Míten eroon riippuvuudesta ja mustasukkaisuudesta??
Seurusteltu 5v vaihtelevalla menestyksellä. Rakkautta riittää aivan kamalasti nähtävästi molemmilla, mutta se on raastavaa.
Suhdetta rasittaa jonkinlainen sairaalloinen riippuvuus ja mustasukkaisuus tai luottamuspula. (oma päätelmä, saa korjata jos tulee muutakin mieleen)
Itseä rasittaa ja loukkaa miehen reissut kavereidensa kanssa, mies on ollut aina näistä avoin, mutta ehkä vähän liiankin. Näiltä reissuilta on tullut yksityiskohtaista selostusta niistä kavereista jotka käyvät naisissa ja nimenomaan huorissa johdonmukaisesti, on kertomuksia bordelleista ja vuorokaudeksi ostetuista naisista ja kavereista jotka niitä sitten jyystää (mies ei siis itse harrasta muuta kuin mukana oloa ja odottelee panevia kavereitaan esim pordellin aulassa/baarissa). Nämä asiat ovat romuttaneet totaalisesti mun naivin maailmankuvan ja tehneet musta epäluuloisen ja kärsivän.
Suhteemme myös alkoi niin että mies oli tietämättäni suhteessa vielä toiseen naiseen, miehen mielestä tämä suhde oli pelkkä seksisuhde, naisen mielestä ehkei, koska jaksoi kauankin roikkua ehdotellen miehelle ja itkien dumppaamista. Mies on toistuvasti lähetellyt vanhoille hoidoille viestejä mun ollessa poissa (on myös jollain tasolla tolaltaan kun itse olen poissa kotoa vaikken huoria kavereineni harrastelekaan) ja tuon ensimmäisen hoidon kanssa ovat myös olleet jatkuvasti tekosissa johtuen samasta työpaikasta (nämä naisen ehdottelut on siis myöhemmin kerrottu kun sain itse selville että tälläinen suhde on ollut, mies ensin kielsi, myönsi myöhemmin ja kertoi sitten loputkin).
Nämä aiemmat ovat tehneet minulle jotain, olen mm. fyysisesti purkanut mieheen pahaa oloani (ravistin hartioista ja tönin huutaen), hän ei ymmärrä lainkaan miten sellainen paha olo noista em asioista voi tulla. Mies ei voi tietenkään unohtaa sitä että sain nämä kaksi raivaria suhteen kahden ensimmäisen vuoden aikana ja itse en pääse taas yli näistä menneistä tarinoista koska ne tarinat jatkuu. Edelleen on näitä samoja naisreissuja ym. Viimeisimmän reissun aikana sain totaalisen hermoromahduksen eikä paha olo ole poistunut sen jälkeen enää, mokasin myös itse ja käyttäydyin miestä kohtaan huonosti (pommitin rumilla viesteillä ym) johtuen siitä että muhun sattui niin lujaa. Mies myös kertoi epätoivostani kavereilleen ja yhdessä siellä sitten naureskelivat mun epätoivolle.
Nyt ollaan sitten eron partaalla ja se hajottaa myös meidät molemmat.
Voiko noista asioista päästä koskaan yli ja aloittaa tyhjin pöydin, ja jos niin MITEN?
Mitä mun pitäis tehdä et pääsisin yli noista tuskaa tuottavista asioista jotten itse käyttäytyisi huonosti?
Lähtökohta on se että suhdetta yritetään jatkaa, eikä olla enää nuoria, reippaasti yli 30 v.
Neuvoja!
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:17"]Voi myös hyvinkin olla, että miehesi vieläpä keksii osan noista bordelli ym tarinoista, ja haluaa vain nähdä sinun reaktion niihin. Sitä suurempi syy ottaa jalat alleen. Mietihän, että kuinka moni riskeeraisi työpaikkansa puhumalla pomonsa pettämisreissuista yms. Samoin nuo jutut, että on kavereiden kanssa naureskeltu sulle yms. kertovat siitä, että mies oikeasti haluaa että sulla on paska olo. Sairasta, eikä todellakaan normaalia parisuhteessa. Ota jo hatkat ennen kuin menee vielä pahemmaksi. [/quote] Tätä oon joskus miettinyt, välillä on nimittäin tuntunut juuri tästä. Mut sit oon todennut että mitä järkeä tuossakaan olisi? Ap
[/quote]
No ei siinä meille normaaleille ihmisille järkeä olisikaan. Mieleltään sairas puolestaa voi nauttia, kun saa aiheuttaa toisessa ahdistusta, surua ja luottamuspulaa. Vaikka keksityillä tarinoilla. Toki ei voi keksiä tarinoita, että pettää sinua, silloinhan ei olisi ketä kiduttaa henkisesti, jos jättäisit. Nyt on just sopiva; sinussa herää epävarmuus miestä kohtaan, mutta et silti halua erota. Kaiken ton päälle mies voi vielä keksiä että sinä olet se epävarma ja msutasukkainen, koska hänhän niin avoimesti kertoo kaiken. Todennäköisesti huomannut jo alussa, ettet eroa helpolla, ja siksi olet helppo nöyryytettävä. paino sanalla nöyryytettävä, sillä sitä toi on, nöyryyttämistä.
[/quote]
No on jo vainoharhaista tekstiä. AP:n sanomisissa ei ole mitään millä leimata hänen miehensä narsistiksi. AP tosin itse on ollut väkivaltainen, mikä saisi narsistin yleensä raivonvaltaan. Miesvihafantasioilla ei tällaisia kysymyksiä ratkota, pikemminkin ajetaan tiehensä kaikki avoimet ja rehelliset miehet ja saalistetaan vain narsistit, jotka osaavat vetää riittävän uskottavaa roolia.
[/quote]
No AP miten miehesi yleensä ihmisten seurassa toimii? Onko hän reilu ja rehellinen tyyppi vai manipuloiva paskanpuhuja? Jos mies on muuten kunnollinen, niin voi olla vaan "liian rehellinen" sun suuntaan. Ajattelee ehkä että sulla on oikeus tietää, muttei ymmärrä että sä et ehkä oikeasti halua tietää.
[/quote]
No näin mä olen itse päätellyt että hän on ymmärtämättömyyttään alun hankaluuksien jälkeen halunnut olla äärimmäisen rehellinen sillä seurauksella että on kaivanut tällä itselleen kuopan. Tosiasia on etten missään helvetin nimessä halua tietää esim että kuinka meidän suhteen aikana mies vielä halusi korvata jättämälleen hoidolle yllätysdumppauksen jokilaivaristeilyllä ja viimeisellä juttelulla. Hän koki että oli selityksen velkaa. Ja siis todella oli, mutta ei mulle, ja toi esim. oli ihan tarpeeton tieto mulle, aiheutti vaan lisää tuskaa kun toki mietin että miksi se muija nyt vielä sinne piti viedä kun olisivat voineet vaan keskustella ja that that.
Mutta siis, mies käyttäytyy seurassa impulsiivisesti, on tarinan kertoja, vitsiniekka ja höpöttelijä, ottaa kantaa myös huoliin ja kuuntelee. Kieltämättä huonoja puolia muiden kanssa on että puhuu päälle ja nostaa itseään jalustalle. Hällä siis suhteellsien selkeää itsetunto-ongelmaa, tästä johtuen nää mun epäilyt, jotka ei nyt kuitenkaan ole epäilyjä, miten tän nyt selittäis, tuntuu hänestä entistä pahemmalta.
Toki on aina varaus että näen asiat läheltä vääristyneinä, mutta pääosin hän on huomioon ottava ihminen ja hyvinkin rakastava. vaikkei todellakaan kyllä näiden juttujen perusteella voisi uskoa..
AP
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:06"]
Kyllä mullakin ois luottamuspula tuossa tilanteessa, sillä seura tekee usein kaltaisekseen. En todellakaan haluaisi seurustella sellaisen kanssa, jolle on ihan normaalia ajanvietettä että puolet kaveriporukasta on huorissa. Siis ihan oikeasti, mietihän nyt kunnolla, ei tommonen ole normaalia.
[/quote]
Se että kaverit käy huorissa ei kyllä tee kenestäkään toisesta huorissakävijää. Olen hommaa nähnyt ja kokenut läheltä ja ne syyt miksi mies tuollaista harrastaa on syvällä miehen psyykessä. Kavereilla ei ole vaikutusta asiaan. Jos mies on huorissa käydäkseen, tekee kyllä sitä ilman kavereitakin. Suurin osa prostituution käyttäjistä onkin yksinäisiä runkkareita, jotka tekevät homman kaikilta salaa. Jos ei mieheen voi luottaa tuossa tilanteessa, niin ei voi kyllä sitten muutenkaan. Jos mies pitää huoria vastenmielisenä, ei kaverit sitä asiaa muuta. Sama kuin sanoisi että homokaverit tekevät miehestä homoseksuaalin.
[/quote]
Koko ap:n tekstistähän saa käsityksen, että miehen kaveriporukassa huorissa käynti on ihan perus, mutta ap:n mieshän ei toki niissä käy, kun on varattu.
