Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Míten eroon riippuvuudesta ja mustasukkaisuudesta??

Vierailija
20.08.2015 |

Seurusteltu 5v vaihtelevalla menestyksellä. Rakkautta riittää aivan kamalasti nähtävästi molemmilla, mutta se on raastavaa.

Suhdetta rasittaa jonkinlainen sairaalloinen riippuvuus ja mustasukkaisuus tai luottamuspula. (oma päätelmä, saa korjata jos tulee muutakin mieleen)

Itseä rasittaa ja loukkaa miehen reissut kavereidensa kanssa, mies on ollut aina näistä avoin, mutta ehkä vähän liiankin. Näiltä reissuilta on tullut yksityiskohtaista selostusta niistä kavereista jotka käyvät naisissa ja nimenomaan huorissa johdonmukaisesti, on kertomuksia bordelleista ja vuorokaudeksi ostetuista naisista ja kavereista jotka niitä sitten jyystää (mies ei siis itse harrasta muuta kuin mukana oloa ja odottelee panevia kavereitaan esim pordellin aulassa/baarissa). Nämä asiat ovat romuttaneet totaalisesti mun naivin maailmankuvan ja tehneet musta epäluuloisen ja kärsivän.

Suhteemme myös alkoi niin että mies oli tietämättäni suhteessa vielä toiseen naiseen, miehen mielestä tämä suhde oli pelkkä seksisuhde, naisen mielestä ehkei, koska jaksoi kauankin roikkua ehdotellen miehelle ja itkien dumppaamista. Mies on toistuvasti lähetellyt vanhoille hoidoille viestejä mun ollessa poissa (on myös jollain tasolla tolaltaan kun itse olen poissa kotoa vaikken huoria kavereineni harrastelekaan) ja tuon ensimmäisen hoidon kanssa ovat myös olleet jatkuvasti tekosissa johtuen samasta työpaikasta (nämä naisen ehdottelut on siis myöhemmin kerrottu kun sain itse selville että tälläinen suhde on ollut, mies ensin kielsi, myönsi myöhemmin ja kertoi sitten loputkin).

Nämä aiemmat ovat tehneet minulle jotain, olen mm. fyysisesti purkanut mieheen pahaa oloani (ravistin hartioista ja tönin huutaen), hän ei ymmärrä lainkaan miten sellainen paha olo noista em asioista voi tulla. Mies ei voi tietenkään unohtaa sitä että sain nämä kaksi raivaria suhteen kahden ensimmäisen vuoden aikana ja itse en pääse taas yli näistä menneistä tarinoista koska ne tarinat jatkuu. Edelleen on näitä samoja naisreissuja ym. Viimeisimmän reissun aikana sain totaalisen hermoromahduksen eikä paha olo ole poistunut sen jälkeen enää, mokasin myös itse ja käyttäydyin miestä kohtaan huonosti (pommitin rumilla viesteillä ym) johtuen siitä että muhun sattui niin lujaa. Mies myös kertoi epätoivostani kavereilleen ja yhdessä siellä sitten naureskelivat  mun epätoivolle. 

Nyt ollaan sitten eron partaalla ja se hajottaa myös meidät molemmat.

Voiko noista asioista päästä koskaan yli ja aloittaa tyhjin pöydin, ja jos niin MITEN?

Mitä mun pitäis tehdä et pääsisin yli noista tuskaa tuottavista asioista jotten itse käyttäytyisi huonosti?

Lähtökohta on se että suhdetta yritetään jatkaa, eikä olla enää nuoria, reippaasti yli 30 v.

Neuvoja!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja piti vielä sanoa, että se että olet jo yli 30, pitäisi olla vaan enemmän tulta liekkeihin että eroat. Haluatko todella elää tuollaisen ihmisen kanssa viimeiset hyvät vuotesi? Sellaisen joka naureskelee jossain bordellissa kavereidensa kanssa sun epätoivoisille viesteille? Hei kamoon, vaikka se ei sua edes pettäisi, niin tasan tarkkaan mies ei sua kunnioita minkään vertaa (eikä varmasti naissukupuolta ylipäätään). Kerkeäisit vielä varmasti löytää jonkun vakiintumisen arvoisen, jonka kanssa voisi oikeasti elää sitä aikuisten elämää.

8

Vierailija
22/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies ja mee terapiaan, vai kuvitteletko oikeasti että tuollainen suhde voisi tulla toimimaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös hyvinkin olla, että miehesi vieläpä keksii osan noista bordelli ym tarinoista, ja haluaa vain nähdä sinun reaktion niihin. Sitä suurempi syy ottaa jalat alleen. Mietihän, että kuinka moni riskeeraisi työpaikkansa puhumalla pomonsa pettämisreissuista yms. Samoin nuo jutut, että on kavereiden kanssa naureskeltu sulle yms. kertovat siitä, että mies oikeasti haluaa että sulla on paska olo. Sairasta, eikä todellakaan normaalia parisuhteessa. Ota jo hatkat ennen kuin menee vielä pahemmaksi.

Vierailija
24/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:17"]Voi myös hyvinkin olla, että miehesi vieläpä keksii osan noista bordelli ym tarinoista, ja haluaa vain nähdä sinun reaktion niihin. Sitä suurempi syy ottaa jalat alleen. Mietihän, että kuinka moni riskeeraisi työpaikkansa puhumalla pomonsa pettämisreissuista yms. Samoin nuo jutut, että on kavereiden kanssa naureskeltu sulle yms. kertovat siitä, että mies oikeasti haluaa että sulla on paska olo. Sairasta, eikä todellakaan normaalia parisuhteessa. Ota jo hatkat ennen kuin menee vielä pahemmaksi.
[/quote]

Tätä oon joskus miettinyt, välillä on nimittäin tuntunut juuri tästä. Mut sit oon todennut että mitä järkeä tuossakaan olisi?

Ap

Vierailija
25/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:17"]Voi myös hyvinkin olla, että miehesi vieläpä keksii osan noista bordelli ym tarinoista, ja haluaa vain nähdä sinun reaktion niihin. Sitä suurempi syy ottaa jalat alleen. Mietihän, että kuinka moni riskeeraisi työpaikkansa puhumalla pomonsa pettämisreissuista yms. Samoin nuo jutut, että on kavereiden kanssa naureskeltu sulle yms. kertovat siitä, että mies oikeasti haluaa että sulla on paska olo. Sairasta, eikä todellakaan normaalia parisuhteessa. Ota jo hatkat ennen kuin menee vielä pahemmaksi.
[/quote]

Tätä oon joskus miettinyt, välillä on nimittäin tuntunut juuri tästä. Mut sit oon todennut että mitä järkeä tuossakaan olisi?

Ap
[/quote]

Niin ja kertoo se töistä muitakin ei päivän valoa kestäviä juttuja. Se tässä on jotenkin sairasta et muhun on ladattu jäätävä määrä kaikkea paskaa jolla mä en tee yhtään mitään muuta kuin kärsin kantaa.

Ap

Vierailija
26/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:17"]Voi myös hyvinkin olla, että miehesi vieläpä keksii osan noista bordelli ym tarinoista, ja haluaa vain nähdä sinun reaktion niihin. Sitä suurempi syy ottaa jalat alleen. Mietihän, että kuinka moni riskeeraisi työpaikkansa puhumalla pomonsa pettämisreissuista yms. Samoin nuo jutut, että on kavereiden kanssa naureskeltu sulle yms. kertovat siitä, että mies oikeasti haluaa että sulla on paska olo. Sairasta, eikä todellakaan normaalia parisuhteessa. Ota jo hatkat ennen kuin menee vielä pahemmaksi. [/quote] Tätä oon joskus miettinyt, välillä on nimittäin tuntunut juuri tästä. Mut sit oon todennut että mitä järkeä tuossakaan olisi? Ap

[/quote]

No ei siinä meille normaaleille ihmisille järkeä olisikaan. Mieleltään sairas puolestaa voi nauttia, kun saa aiheuttaa toisessa ahdistusta, surua ja luottamuspulaa. Vaikka keksityillä tarinoilla. Toki ei voi keksiä tarinoita, että pettää sinua, silloinhan ei olisi ketä kiduttaa henkisesti, jos jättäisit. Nyt on just sopiva; sinussa herää epävarmuus miestä kohtaan, mutta et silti halua erota. Kaiken ton päälle mies voi vielä keksiä että sinä olet se epävarma ja msutasukkainen, koska hänhän niin avoimesti kertoo kaiken. Todennäköisesti huomannut jo alussa, ettet eroa helpolla, ja siksi olet helppo nöyryytettävä. paino sanalla nöyryytettävä, sillä sitä toi on, nöyryyttämistä.

Vierailija
27/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kellään vinkkiä et mitä pitäis tapahtua et tää tästä vielä lähtis?
Vai onkohan niin et mun mieli on saastunut iäksi. Tuntuu kamalalta miten hirveitä puolia tää kaikki on saanut mussa itsessä esiin, sekopäiset raivarit ja jopa kiinni käymisen.
Mieshän ei ole varsinaisesti tehnyt yhtään mitään, ollut vain rehellinen ja musta on nyt tullut hullu tän kaiken myötä.

Ap

Vierailija
28/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:17"]Voi myös hyvinkin olla, että miehesi vieläpä keksii osan noista bordelli ym tarinoista, ja haluaa vain nähdä sinun reaktion niihin. Sitä suurempi syy ottaa jalat alleen. Mietihän, että kuinka moni riskeeraisi työpaikkansa puhumalla pomonsa pettämisreissuista yms. Samoin nuo jutut, että on kavereiden kanssa naureskeltu sulle yms. kertovat siitä, että mies oikeasti haluaa että sulla on paska olo. Sairasta, eikä todellakaan normaalia parisuhteessa. Ota jo hatkat ennen kuin menee vielä pahemmaksi. [/quote] Tätä oon joskus miettinyt, välillä on nimittäin tuntunut juuri tästä. Mut sit oon todennut että mitä järkeä tuossakaan olisi? Ap

[/quote]

No ei siinä meille normaaleille ihmisille järkeä olisikaan. Mieleltään sairas puolestaa voi nauttia, kun saa aiheuttaa toisessa ahdistusta, surua ja luottamuspulaa. Vaikka keksityillä tarinoilla. Toki ei voi keksiä tarinoita, että pettää sinua, silloinhan ei olisi ketä kiduttaa henkisesti, jos jättäisit. Nyt on just sopiva; sinussa herää epävarmuus miestä kohtaan, mutta et silti halua erota. Kaiken ton päälle mies voi vielä keksiä että sinä olet se epävarma ja msutasukkainen, koska hänhän niin avoimesti kertoo kaiken. Todennäköisesti huomannut jo alussa, ettet eroa helpolla, ja siksi olet helppo nöyryytettävä. paino sanalla nöyryytettävä, sillä sitä toi on, nöyryyttämistä.
[/quote]

Aika naulan kantaan , just tältä musta tuntuu.
ap

Vierailija
29/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:05"]

En ikinä luottaisi miehesi kaltaiseen ihmiseen. En ikinä.

[/quote]

Miten sitten noi asiat pitäisi hoitaa? Salassa niin kuin suurin osa? Niin että sitten kaikenlainen epämääräinen touhu paljastuu naiselle yllättäen ja sitten mies vasta syylliseltä näyttääkin?

Kyllä mä voin kuvitella, että jos ainoat kaverit olisi sellaisia jotka käy huorissa jatkuvasti, niin varmasti pyörisin mukana ennemmin kuin pyörittelisin kotona peukaloita ja katkeroituisin hitaasti.

Vierailija
30/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen edellinen pitkän suhteen kumppani oli myös kuulu jatkuvasta puhelinpommituksesta kun mies oli poissa, tää nainen on leimattu hullun leimalla, mut nyt alkaa tuntua siltä et alan ymmärtää tätä naista kyllä pikku hiljaa. Tod näk kavereille esitetty vaan tää sama hullu ämmä soittelee ja samalla tavoin siellä yhdessä sitten pähkäilty ja jaettu kaikki toisen tuskat vinoillen kavereiden kesken. Alkaaa avautuu kieltämättä. Vaikka mies toki väittikin ettei olis tälläisiä juttuja ed suhteessaan kerronut... mut tutulta alkaa kuullostaa oma käyttäytyminen vrs edellisen hullu käytös..

Ap

Vierailija
31/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:06"]

Kyllä mullakin ois luottamuspula tuossa tilanteessa, sillä seura tekee usein kaltaisekseen. En todellakaan haluaisi seurustella sellaisen kanssa, jolle on ihan normaalia ajanvietettä että puolet kaveriporukasta on huorissa. Siis ihan oikeasti, mietihän nyt kunnolla, ei tommonen ole normaalia.

[/quote]

Se että kaverit käy huorissa ei kyllä tee kenestäkään toisesta huorissakävijää. Olen hommaa nähnyt ja kokenut läheltä ja ne syyt miksi mies tuollaista harrastaa on syvällä miehen psyykessä. Kavereilla ei ole vaikutusta asiaan. Jos mies on huorissa käydäkseen, tekee kyllä sitä ilman kavereitakin. Suurin osa prostituution käyttäjistä onkin yksinäisiä runkkareita, jotka tekevät homman kaikilta salaa. Jos ei mieheen voi luottaa tuossa tilanteessa, niin ei voi kyllä sitten muutenkaan. Jos mies pitää huoria vastenmielisenä, ei kaverit sitä asiaa muuta. Sama kuin sanoisi että homokaverit tekevät miehestä homoseksuaalin.

Vierailija
32/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha ap sulle on enää kenekään neuvoja antaa, kun haluat vaan kuulla että se sun kulta on rehellinen ja että siihen voi luottaa, että sun pitää vaan itse muuttaa asennettasi.

Tosiasiassahan tuollaisen ihmisen kanssa pitäisi oikeasti lopettaa parisuhde, kaikki noi jutut yhdistettynä suhteen alkuvaiheen toiseen naiseen, entisille hoidoille viestittelyyn, sinun tunteiden tietoinen mitätöinti ja vähättely, sekä sinulle naureskelu kavereiden kanssa. HUH. Kyllä nyt pöljäki huomais jo, että mikä on homman nimi.

Ja ei, suurin osa suomalaisista miehistä ei käy huorissa. Osa toki käy, mutta vain osa. Jos miehesi antaa kuvan että kaikki käy, niin hän joko hengaa tosi epämääräisissä porukoissa, tai koittaa oikeuttaa jotain omaa toimintaa minkä jättää kertomatta sinulle. Mutta nauti sä vaan ukkokullastas, kuvittele että vika on sinussa, tee ihmeessä vielä lapsikin tuohon häiriintymään.

Vierailija
33/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:32"]

[/quote]

[/quote]

No on jo vainoharhaista tekstiä. AP:n sanomisissa ei ole mitään millä leimata hänen miehensä narsistiksi. AP tosin itse on ollut väkivaltainen, mikä saisi narsistin yleensä raivonvaltaan. Miesvihafantasioilla ei tällaisia kysymyksiä ratkota, pikemminkin ajetaan tiehensä kaikki avoimet ja rehelliset miehet ja saalistetaan vain narsistit, jotka osaavat vetää riittävän uskottavaa roolia.

Vierailija
34/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:40"]

Kyllä mullakin ois luottamuspula tuossa tilanteessa, sillä seura tekee usein kaltaisekseen. En todellakaan haluaisi seurustella sellaisen kanssa, jolle on ihan normaalia ajanvietettä että puolet kaveriporukasta on huorissa. Siis ihan oikeasti, mietihän nyt kunnolla, ei tommonen ole normaalia.

[/quote]

Se että kaverit käy huorissa ei kyllä tee kenestäkään toisesta huorissakävijää. Olen hommaa nähnyt ja kokenut läheltä ja ne syyt miksi mies tuollaista harrastaa on syvällä miehen psyykessä. Kavereilla ei ole vaikutusta asiaan. Jos mies on huorissa käydäkseen, tekee kyllä sitä ilman kavereitakin. Suurin osa prostituution käyttäjistä onkin yksinäisiä runkkareita, jotka tekevät homman kaikilta salaa. Jos ei mieheen voi luottaa tuossa tilanteessa, niin ei voi kyllä sitten muutenkaan. Jos mies pitää huoria vastenmielisenä, ei kaverit sitä asiaa muuta. Sama kuin sanoisi että homokaverit tekevät miehestä homoseksuaalin.

[/quote]

Koko ap:n tekstistähän saa käsityksen, että miehen kaveriporukassa huorissa käynti on ihan perus, mutta ap:n mieshän ei toki niissä käy, kun on varattu. 

Ja joo, on mullakin pettäjiä kavereina, enkä itse ole pettäjä. Mutta en mä niiden pettäjäkavereiden kanssa lähde reissuun jonka lähes ainoa tarkoitus on etsiä pettämisseuraa, ja sitten odottele jonku hotellin ala-aulassa että kaveri hoitaa hommansa. Puhumattakaan siitä, että viettäisin päivän kaverini ja hänen päiväksi maksetun naisen seurassa. Ei tollanen oo normaalia. Miksi kukaan maksaisi esim. Tallinan reissusta, vaan katsellakseen kun suurin osa kavereista käy huorissa.

T.Mies

Vierailija
35/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:32"]

[/quote]

[/quote]

No on jo vainoharhaista tekstiä. AP:n sanomisissa ei ole mitään millä leimata hänen miehensä narsistiksi. AP tosin itse on ollut väkivaltainen, mikä saisi narsistin yleensä raivonvaltaan. Miesvihafantasioilla ei tällaisia kysymyksiä ratkota, pikemminkin ajetaan tiehensä kaikki avoimet ja rehelliset miehet ja saalistetaan vain narsistit, jotka osaavat vetää riittävän uskottavaa roolia.

[/quote]

No AP miten miehesi yleensä ihmisten seurassa toimii? Onko hän reilu ja rehellinen tyyppi vai manipuloiva paskanpuhuja? Jos mies on muuten kunnollinen, niin voi olla vaan "liian rehellinen" sun suuntaan. Ajattelee ehkä että sulla on oikeus tietää, muttei ymmärrä että sä et ehkä oikeasti halua tietää.

Vierailija
36/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No tämä on nyt se asian toinen puoli jonka kautta olen tähän asti kestänyt.

En ole halunnut viedä niitä ainoita kavereita joilla on tämä huorauspahe koska olen nimenomaan tiennyt ettei mies voisi käyttää maksullisia naisia itse.

Mutta, ongelma onkin etten enää kestä edes sitä että odoteltaisiin kaveria porttolan baarissa puol alastomien huorien kanssa koska se on jännää. Kannettaisiin rahat sinne ja tuettaisiin pahimmassa tapauksesas ihmiskauppaa tällä toiminnalla. Tää on täysin mun oman moraalin vastaista toimintaa ja just se on ongelma että mun mieli on tuputettu täyteen tätä paskaa mitä en ois edes koskaan halunnut tietää. Kaverit jopa lähettelee esim thaimaasta perseitä jota ovat alkamassa juuri jyystämään, nämäkin näytetään mulle. ETTÄÄÄÄÄ, en tiedä.

Mies kokee ettei tee mitään väärää, mä en taas osaa kertoa miehelle mikä se väärä on, ja sen verran kun olen yrittänyt tätä maailman saastuttamista avata ja moraalin vastaista toimintaa kuvata, niin ei se tajua mikä on ongelma jos hän ei kerran tee mitään, on ainoastaan rehellinen.

Mä en tunne olevani riittävän vahva eroon vielä, mutten tiedä miten tää edetessään voi tehdä mun psyykeelle, edellisen keikan jälkeen ollaan nyt selvitystilassa ja siksi haen täältä apua että saisin jonkinlaisia näkemyksiä omiin tunteisiini, oon siis täysin solmussa.

AP

Vierailija
37/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:47"]

[/quote]

[/quote]

Koko ap:n tekstistähän saa käsityksen, että miehen kaveriporukassa huorissa käynti on ihan perus, mutta ap:n mieshän ei toki niissä käy, kun on varattu. 

Ja joo, on mullakin pettäjiä kavereina, enkä itse ole pettäjä. Mutta en mä niiden pettäjäkavereiden kanssa lähde reissuun jonka lähes ainoa tarkoitus on etsiä pettämisseuraa, ja sitten odottele jonku hotellin ala-aulassa että kaveri hoitaa hommansa. Puhumattakaan siitä, että viettäisin päivän kaverini ja hänen päiväksi maksetun naisen seurassa. Ei tollanen oo normaalia. Miksi kukaan maksaisi esim. Tallinan reissusta, vaan katsellakseen kun suurin osa kavereista käy huorissa.

T.Mies

[/quote]

Nii en tiedä mikä on huorareissu, kun itse en ole koskaan pyörinyt porukassa, jossa useampi kuin yksi henkilö kävisi huorissa. Pettämisreissuista kyllä on kokemusta, mutta niissäkin keskeinen juttu on hauskanpito ja naisia tulee jos on tullakseen. Ei voi tehdä siis eroa pettämisreissun ja poikien illan välille, koska tietyissä porukoissa ne ovat sama asia.

Vierailija
38/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkosi miten eroon riippuvuudesta ja mustasukkaisuudesta on harhaanjohtava, sinä et käyttäydy riippuvaisen ja mustasukkaisen ihmisen tavoin. Miehesi käyttää henkistä väkivaltaa suhteessanne, eikä selvästi rakasta tai arvosta sinua, jos toimii tuolla lailla. Jos saa antaa suoran neuvon, niin se on: lähde nyt. 

Lähde ennenkuin hän vahingoittaa sinua enemmän. Sinun tehtäväsi on kuunnella tunteitasi ja suojella itseäsi. Tuossa parisuhteessa ei ole odotettavissa kuin lisää kipua, itsetunnon ja omanarvontunnon laskua. Tässä maassa on monta hyvää miestä, joista sinäkin varmasti löydät itsellesi tasapainoisen, rakastavan ja hyvän kumppanin. 

Vierailija
39/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:50"]

[/quote]

[/quote]

No tämä on nyt se asian toinen puoli jonka kautta olen tähän asti kestänyt.

En ole halunnut viedä niitä ainoita kavereita joilla on tämä huorauspahe koska olen nimenomaan tiennyt ettei mies voisi käyttää maksullisia naisia itse.

Mutta, ongelma onkin etten enää kestä edes sitä että odoteltaisiin kaveria porttolan baarissa puol alastomien huorien kanssa koska se on jännää. Kannettaisiin rahat sinne ja tuettaisiin pahimmassa tapauksesas ihmiskauppaa tällä toiminnalla. Tää on täysin mun oman moraalin vastaista toimintaa ja just se on ongelma että mun mieli on tuputettu täyteen tätä paskaa mitä en ois edes koskaan halunnut tietää. Kaverit jopa lähettelee esim thaimaasta perseitä jota ovat alkamassa juuri jyystämään, nämäkin näytetään mulle. ETTÄÄÄÄÄ, en tiedä.

Mies kokee ettei tee mitään väärää, mä en taas osaa kertoa miehelle mikä se väärä on, ja sen verran kun olen yrittänyt tätä maailman saastuttamista avata ja moraalin vastaista toimintaa kuvata, niin ei se tajua mikä on ongelma jos hän ei kerran tee mitään, on ainoastaan rehellinen.

Mä en tunne olevani riittävän vahva eroon vielä, mutten tiedä miten tää edetessään voi tehdä mun psyykeelle, edellisen keikan jälkeen ollaan nyt selvitystilassa ja siksi haen täältä apua että saisin jonkinlaisia näkemyksiä omiin tunteisiini, oon siis täysin solmussa.

AP

[/quote]

No tossa nyt on se homma, että eihän se muuta näiden huorien bisnestä oikein millään tavalla, käykö miehesi paikalla vai ei. Eettisiä ongelmia löydät vaatekaupasta ja mistä tahansa, joten ei kai se nyt miehestäsi pahaa tee? Sitä en kyllä ymmärrä että kuka haluaa edes katsoa jotain kaverien huorien kuvia?

Vierailija
40/40 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:53"]

Otsikkosi miten eroon riippuvuudesta ja mustasukkaisuudesta on harhaanjohtava, sinä et käyttäydy riippuvaisen ja mustasukkaisen ihmisen tavoin. Miehesi käyttää henkistä väkivaltaa suhteessanne, eikä selvästi rakasta tai arvosta sinua, jos toimii tuolla lailla. Jos saa antaa suoran neuvon, niin se on: lähde nyt. 

Lähde ennenkuin hän vahingoittaa sinua enemmän. Sinun tehtäväsi on kuunnella tunteitasi ja suojella itseäsi. Tuossa parisuhteessa ei ole odotettavissa kuin lisää kipua, itsetunnon ja omanarvontunnon laskua. Tässä maassa on monta hyvää miestä, joista sinäkin varmasti löydät itsellesi tasapainoisen, rakastavan ja hyvän kumppanin. 

[/quote]

Millä perusteella ap:n mies haluaa naiselle mitään pahaa? Mun mielestä vaikuttaa vaan vähän yksinkertaiselta. Naiset on usein tuomitsemassa miehet pahimman mukaan, koska omalle kohdalle on sattunut pari mätää omenaa. Yhtä hyvin sitä voisi alkaa leimata narsisteiksi kaikki ihmiset, jotka yhden kerran heittävät jonkun ikävän kommentin esim. toisen ulkonäöstä. Aika lyhytkatseista touhua.