Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19v poika ei ole ikinä seurustellut.

Vierailija
20.08.2015 |

Eikä hänellä ole ollut ainoatakaan tyttöystävää? jääköhän hän vanhaksipojaksi?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:45"]Itse olen 27 v nainen enkä ole koskaan seurustellut ja aika vahvasti näyttää että ikisinkkuna mennään loppuelämä. 19-v on vielä toivoa. [/quote] No sinä varmaan oletkin aika lihava ja ruma nainen, kyllä nätti olisi jo mennyt kaupaksi vaikka ujo olisikin.

[/quote]

Lihava en ole mutta ruma ja ujo olen :)

Vierailija
42/44 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:02"]

Ne hyvät miehet on auttamatta jo olleet hyvissä parisuhteissa reilusta +20-vuotiaasta asti. Esim. nyt jo itse 25-vuotiaana naisena tajuaa, että juna meni jo.

[/quote]

Hah hah.

Mulla löytyi ihana mies kun olin 35! Mies oli vieläpä mua 6 vuotta nuorempi. Nyt oltu yhdessä jo yli 10 vuotta, naimisissa ja kaksi lasta. Maailman paras mies on :)

Alle kaksvitosena menee naimisiin ne hätäisimmät, eikä tosiaan nuorena solmittu liitto ole tae muusta kuin siitä, että on päässyt nuorena naimisiin. Varmaan ehtii mennä nuorena naimisiin vielä toisenkin kerran...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:19"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:02"]

Ne hyvät miehet on auttamatta jo olleet hyvissä parisuhteissa reilusta +20-vuotiaasta asti. Esim. nyt jo itse 25-vuotiaana naisena tajuaa, että juna meni jo.

[/quote]

Hah hah.

Mulla löytyi ihana mies kun olin 35! Mies oli vieläpä mua 6 vuotta nuorempi. Nyt oltu yhdessä jo yli 10 vuotta, naimisissa ja kaksi lasta. Maailman paras mies on :)

Alle kaksvitosena menee naimisiin ne hätäisimmät, eikä tosiaan nuorena solmittu liitto ole tae muusta kuin siitä, että on päässyt nuorena naimisiin. Varmaan ehtii mennä nuorena naimisiin vielä toisenkin kerran...

[/quote]

Luetun ymmärtämisessä sulla häikkää. Tarkoitin parisuhteissa, varattuina. En avioliittoa.

Vierailija
44/44 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällä aloittajalla on tekemistä asian kanssa vai onko hän siis itse 19-vuotias poika?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi