Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naiset ymmärrä, että miehet pitää alipainoisista naisista?

Vierailija
20.08.2015 |

Alipaino on parempi kuin normaalipaino ja varsinkin ylipaino. Monet miehet vaan joutuu tyytymään "enempään" (:D) kun suominaiset ei tajua tätä. Aasialaiset naset sen sijaan ovat sisäistäneet tämän erinomaisesti. Samoin monet eurooppalaiset naiset, mutta parannettavaa on.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Olen normaalipainoinen nainen ja ahkerasti käyn salilla ja lenkillä. Mies välillä muistuttelee että varo ettei lähe ihan käsistä koko homma, sillä ei halua minusta luuviulua. Makuja on monia joten on suorastaan idioottimaista väittää että kaikki miehet nyt tykkäisivät vaan niistä alipainoisista.

Vierailija
102/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:48"]Tuli just sellanen brittidokumentti miehistä, jotka haki Thaimaasta vaimoja. Sellasia hirveitä huonohampaisia pallomahoja, siis ne miehet. Ne thaikkunaiset sitten kihersi niitten kainalossa ja irvisti perään kun mies käänsi selkänsä. Sanoivat suoraan että money, money.

[/quote]

Silti ainakin jenkeissä paljon parjatut "tuontivaimo" avioliitot kestävät pitempään kun kotimaan kasvatin kanssa.

[/quote]

Oliskohan ihan sen takia että naiset eivät tietenkään halua luopua elintasosta jonka ovat saaneet naimalla jonkun viiskymppisen peräkammaripojan joka ei naista saanut kuin maksamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus oli kyllä suurta paskaa, naisihanteita on tasan yhtä paljon kuin ihmisiä on maailmassa. Toinen tykkää laihemmasta, toinen lihavemmasta.

Mutta paskaa on myös monet kommentit täällä. Miksi oikeudella te haukutte laihoja luukasoiksi jotka ei kelpaa kenellekään? On ok olla pitämättä laihoista, mutta ei ole ok ilmaista tätä pitämistä alentamalla laihoja. Aivan samalla tavalla kun on ok olla pitämättä lihavista, mutta ei ole ok haukkua heitä.

Terveisin anorektinen luukasa, (oikeasti normaalipainoinen ja kova syömään, uskokaa tai älkää mutta minulla on myös tissit ja peppu) joka ei elämässään ole kertaakaan haukkunut lihavaa ihmistä. Jostakin syystä lihavat kuitenkin ovat koko elämäni ajan kokeneet oikeudekseen kertoa miten kamalalta näytän ja miten minun pitäisi lihota, koska kukaan ei tuommoista anorektistä luurankoa tule haluamaan.

Vierailija
104/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:44"]

Niin pitäisikin, eli uraa luoda, satusta ja rahaa hankkia. Kaikki jotka eivät suosi tai usko valheita tietää sen. Olisinpa minäkin tajunnut sen jo nuorena, enkä tyhmänä uskonut kun toitotettiin että sisin kauneus ratkaisee. Pituutta kun jostain vielä saisin lisää, niin ainakin flaksi kolminkertaistuisi :D  Vakavan suhteen arvo ei niin paljon kuitenkaan.

[/quote]

Voi, kyllä se sisäinen kauneus ratkaisee. Sitä ei vain ollut sinulla silloin, eikä näytä olevan edelleenkään.

T: 100kg sielukas runotyttö onnellisessa avioliitossa

[/quote]

Kuitenkin minä ne pidemmät suhteeni olen lopettanut, parikin on vielä vuosia jälkeenpäin yrittäneet saada takaisin. Työpaikkani on ihan tavallinen, tulot alle (yksityisen sektorin) keskiarvon ja aika varma olen ettei ne pelkäästään ulkomuodon takia jäänet unelmoimaan :D

Vierailija
105/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:03"]

Avaus oli kyllä suurta paskaa, naisihanteita on tasan yhtä paljon kuin ihmisiä on maailmassa. Toinen tykkää laihemmasta, toinen lihavemmasta.

Mutta paskaa on myös monet kommentit täällä. Miksi oikeudella te haukutte laihoja luukasoiksi jotka ei kelpaa kenellekään? On ok olla pitämättä laihoista, mutta ei ole ok ilmaista tätä pitämistä alentamalla laihoja. Aivan samalla tavalla kun on ok olla pitämättä lihavista, mutta ei ole ok haukkua heitä.

Terveisin anorektinen luukasa, (oikeasti normaalipainoinen ja kova syömään, uskokaa tai älkää mutta minulla on myös tissit ja peppu) joka ei elämässään ole kertaakaan haukkunut lihavaa ihmistä. Jostakin syystä lihavat kuitenkin ovat koko elämäni ajan kokeneet oikeudekseen kertoa miten kamalalta näytän ja miten minun pitäisi lihota, koska kukaan ei tuommoista anorektistä luurankoa tule haluamaan.

[/quote]

Kukaan järkevä ihminen ei ota ketään muotojen tai kurvien perusteella, joten kertoo vaan enempi itsestään. Jotkut 15 v teinit eivät vielä tajua, mutta aikuisista puhuttaessa. Ja joo, ei ole hienoa haukkua kumpaankaan suuntaan. Ulkonäkö on monelle aika arka paikka eikä sitä nyt tosielämässä edes saa muokattua loputtomiinkaan. Oma ruumiinrakenne ja fysiikka ja luusto asettelee kuitenkin raamit. 

Vierailija
106/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:48"]Tuli just sellanen brittidokumentti miehistä, jotka haki Thaimaasta vaimoja. Sellasia hirveitä huonohampaisia pallomahoja, siis ne miehet. Ne thaikkunaiset sitten kihersi niitten kainalossa ja irvisti perään kun mies käänsi selkänsä. Sanoivat suoraan että money, money.

[/quote]

Silti ainakin jenkeissä paljon parjatut "tuontivaimo" avioliitot kestävät pitempään kun kotimaan kasvatin kanssa.

[/quote]

Oliskohan ihan sen takia että naiset eivät tietenkään halua luopua elintasosta jonka ovat saaneet naimalla jonkun viiskymppisen peräkammaripojan joka ei naista saanut kuin maksamalla.

[/quote]

Enpä usko. Pre-nupitkin heitetään usein jokeen esimerkiksi syystä että toisella osapuolella ei ollut omaa lakimiesta neuvomassa, ja useimmillahan ei niitä sopimuksia edes ole. Samoin useimmissa osavaltioissa taitaa myös olla naisen elatusvelvollisuus, ei siis vaan lasten vaan naisten, eli ei tarvitsisi edes lapsia tehdä. Tätä päivää kun nainenkin voi joutua maksumie...naiseksi, niin miesasiaryhmät ovat onnistuneet lopettamaan vanhentuneen käytännön muutamissa osavaltiossa jo, feministit eivät viitsi tapella vastaan enää kun voi osua omaan nilkkaan.

Miten pitkään se Kardashian olikaan naimissa, oliko 72 päivää? Taisi tulla aika huikea tuntiliksa sille, ensimmäisestä avioliitosta.

Vierailija
107/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:05"]Puhu kuule ihan omasta puolestasi vaan, kyllä naisessa pitää muotoja olla. Ihan kuin teinipoikaa halaisi kun ottaa kiinni sellaisesta luuviulusta.

[/quote]

Jos samantason kommetti olisi läskejä vastaan, peukut olisivat melkein kaikki alaspäin. Laihoja saa haukkua ties miten, lihavia ei.
[/quote]

Kyllä se tällä palstalla on enemmin toisin päin. Olen lukenut täältä hirveää saastaa siitä, kuinka ylipainoiset on ällöttäviä, laiskoja ja niitä saa haukkua, koska se on oma vika. Yhtä lailla laihojakaan ei saa haukkua.

Vierailija
108/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:09"]

Kyllä alipainoinen nainen voi olla muodokas. Esim. Alusvaate mallit. M20

[/quote]

Osalla on, osalla ei. Oletko kateellinen?

No ootko nyt ihan varma, että niillä on aidot rinnat esim?

[/quote]

Vierailija
109/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:03"]

[/quote]

No sä olet se raivostuttava naistyyppi, joka on hoikka, mutta muodokas. Vihattu ja kadehdittu. Kun muuta ei keksitä nälviä, niin haukutaan luukasaksi ja anorektikoksi. Todellisuudessa hoikka, muodokas kroppa on se kaikista tavoitelluin, sanokoot ihmiset mitä hyvänsä. 

Vierailija
110/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että hiukka kyllästyttää nämä ainaiset painokeskustelut. Saahan sitä pitää mistä vaan ja pyrkiä itse sellaiseksi kuin haluaa mutta turha kuvitella, että kaikkien pitäisi olla samanlaisia, pyrkiä samaan tai tahtoa samanlaista. Tylsää olisi jos kaikki olisi sitä yhtä ja samaa.

Vierailija
111/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt niin onnellisesti, että ap:llä on ihana alipainoinen nainen? Ja onko nyt niin surullisesti, että ketään lähipiirissä ei asia kiinnosta eikä kukaan tajua olla edes kateellinen? Ja nyt pitää möykätä palstalla tällaista mielipideasiaa? Aika huvittavaa :)

Vierailija
112/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:09"]

Kyllä alipainoinen nainen voi olla muodokas. Esim. Alusvaate mallit. M20

[/quote]

Osalla on, osalla ei. Oletko kateellinen?

No ootko nyt ihan varma, että niillä on aidot rinnat esim?

[/quote]
[/quote]

No sanoiko tuo idari, että sen pitäisi olla aitoa. Se haluaa kumitissit ja pyllyn ja leikellyn naaman. Ja mitä se on itse valmis tekemään miellyttääkseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi