Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankitko kissan värin mukaan?

Vierailija
20.08.2015 |

Kiinnostava artikkeli. Ilmeisesti kissan värin pitää sointua yhteen sisustuksen kanssa. Liian taviskissat ovat myös pannassa.
http://seura.fi/puheenaihe/ajankohtaista/loytoelaintalon-tuska-kukaan-ei-halua-mustaa-kissaa-lemmikin-pitaa-myos-sopia-kodin-sisustukseen/?shared=289774-2445350c-500

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Värinhän saa helposti muutettua. Sitä vartenhan niitä spraymaaleja myydään. Höh, jo oli daiju kyssäri!

Vierailija
22/29 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria jalostetaan ulkonäkökeskeisesti fyysisesti ja joskus psyykkisestikin sairaiksia ja tää on yleisesti ihan ok, mutta jostain syystä kissan turkin värillä ei saisi olla mitään väliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä valinnut eläintä värin mukaan. Enemmän on vaikuttanut se, ihastunko koiranpennun tai kissan luonteeseen. Kissoja on ollut kaikenvärisiä lapsesta asti, nyt on 10 v. harmaatiikeri. Tämä harmaatiikeri Mooses (terve tutuille) herättää kunnoitusta kaikissa, jotka sen tapaavat. Myös koirissa. On sen verran iso ja omanarvontuntoinen kolli, painaa 12 kiloa. Kun se kehrää, se kuuluu! Se osaa myös antaa tassua ja istua käskystä. Koirilta oppinut. Tai sitten se on vaan ahne...

Vierailija
24/29 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla oli väritoive mielessä, kun perheen nuorempi kissa oli hankinnassa. Väri ei kuitenkaan ollut tärkein kriteeri, sillä mun mielestä kaikki kissat ovat kauniinvärisiä, vaikka joitakin suosikkivärejä toki on.

saatiin väritoiveen mukainen kissa, mutta parasta tuossa karvakorvassa on kyllä luonne.

perheen vanhempi kissa on ns.rescuekissa, jonka väriä en ole voinut valita. On silti maailman kaunein ja ihanin kissa.

Vierailija
25/29 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:37"]Itsellä oli ennen, että ei mielellään mustaa. Varmaan juontaa, kun lapsena meillä oli musta kissa ja se oli äärettömän tylsä :D Nyt on ihana musta poikakissanpentu ja on luonteeltaan leikkisin ja huomuonkipein <3
[/quote]

Tylsä? Tsiisus...
[/quote]

Kyllä se oli tylsä alle 10-vuotiaan mielestä, kun ei pitänyt paljoa ihmisistä ja vain nukkui. :D Eikä ollut edes kovin vanha silloin vielä.

Vierailija
26/29 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ihailen hienon värisiä kisuja mutta sillä turkilla ei ole paskankaan väliä. Lemmikki on aidosti ja oikeasti maailman rakkain ihan millaisena tahansa, kun taas miesten kohdalla ei todellakaan mene niin :DD Eli ei, en valitse lemmikkiä ulkonäön perusteella, lolz.

Vierailija
27/29 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt löytää kellertävän vihreää että sointuisi sohvan väriin, mutta tuloksetta.

Vierailija
28/29 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 18:23"]

Olen yrittänyt löytää kellertävän vihreää että sointuisi sohvan väriin, mutta tuloksetta.

[/quote]

Hanki kissa jolla on kellertävän vihreät silmät ja sitten hanki  myös kissan turkin värisiä sohvatyynyjä. Varmasti sopii näin sisustukseen

Vierailija
29/29 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen mutta ovatkin rotukissoja ja omasta pentueesta otan kolmannen kissan. Rotukissojen ostajat valitsee tietyn värin ja tietyn sukupuolen. Itse katson myös luonnetta koska omasta pentueesta otan. Tosin musta pitkäkarvainen on upea jos vielä vihreet silmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan