19v poika ei ole ikinä seurustellut.
Eikä hänellä ole ollut ainoatakaan tyttöystävää? jääköhän hän vanhaksipojaksi?
Kommentit (44)
Itse olen 27 v nainen enkä ole koskaan seurustellut ja aika vahvasti näyttää että ikisinkkuna mennään loppuelämä. 19-v on vielä toivoa.
En mäkään ole vielä seurustellut kertaakaan elämäni aikana ja ikää multa löytyy 21 vuotta.
T: 21-vuotias nuori mies/poika
Palkkaa joku horo ottaan siltä suihin. Sit siltä menee turha jännitys pois ja se pääsee kaataan ihan ilmasiakin ämmiä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:45"]Itse olen 27 v nainen enkä ole koskaan seurustellut ja aika vahvasti näyttää että ikisinkkuna mennään loppuelämä. 19-v on vielä toivoa.
[/quote]
No sinä varmaan oletkin aika lihava ja ruma nainen, kyllä nätti olisi jo mennyt kaupaksi vaikka ujo olisikin.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:45"]Itse olen 27 v nainen enkä ole koskaan seurustellut ja aika vahvasti näyttää että ikisinkkuna mennään loppuelämä. 19-v on vielä toivoa. [/quote] No sinä varmaan oletkin aika lihava ja ruma nainen, kyllä nätti olisi jo mennyt kaupaksi vaikka ujo olisikin.
[/quote]
Heko heko.
Itse olen hoikka ja OK-näköinen (perus, en kaunis mutten rumakaan) enkä ole vielä kertaakaan kelvannut miehelle suhteeseen. Ikä sama kuin aiemmalla.
En minäkään olkut tuossa iässä. Seitsemän vuoden pöästä olin naimisissa. Niin ne tilanteet muuttuvat
Nykyäänhän treffataan netin kautta. Hällä voi aivan hyvin olla nettiheila. Ja tapaavat toisiaan tosi harvoin. Niin oli meidänkin kuopuksella ja nyt on isä kahdelle tytölle. Me kuviteltiin ettei hän edes seurustele. Ettei edes älyä naisen päälle, kun aina on kotona.
Kunnes yhtenä iltana ilmoitti että tulee vieras. Tuli nykyinen miniä ja oli viimmesillään raskaana. Kertoivat sitten yhdessä että muuttavat yhteen ja vauva tule 1,5kk päästä.
Ja näin on käyny monelle muullekkin. Netissä on helpompi tavata nuoria kuin muualla, vaivatonta ja helppoa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:41"]
Ei jää
[/quote]
Ei sitä voi luvata!
Itse olin samassa tilanteessa tuossa iässä ja edelleen sama tilanne jatkuu, kulunut vain tässä 6 vuotta välissä aikaa. En näe mitään syytä uskoa, että tilanne koskaan muuttuisikaan.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:45"]Itse olen 27 v nainen enkä ole koskaan seurustellut ja aika vahvasti näyttää että ikisinkkuna mennään loppuelämä. 19-v on vielä toivoa. [/quote] No sinä varmaan oletkin aika lihava ja ruma nainen, kyllä nätti olisi jo mennyt kaupaksi vaikka ujo olisikin.
[/quote] Höpö höpö. Minäkään en vielä 19-vuotiaana ollut seurustellut. Ottajia olisi kyllä ollut. Joka viikko tuli iskuyrityksiä. En halunnut lähteä kenen vain matkaan. Odotin sitä oikeaa, onneksi. :)
Aloin seurustella ensimmäistä kertaa 25-vuotiaana ja olen siis nainen.
Olin kyllä sitä ennen harrastanut seksiä muutaman tyypin kanssa, mutta enpä sitä vanhemmilleni markkinoinut, vaikka vanhaksipiiaksi haukkuivat.
Halusin keskittyä opiskeluun, matkusteluun ja työntekoon, en miesten etsimiseen! Jos sopiva mies olisi tullut aiemmin vastaan, ei siitä tietenkään olisi haittaa ollut. En silti kokenut, että opiskeluaikojeni sinkkuus mitenkään häiritsi elämääni.
Kaapissa tulee ulos kun on varma et hyväksyt hänet.
Minä seurustelin ensimmäistä kertaa 23 vuotiaana, sillä tiellä edelleen. Sitä ennen meni monta vuotta lujaa ja välillä ei niin lujaa. Paljon yhdenillanjuttuja, seksisuhteita ja draamaa, ehkäpä 50 miestä. Törmäsin kusipäihin ja toisaalta mun päässä oli vikaa kun ei vaan liian lässyt miehet teininä heti kelvanneet :D Viihdyin hyvin itsekseni, en pakolla lähtenyt mihinkään suhteeseen noin vain. Kyllä se sun poikasi vielä hyvin ehtii! :) N27
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:13"]
[/quote] Höpö höpö. Minäkään en vielä 19-vuotiaana ollut seurustellut. Ottajia olisi kyllä ollut. Joka viikko tuli iskuyrityksiä. En halunnut lähteä kenen vain matkaan. Odotin sitä oikeaa, onneksi. :)
[/quote]
Sama täällä. 18-20-vuotiaana baarissa tuli käytyä runsaasti ja miehet tarjosivat juomia ja pyytelivät jatkoille joka ikinen kerta. En vain halunnut lähteä heidän mukaansa.
Nykyisen poikaystäväni ja siis ensimmäisen seurustelukumppanini löysin luennolta 22-vuotiaana. Hyvää kannattaa odottaa!
En minäkään. Olen lyhyt ja aika mitättömän näköinen. Naisia tapaillut hyvinkin monia... mutta aina jostain syystä naisia ei enää kiinnosta sen muutaman näkemisen jälkeen tavata. Saatana että pistää katkeraksi.
T. 19v Lassukka
Minäkin tapasin vaimoni netissä. Ensin tavattiin netissä puoli vuotta. Sitten pari kertaa vuoteen ulkomailla. Hän asui silloin tön taikia Belgiassa. Ja nyt asumme suomessa ja naimissa 5v. Tämä on sitä nykyaikaa.
Ei varmasti tule mitään ongelmaa, ellet ole nyvherö ja ns. "äidin kiltti poika". Mikäli nautit tietokonepeleistä, lopeta niiden pelaaminen välittömästi. Ala käymään salilla mahdollisimman pian. Kun olet saanut ulkonäkösi kuntoon, riittää että menet baariin - suominaiset tulevat varmasti tarjoamaan itseään sinulle.
Poikuudesta kannattaa hankkiutua eroon mahdollisimman pian, sillä lähes kaikki ikäisistäsi naisista tulevat pitämään yli 20v kokematonta miestä ällönä ja creepynä.
Onnea matkaan.
Itse en ole koskaan seurustellut. Olen 25-v nainen.
Tuskin jää. Älä ainakaan kiusaa häntä asiasta jankkaamalla.