Ja joo, on mullakin pettäjiä kavereina, enkä itse ole pettäjä. Mutta en mä niiden pettäjäkavereiden kanssa lähde reissuun jonka lähes ainoa tarkoitus on etsiä pettämisseuraa, ja sitten odottele jonku hotellin ala-aulassa että kaveri hoitaa hommansa. Puhumattakaan siitä, että viettäisin päivän kaverini ja hänen päiväksi maksetun naisen seurassa. Ei tollanen oo normaalia. Miksi kukaan maksaisi esim. Tallinan reissusta, vaan katsellakseen kun suurin osa kavereista käy huorissa.
T.Mies
[/quote]
Nii en tiedä mikä on huorareissu, kun itse en ole koskaan pyörinyt porukassa, jossa useampi kuin yksi henkilö kävisi huorissa. Pettämisreissuista kyllä on kokemusta, mutta niissäkin keskeinen juttu on hauskanpito ja naisia tulee jos on tullakseen. Ei voi tehdä siis eroa pettämisreissun ja poikien illan välille, koska tietyissä porukoissa ne ovat sama asia.
[/quote]
No se porukkahan sen eron tekee, että onko pettämisreissu ja poikien ilta sama asia vai ei. Ero näiden välille on siis hyvinkin helppo tehdä; onko suurimmalla osalla porukasta tavoite pettä reissussaan, ja onko tämä tavoite ihan avoin juttu porukan kesken. En ymmärrä logiikkaasi. Ja joo, kyllä meidänkin porukassa on satunnaisesti yksi saattanut pettää, mutta ei se todellakaan ole ollut muille mikään "normi" juttu. Samoin jos kuulee, että joku työkaveri on reissullamme käynyt huorissa (todellakin tiedän vain yhden tehneen näin), niin kyllä se henkilökohtaisesti lähinnä vistottaa, eikä sitä voi millään tapaa pitää työreissujen normaalijuttuna, niinkuin ilmeisesti ap:n miehen kaveri- ja työpiireissä on tapana.
22
[/quote]
No mikä on pettämistavoite? Niillä jotka haluavat pettää, on se tavoite kaikkialla. Eräs petti Subwayn myyjän kanssa tämän työvuoron päätyttyä iltapäivällä. Subwaysta tuli siis syntinen paikka... Joka reissu on pettämisreissu, koska nämä pettäjät eivät siitä kieltäydy, jos ei ole kiinnijäämisenriskiä. Käytännössä jos tuosta ongelmasta haluaisi eroon, niin pitäisi sitten dumpata koko kaveriporukka. Mutta sekö pitäisi tehdä jos ei ole muita kavereita? Ja jos niin tekeekin, niin sitten naisellakin olisi velvollisuus dumpata omat pettäjäkaverinsa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:53"]
Otsikkosi miten eroon riippuvuudesta ja mustasukkaisuudesta on harhaanjohtava, sinä et käyttäydy riippuvaisen ja mustasukkaisen ihmisen tavoin. Miehesi käyttää henkistä väkivaltaa suhteessanne, eikä selvästi rakasta tai arvosta sinua, jos toimii tuolla lailla. Jos saa antaa suoran neuvon, niin se on: lähde nyt.
Lähde ennenkuin hän vahingoittaa sinua enemmän. Sinun tehtäväsi on kuunnella tunteitasi ja suojella itseäsi. Tuossa parisuhteessa ei ole odotettavissa kuin lisää kipua, itsetunnon ja omanarvontunnon laskua. Tässä maassa on monta hyvää miestä, joista sinäkin varmasti löydät itsellesi tasapainoisen, rakastavan ja hyvän kumppanin.
[/quote]
Millä perusteella ap:n mies haluaa naiselle mitään pahaa? Mun mielestä vaikuttaa vaan vähän yksinkertaiselta. Naiset on usein tuomitsemassa miehet pahimman mukaan, koska omalle kohdalle on sattunut pari mätää omenaa. Yhtä hyvin sitä voisi alkaa leimata narsisteiksi kaikki ihmiset, jotka yhden kerran heittävät jonkun ikävän kommentin esim. toisen ulkonäöstä. Aika lyhytkatseista touhua.
[/quote]
Luitko sä ollenkaan noita ap:n juttuja, vai keskityitkö vaan tohon kaverit käy huorissa juttuun. Ap:n miehellähän on ollut toinen nainen suhteen alussa, viestittelyä ex-hoitoihin suhteen aikana, on nauranut kavereiden kanssa ap:n pahalle ololle jonka on kertonut myös ap:lle, ap:n mukaan mies on mukana noissa huorareissussa jännityksen ja miehisyyden tunteen nostattamiseksi (vaikka ei siis itse petä). Joo-o, oikee kultakimpale.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:59"]
Kyllä mullakin ois luottamuspula tuossa tilanteessa, sillä seura tekee usein kaltaisekseen. En todellakaan haluaisi seurustella sellaisen kanssa, jolle on ihan normaalia ajanvietettä että puolet kaveriporukasta on huorissa. Siis ihan oikeasti, mietihän nyt kunnolla, ei tommonen ole normaalia.
[/quote]
Se että kaverit käy huorissa ei kyllä tee kenestäkään toisesta huorissakävijää. Olen hommaa nähnyt ja kokenut läheltä ja ne syyt miksi mies tuollaista harrastaa on syvällä miehen psyykessä. Kavereilla ei ole vaikutusta asiaan. Jos mies on huorissa käydäkseen, tekee kyllä sitä ilman kavereitakin. Suurin osa prostituution käyttäjistä onkin yksinäisiä runkkareita, jotka tekevät homman kaikilta salaa. Jos ei mieheen voi luottaa tuossa tilanteessa, niin ei voi kyllä sitten muutenkaan. Jos mies pitää huoria vastenmielisenä, ei kaverit sitä asiaa muuta. Sama kuin sanoisi että homokaverit tekevät miehestä homoseksuaalin.
[/quote]
Koko ap:n tekstistähän saa käsityksen, että miehen kaveriporukassa huorissa käynti on ihan perus, mutta ap:n mieshän ei toki niissä käy, kun on varattu.
Ja joo, on mullakin pettäjiä kavereina, enkä itse ole pettäjä. Mutta en mä niiden pettäjäkavereiden kanssa lähde reissuun jonka lähes ainoa tarkoitus on etsiä pettämisseuraa, ja sitten odottele jonku hotellin ala-aulassa että kaveri hoitaa hommansa. Puhumattakaan siitä, että viettäisin päivän kaverini ja hänen päiväksi maksetun naisen seurassa. Ei tollanen oo normaalia. Miksi kukaan maksaisi esim. Tallinan reissusta, vaan katsellakseen kun suurin osa kavereista käy huorissa.
T.Mies
[/quote]
Nii en tiedä mikä on huorareissu, kun itse en ole koskaan pyörinyt porukassa, jossa useampi kuin yksi henkilö kävisi huorissa. Pettämisreissuista kyllä on kokemusta, mutta niissäkin keskeinen juttu on hauskanpito ja naisia tulee jos on tullakseen. Ei voi tehdä siis eroa pettämisreissun ja poikien illan välille, koska tietyissä porukoissa ne ovat sama asia.
[/quote]
No se porukkahan sen eron tekee, että onko pettämisreissu ja poikien ilta sama asia vai ei. Ero näiden välille on siis hyvinkin helppo tehdä; onko suurimmalla osalla porukasta tavoite pettä reissussaan, ja onko tämä tavoite ihan avoin juttu porukan kesken. En ymmärrä logiikkaasi. Ja joo, kyllä meidänkin porukassa on satunnaisesti yksi saattanut pettää, mutta ei se todellakaan ole ollut muille mikään "normi" juttu. Samoin jos kuulee, että joku työkaveri on reissullamme käynyt huorissa (todellakin tiedän vain yhden tehneen näin), niin kyllä se henkilökohtaisesti lähinnä vistottaa, eikä sitä voi millään tapaa pitää työreissujen normaalijuttuna, niinkuin ilmeisesti ap:n miehen kaveri- ja työpiireissä on tapana.
22
[/quote]
No mikä on pettämistavoite? Niillä jotka haluavat pettää, on se tavoite kaikkialla. Eräs petti Subwayn myyjän kanssa tämän työvuoron päätyttyä iltapäivällä. Subwaysta tuli siis syntinen paikka... Joka reissu on pettämisreissu, koska nämä pettäjät eivät siitä kieltäydy, jos ei ole kiinnijäämisenriskiä. Käytännössä jos tuosta ongelmasta haluaisi eroon, niin pitäisi sitten dumpata koko kaveriporukka. Mutta sekö pitäisi tehdä jos ei ole muita kavereita? Ja jos niin tekeekin, niin sitten naisellakin olisi velvollisuus dumpata omat pettäjäkaverinsa.
[/quote]
No tää just et olisko enää mitään mahdollisuutta jatkaa tietäen se kaikki mikä häiritsee jos ei kuitenkaan voi ketään kotia kahlita?
Nyt tuntuu siltä ettei psyyke kestä enää yhtään, mietinkin sitä et voisko nää porttoreissut nyt loppua sitten totaalisesti tän tietyn jengin kanssa, voivat sitten kyläillä keskenään muutoin ja huorailla toisella aikaa.
Mut enpä tiedä, auttaisko se enää.
Tilanne on se et tällänen maailmanmatkuri on matchannyt nyt totaali lapsen silmäisen kanssa ja tässä nyt on tapahtunut varmasti myös väärinkäsityksiä.
Totuus kuitnekin on se että mun sisällä velloo sellainen tuska, että oli se totuus nyt ihan mikä hyvänsä, niin tulevan ratkaisun on oltava sellanen että se lopettaa tämän tuskan. Mä en nimittäin kestä enää.
Ihana nähdä etten olekaan kaikkien mielestä ihan hullu akka, pelotti mkirjoittaa siitä fyysisestä hyökkäyksestäkin koska se on alhaisinta mitä voi tehdä. Nähtävästi kivuissaan ihminen tekee asioita joita ei voisi kuvitellakaan koskaan tapahtuvan muulloin.
AP
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:07"]
Otsikkosi miten eroon riippuvuudesta ja mustasukkaisuudesta on harhaanjohtava, sinä et käyttäydy riippuvaisen ja mustasukkaisen ihmisen tavoin. Miehesi käyttää henkistä väkivaltaa suhteessanne, eikä selvästi rakasta tai arvosta sinua, jos toimii tuolla lailla. Jos saa antaa suoran neuvon, niin se on: lähde nyt.
Lähde ennenkuin hän vahingoittaa sinua enemmän. Sinun tehtäväsi on kuunnella tunteitasi ja suojella itseäsi. Tuossa parisuhteessa ei ole odotettavissa kuin lisää kipua, itsetunnon ja omanarvontunnon laskua. Tässä maassa on monta hyvää miestä, joista sinäkin varmasti löydät itsellesi tasapainoisen, rakastavan ja hyvän kumppanin.
[/quote]
Millä perusteella ap:n mies haluaa naiselle mitään pahaa? Mun mielestä vaikuttaa vaan vähän yksinkertaiselta. Naiset on usein tuomitsemassa miehet pahimman mukaan, koska omalle kohdalle on sattunut pari mätää omenaa. Yhtä hyvin sitä voisi alkaa leimata narsisteiksi kaikki ihmiset, jotka yhden kerran heittävät jonkun ikävän kommentin esim. toisen ulkonäöstä. Aika lyhytkatseista touhua.
[/quote]
Luitko sä ollenkaan noita ap:n juttuja, vai keskityitkö vaan tohon kaverit käy huorissa juttuun. Ap:n miehellähän on ollut toinen nainen suhteen alussa, viestittelyä ex-hoitoihin suhteen aikana, on nauranut kavereiden kanssa ap:n pahalle ololle jonka on kertonut myös ap:lle, ap:n mukaan mies on mukana noissa huorareissussa jännityksen ja miehisyyden tunteen nostattamiseksi (vaikka ei siis itse petä). Joo-o, oikee kultakimpale.
[/quote]
Täh? AP:n mies oli laittanut silloisen SEKSIsuhteensa poikki kun alkoi seurustella, on laittanut viestejä entisille hoidoille joo mutta ei AP:n kertoman mukaan mitään seksuaalista. Siitä ei mitään lue että AP:n mies saisi miehisyyden tunnetta bordellin aulasta itsessään, vaan kaveriporukasta. Kavereiden kanssa hän on nauranut joo, kun AP on saanut jonkun kohtauksen. Naisethan ei ikinä naura kavereiden kanssa sekoilevalle miehelle? Mut kun se ajatushan heti on, että mies tekee kaiken vaan satuttaakseen naista, niin minkäs teet...
Kuulostaa taas niin epäterveeltä suhteelta, että suosittelen juoksemaan karkuun.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:25"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Täh? AP:n mies oli laittanut silloisen SEKSIsuhteensa poikki kun alkoi seurustella, on laittanut viestejä entisille hoidoille joo mutta ei AP:n kertoman mukaan mitään seksuaalista. Siitä ei mitään lue että AP:n mies saisi miehisyyden tunnetta bordellin aulasta itsessään, vaan kaveriporukasta. Kavereiden kanssa hän on nauranut joo, kun AP on saanut jonkun kohtauksen. Naisethan ei ikinä naura kavereiden kanssa sekoilevalle miehelle? Mut kun se ajatushan heti on, että mies tekee kaiken vaan satuttaakseen naista, niin minkäs teet...
[/quote]
Noh, tilasi se kerran dildon yhdelle menneelle iltojen ilolle kun nainen oli kontaktoinut ja valitellut että makuuhuoneessa on ollut miehen seurustelun mun kanssa aloitettuaan hiljaista, olin itse poissa, tää oli tilannu sille muijalle dildon, ja taaaaaaaaas kertoi tästä mulle itse.. Myöhemmin olen huomannut pari kertaa että viestiketju saman naisen kanssa on ollut auki kun olen jostain myöhään tullut kotiin. Että varmaan sit jakaneet käyttövinkkejä tms. Vaikee sanoa..
Ja siis tää seksisuhde joka hällä oli kun aloitettiin seurustelemaan, niin ei se laittanut sitä varsinaisesti poikki, vaan vetäytyi. Ei kertonut naiselle mitään, naisen mielestä olivat seurustelleet kaksi vuotta, miehen mielestä kyse oli petikaveruudesta. Nainen n. 6kk mulle toimitettujen tietojen mukaan oli romuna, lihoi ja itki miestä takaisin tai johonkin. Mutta siis joo, ei nyt ihan hienosti ole hoidettu siis mitään.
Ja eeniten vitutti oikeesti se, et jos mä vaan olisin tiennyt seksisuhteen(teiden) olemassaolosta, en olis kusassutkaan koskaan tähän mieheen päin. Varta vasten kysyin ennen kun alettiin yhtään mitään että onko hänellä mitään kenenkään kanssa ja että ilmaisin suoraan ettei kiinnosta jos on. Myöhemmin kävi ilmi että oli, ja sitten vielä se että oli työkaveri jonka kanssa tekosissa joka pv.
AP
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:34"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Noh, tilasi se kerran dildon yhdelle menneelle iltojen ilolle kun nainen oli kontaktoinut ja valitellut että makuuhuoneessa on ollut miehen seurustelun mun kanssa aloitettuaan hiljaista, olin itse poissa, tää oli tilannu sille muijalle dildon, ja taaaaaaaaas kertoi tästä mulle itse.. Myöhemmin olen huomannut pari kertaa että viestiketju saman naisen kanssa on ollut auki kun olen jostain myöhään tullut kotiin. Että varmaan sit jakaneet käyttövinkkejä tms. Vaikee sanoa..
Ja siis tää seksisuhde joka hällä oli kun aloitettiin seurustelemaan, niin ei se laittanut sitä varsinaisesti poikki, vaan vetäytyi. Ei kertonut naiselle mitään, naisen mielestä olivat seurustelleet kaksi vuotta, miehen mielestä kyse oli petikaveruudesta. Nainen n. 6kk mulle toimitettujen tietojen mukaan oli romuna, lihoi ja itki miestä takaisin tai johonkin. Mutta siis joo, ei nyt ihan hienosti ole hoidettu siis mitään.
Ja eeniten vitutti oikeesti se, et jos mä vaan olisin tiennyt seksisuhteen(teiden) olemassaolosta, en olis kusassutkaan koskaan tähän mieheen päin. Varta vasten kysyin ennen kun alettiin yhtään mitään että onko hänellä mitään kenenkään kanssa ja että ilmaisin suoraan ettei kiinnosta jos on. Myöhemmin kävi ilmi että oli, ja sitten vielä se että oli työkaveri jonka kanssa tekosissa joka pv.
AP
[/quote]
Toi nyt muuttaa asiaa aika paljon toi dildohomma. Tuosta seksisuhteesta on paha sanoa mitään, koska onko se nyt sitten naisen toiveajattelua vai ei, että heillä oli ihan oikea parisuhde, kuka sen tietää?
Se on tietysti oma asiasi että saako miehellä olla entistä elämää, mutta mun mielestä on hassua kuvitella että mies sinkkuna ollessaan vain runkkaisi kotona... eri asia sitten tietysti jos haluaa että kumppani on uskovainen tms.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:34"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
AP
[/quote]
Toi nyt muuttaa asiaa aika paljon toi dildohomma. Tuosta seksisuhteesta on paha sanoa mitään, koska onko se nyt sitten naisen toiveajattelua vai ei, että heillä oli ihan oikea parisuhde, kuka sen tietää?
Se on tietysti oma asiasi että saako miehellä olla entistä elämää, mutta mun mielestä on hassua kuvitella että mies sinkkuna ollessaan vain runkkaisi kotona... eri asia sitten tietysti jos haluaa että kumppani on uskovainen tms.
[/quote]
Joo siis tosiaankaan en missään nimessä usko että miehet sinkkuina vaan itekseen runkkailee, mut siinä vaiheessa jos tosissaan lämmitellään jo toista parisuhteeseen, ja ihan kuukaus kaupalla, olis ihan rehellistä vastata totuudenmukaisesti jos sitä suoraan kysytään, niin vois olettaa että sillä myös sille toiselle on joku merkitys.
Tämä alku saattaa olla taustalla näihin ylirehellisiin kertomuksiin tosin.
Itsellä oli suhteen alun kanssa tekemistä, olin itse vastikään eronnut eikä hirveesti kiinnostanut uusi suhde siinä heti. Mies piiritti kuukauskaupalla ja lopulta suostuin käymään sen keskustelun jossa käytiin läpi nämä asiat jotta molemmat tietää missä mennään. Mulle oli todella tärkeetä siinä kohtaa etten ala kenenkään seksileluksi vahingossa tajuamatta ja halusin heti tehdä selväksi etten ole aikeissa rikkoa itseäni yhtään, eli nyt jos jotain haluaa niin kertoo oman elämäntilanteensa kokonaan, tai poistuu.
Oispa itsellä vielä yhtä lailla munaa kuin tuolloin!!
Mut pointti on nyt kadonnut johonkin,
Voiko noista tarinoista päästä eroon niin ettei ne enää kummittelisi mielessä?
Voiko kysyä et miten muut kestää tälläistä?
(arvaan ettei kenenkään" tarvitse" elää näin, joko he eivät tiedä, tai sitten tietävät mutta kiinni jäämisen kautta)
En osaa edes yksilöidä koenko olevani mustasukkainen, petetty, luottamuspulassa, loukattu vai mitä?
AP
En viitsi aloittaa lainailurumbaa, mutta oon ap lukenut sun kaikki viestit tässä, niin en tiedä voitko päästä eroon noista tarinoista mielessä. Mutta kyllä toi mun mielestä kaiken kaikkiaan on vähän kumma yhtälö, että reilusti yli 30v mies käy jossain bordellireissuissa kun kaverit pettää, samalla hakien itselleen jotain jännitystä. Sehän on sun itsesi päätettävissä haluatko jatkaa ja pystytkö siihen, mutta täytyy kyllä sanoa että varmasti aika harva nainen jaksaisi miehen tollaisesta harrastusta. Enkä tarkoita että salailu on sen parempi, mutta rehellisesti sanottuna en usko että suurin osa miehistä harrastaa huorissa käyntiä/kavereiden venailua bordelleissa.
Ja siis sitten nuo muutkin jutut, niin kyllähän se vaikuttaa siltä että mies ei välitä sun tunteista. Jos välittäisi, niin tuskinpa menisi edes minnekään bordellin ala-aulaan venailemaan ystäviään. Tai siis mulla on ihan oikeasti hankala edes kuvitella omaa miestä tuollaiselle reissulle. Onkohan kaks kertaa viettänyt miesten reissua suhteemme aikana, ja molemmat kerrat mökeille. Ulkomaanreissut tehdään yhdessä, toki mies saisi lähteä kavereidenkin kanssa, mutta ei hänellä tuollaista tilaisuutta ole tullut vastaankaan (että kaverit ehdottaisivat yhteistä ulkomaan matkaa). Tietysti on ammatteja, jossa käydään enemmän työreissuilla, mutta hankala uskoa että kovin monella alalla avoimesti bordelleissa käynti on ok (toki itse pettäminen saattaa olla vaiettu salaisuus, mutta aika monessa paikassa kai ollaan tietoisia jo ihmiskaupasta yms) Joten älä nyt ainakaan uskoasi mieskuntaan totaalisesti menetä tuon vuoksi.
Mutta niin, kyllä minä ehkä eroaisin tuollaisessa suhteessa, ainakin jos mies ei noita bordellireissuja lopettaisi.
kerro miehellesi mitä tunnet ja katso keksiikö hän ratkaisua tilanteeseen. Onko kiinnostunut suhteestanne niin paljon että on valmis tekemään töitä sen eteen, että suhteenne saisi jatkoa. Selvitätte kaikki nuo entiset heilat, että mitä on tapahtunut. Jos eivät läheisiä ystäviä ole keskenään niin sinun vuoksesi luulisi voivan näistäkin suhteista luopua..jos ei tämä oloasi helpota, lähde. Olen ollut vastaavanlaisessa tilanteessa.
Vasta kun on hyvässä parisuhteessa sitä tajuaa että mitä on mennyt turhaan kestämään. Tuollaiset ajatukset ja tuntemukset ei kuulu parisuhteeseen, toiseen pitää luottaa 100%. Ja silloin kun henkilö on oikea, se on helppoa.
Se että voit pahoin on jo merkki siitä että jotain sellaista tapahtuu mitä ei tarvitse hyväksyä. Eli jonkim täytyy muuttua. Ja muutoksen on lähdettävä miehestä itsestään, ei sinun pakottamana.
Uskotko tosiaan miehen "en minä, mutta muut" –juttuja?
Kyllä mä uskon. Miehellä on sellainen kompleksi ettei siitä olis noihin jommiin. Jännityksen ja miehisyyttään kavereiden keskuudessa korostaakseen ravaa kuitenkin mukana odottelemassa. se tästä tavallaan tekeekin kauheinta, kun se on kertonut ja ollut rehellinen ja avoin ja vastine on hullu raivoava ämmä sitten.
AP
Ei kuulosta terveeltä. Taidat itsekin tietää, että mies luultavasti menee muiden mukana ja jättää vain kertomatta sinulle?
Mä en oikeasti usko siihen että menee, ei kai se nyt lupia kysyis ja kertois kaikkia porttosuunnitelmia etukäteen. Nyt ekaa kertaa sanoin et ei saa enää mennä mukaan odottelemaan, koin ettei sillä pitäis olla mitään funktiota siellä venaamassa. Eikä sit mennym silti lakosin totaalisesti. Lähettelin kamalia viestejä ja voin fyysisesti äärimmäisen pahoin. En syönyt ankä nukkunut. En oikein enää tiedä mitä tehdä.
Ap
Kiellänkö mä totuuťta, siellä kuulemma kaikki käy ja mä en vaan kestä sitä???
ja miten tästä yli. Sen verran totesin et tietyssä seurueessa matkustaminen on nyt ohi. Mut en tiedä auttaako sekään enää kun tietoa on ihan liikaa siihen nähden että uskoisin työmatkoilla jengin pysyttelevän juomahommissa panohommien sijaan. Aina sama juttu,oli reissu mikä hyvänsä. Ja tosiaan kertoo sit näiltä reissuilta kaiken. Miten naimisissa oleva pomo petti kun vaimo samaan aikaan sairaalassa ym
Ap
En ikinä luottaisi miehesi kaltaiseen ihmiseen. En ikinä.
Ja joo, en ole siveyden sipuli itsekään, enkä esim. tuomitse strippibaareissa käyntiä polttareissa tms., ja en todellakaan ole naivi. Tiedän, että tilastollisesti iso osa mieheni kavereista on ainakin joskus pettänyt, ja osa pettää tälläkin hetkellä (toki toivon ja luotan ettei mieheni kuitenkaan, muutenhan suhteessamme ei olisi järkeä). Mutta se ero on todellakin siinä, että jos pettäminen ja huorissa käynti on jokin "juttu" kaveriporukalle, niin se ei ole ihan oikeasti kovin normaali kaveriporukka. Toki useissa ystäväpiireissä saatetaan salailla jonkin yliflirttailevaa käytöstä tai vieraissa käyntiä, mutta jos esim. yhteisten jätkäreissujen tavoitteena on käydä huorissa, niin ei sellainen ole normaalia. Enkä haluaisi mieheksi sellaista, jolle tuollainen on ok ja ihan arkea kavereiden kanssa.
Kolmanneksi vieläpä miehesi saattaa hyvinkin todennäköisesti kertoa avoimesti noista, jotta suojaisi omaa selustaansa kun itsekin harrastaa samaa. Tämähän ei ole varmaa, mutta hyvin usein seura todellakin kertoo ihmisestä. Toki ketään ei voi valvoa, ja on pakko luottaa, mutta kyllä ne rajat on johonkin vedettävä. Teillä on ihan syystä luottamuspula. Ja siis tuosta vanhoille hoidoille viestittelystä yms. en edes viitsi aloittaakaan. Sisimmissään tiedät itsekin, että ei tuollainen kuuluu hyvään ja onnelliseen parisuhteeseen. Sulla on kaksi vaihtoehtoa; joko eroat ja aloitat onnellisen hyvän elämän yksin (ja elämääsi voi tulla tilaa oikeasti hyvälle parisuhteelle) tai sitten jatkat ja kärvistelet. Jossain vaiheessa kun paljastuu, että miehesi on pettänyt sinua, niin on kyllä aivan turha puhua ettei mitään merkkejä ollut ilmassa. Minun ilmainen neuvoni on, että eroa ihmeessä, jokainen nainen ansaitsee parempaa kuin sen mitä juuri viestissäsi kuvasit. Vika ei ole sinussa, vaan miehessä.
[/quote]
[/quote]
T.Mies
[/quote]
[/quote]
22