19v poika ei ole ikinä seurustellut.
Eikä hänellä ole ollut ainoatakaan tyttöystävää? jääköhän hän vanhaksipojaksi?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:02"]
Ne hyvät miehet on auttamatta jo olleet hyvissä parisuhteissa reilusta +20-vuotiaasta asti. Esim. nyt jo itse 25-vuotiaana naisena tajuaa, että juna meni jo.
[/quote]
Hah hah.
Mulla löytyi ihana mies kun olin 35! Mies oli vieläpä mua 6 vuotta nuorempi. Nyt oltu yhdessä jo yli 10 vuotta, naimisissa ja kaksi lasta. Maailman paras mies on :)
Alle kaksvitosena menee naimisiin ne hätäisimmät, eikä tosiaan nuorena solmittu liitto ole tae muusta kuin siitä, että on päässyt nuorena naimisiin. Varmaan ehtii mennä nuorena naimisiin vielä toisenkin kerran...
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:02"]
Ne hyvät miehet on auttamatta jo olleet hyvissä parisuhteissa reilusta +20-vuotiaasta asti. Esim. nyt jo itse 25-vuotiaana naisena tajuaa, että juna meni jo.
[/quote]
Hah hah.
Mulla löytyi ihana mies kun olin 35! Mies oli vieläpä mua 6 vuotta nuorempi. Nyt oltu yhdessä jo yli 10 vuotta, naimisissa ja kaksi lasta. Maailman paras mies on :)
Alle kaksvitosena menee naimisiin ne hätäisimmät, eikä tosiaan nuorena solmittu liitto ole tae muusta kuin siitä, että on päässyt nuorena naimisiin. Varmaan ehtii mennä nuorena naimisiin vielä toisenkin kerran...
[/quote]
Luetun ymmärtämisessä sulla häikkää. Tarkoitin parisuhteissa, varattuina. En avioliittoa.
Mitä tällä aloittajalla on tekemistä asian kanssa vai onko hän siis itse 19-vuotias poika?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:45"]Itse olen 27 v nainen enkä ole koskaan seurustellut ja aika vahvasti näyttää että ikisinkkuna mennään loppuelämä. 19-v on vielä toivoa. [/quote] No sinä varmaan oletkin aika lihava ja ruma nainen, kyllä nätti olisi jo mennyt kaupaksi vaikka ujo olisikin.
[/quote]
Lihava en ole mutta ruma ja ujo olen :)