee erittäin hyvin siinä ja lisäksi nuo tiiliseinät ja rosoisuus luultavasti puree moneen, koska jo pitkään Linja on ollut kokovalkoinen ja pelkistetty, vaikka pehmeyttä on alkanutkin näkyä materiaaleissa. Tiiliseinät viehättävät syksyyn astuvan suomalaisen silmää.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:12"]
Michael Korsin oma liike avataan Helsinkiin joten on kai loogista että sen osasto lopetetaan?
[/quote]
Sinne tulee varmaan muitakin laukkuja kuin niitä perusmallisia joita Stokkalla oli? Hyvän laatuisia ovat toki hintaansa nähden :)