Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naiset ymmärrä, että miehet pitää alipainoisista naisista?

Vierailija
20.08.2015 |

Alipaino on parempi kuin normaalipaino ja varsinkin ylipaino. Monet miehet vaan joutuu tyytymään "enempään" (:D) kun suominaiset ei tajua tätä. Aasialaiset naset sen sijaan ovat sisäistäneet tämän erinomaisesti. Samoin monet eurooppalaiset naiset, mutta parannettavaa on.

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:17"]

Hehe, ei aasialaiset naiset ole alipainoisia.  Tiedätkö minkälainen on alipainoinen ?? Kerro jos tiedät.

Turha yrittää provosoida :D  

Suomalaiset miehet tyytyvät aasialaisiin naisiin, koska jostakin syystä eivät ole onnistuneet saamaan suomalaista, ei toki heidän väitetyn alipainonsa takia heitä sieltä tänne Suomeen narraa. :D

No toivotan onnea kaikille alipainoisille , jos heitä nyt ylipäätään kovin paljoa on. No Afrikan nälänhätäalueella... se on suurta ihmiskunnan vääryyttä.

- NO PROVO

[/quote]

Naurettavin väitös mitä olen kuullut. Kuka haluaisi ruman suominnaisen kun voi saada kauniin aasialaisen hyväkäytöksisen ja hyväluonteisen naisen. Ehkä joku CP vammainen?
[/quote]

Minulla oli työkaverina thainainen .
Oli tullut vaimoksi Suomeen ja eronnut.
Hän huusi joskus asiakkaille täyttä kurkkua kaupassa niin ettei suominainen koskaan.
Toivoin että olisi mahdollisimman monta miestä nyt kuuntelemassa tätä " hyväluonteista" aasialaisnaista:)
Todella harvoin näkee oikeasti kaunista aasialaista naista ainakaan Suomessa.

Vierailija
2/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:17"] Hehe, ei aasialaiset naiset ole alipainoisia.  Tiedätkö minkälainen on alipainoinen ?? Kerro jos tiedät. Turha yrittää provosoida :D   Suomalaiset miehet tyytyvät aasialaisiin naisiin, koska jostakin syystä eivät ole onnistuneet saamaan suomalaista, ei toki heidän väitetyn alipainonsa takia heitä sieltä tänne Suomeen narraa. :D No toivotan onnea kaikille alipainoisille , jos heitä nyt ylipäätään kovin paljoa on. No Afrikan nälänhätäalueella... se on suurta ihmiskunnan vääryyttä.  - NO PROVO [/quote] Naurettavin väitös mitä olen kuullut. Kuka haluaisi ruman suominnaisen kun voi saada kauniin aasialaisen hyväkäytöksisen ja hyväluonteisen naisen. Ehkä joku CP vammainen? [/quote] Minulla oli työkaverina thainainen . Oli tullut vaimoksi Suomeen ja eronnut. Hän huusi joskus asiakkaille täyttä kurkkua kaupassa niin ettei suominainen koskaan. Toivoin että olisi mahdollisimman monta miestä nyt kuuntelemassa tätä " hyväluonteista" aasialaisnaista:) Todella harvoin näkee oikeasti kaunista aasialaista naista ainakaan Suomessa.

[/quote]

Aasialaiset naiset ovat hyväkäytöksisiä ainakin meille miehille. Mutta ikäväkseni olen huomannut, että ennenkuin aasialaiselle naiselle antaa joko munaa tai rahaa, niin ovat kovin poissaolevia. Sen jälkeen kyllä huomioivat.

T: Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha tissitön ja perseetön nainen on kauhea. Samoin liian ylipainoinen nainen. Kyllä sellainen on paras jolla on kouriin sopivat pyöreät rinnat, lantiota, kiinteä peppu ja pitkät sääret. Muotoa saa olla ja pehmeyttä mutta pitää myös harrastaa liikuntaa

Vierailija
4/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:02"]

Alipaino on parempi kuin normaalipaino ja varsinkin ylipaino. Monet miehet vaan joutuu tyytymään "enempään" (:D) kun suominaiset ei tajua tätä. Aasialaiset naset sen sijaan ovat sisäistäneet tämän erinomaisesti. Samoin monet eurooppalaiset naiset, mutta parannettavaa on.

[/quote]

Omituinen yleistys.Yleinen kauneusihanne on hoikka,mutta miksi naisen  pitäisi olla nimenomaan alipainoinen? Kuulostaa samanlaiselta perversiolta kuin läskifetissi,jonkinlainen luurankofetissi?Ei omia perversioitaan voi yleistää koskemaan kaikkia ihmisiä.

Vierailija
5/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:17"] Hehe, ei aasialaiset naiset ole alipainoisia.  Tiedätkö minkälainen on alipainoinen ?? Kerro jos tiedät. Turha yrittää provosoida :D   Suomalaiset miehet tyytyvät aasialaisiin naisiin, koska jostakin syystä eivät ole onnistuneet saamaan suomalaista, ei toki heidän väitetyn alipainonsa takia heitä sieltä tänne Suomeen narraa. :D No toivotan onnea kaikille alipainoisille , jos heitä nyt ylipäätään kovin paljoa on. No Afrikan nälänhätäalueella... se on suurta ihmiskunnan vääryyttä.  - NO PROVO [/quote] Naurettavin väitös mitä olen kuullut. Kuka haluaisi ruman suominnaisen kun voi saada kauniin aasialaisen hyväkäytöksisen ja hyväluonteisen naisen. Ehkä joku CP vammainen? [/quote] Minulla oli työkaverina thainainen . Oli tullut vaimoksi Suomeen ja eronnut. Hän huusi joskus asiakkaille täyttä kurkkua kaupassa niin ettei suominainen koskaan. Toivoin että olisi mahdollisimman monta miestä nyt kuuntelemassa tätä " hyväluonteista" aasialaisnaista:) Todella harvoin näkee oikeasti kaunista aasialaista naista ainakaan Suomessa.

[/quote]

Aasialaiset naiset ovat hyväkäytöksisiä ainakin meille miehille. Mutta ikäväkseni olen huomannut, että ennenkuin aasialaiselle naiselle antaa joko munaa tai rahaa, niin ovat kovin poissaolevia. Sen jälkeen kyllä huomioivat.

T: Mies

[/quote]

Jaa, voi olla. Tiedän kuitenkin 3 thainaista jotka ovat tulleet vaimoiksi Suomeen ja eronneet myöhemmin.
En tietysti tiedä eron syitä, mutta kyllä minä vaan veikkaan ihan tämän yhden perusteella, jonka siis tunsin paremmin että eivät he loppujen lopuksi siedä mitä tahansa miehiltä hekään.
Ja palvelualttius voi olla aika käytännön läheistä. Ei perustu niinkään rakkauteen kuin molemmin puoliseen hyötyyn.
Ja häviää jos hyötyjä ei ole tarpeeksi.
Väitän kyllä että jos suomalainen nainen rakastuu ja saa vastarakkautta ja huomioimista niin löytyy kyllä palvelualttiutta myös.

Vierailija
6/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:17"]

Suomalaiset miehet tyytyvät aasialaisiin naisiin, koska jostakin syystä eivät ole onnistuneet saamaan suomalaista, ei toki heidän väitetyn alipainonsa takia heitä sieltä tänne Suomeen narraa. :D

[/quote]

Niinhän sinä ja monet muut palstanaiset luulette. Todellisuudessa moni mies valitsee aasialaisen naisen ulkonäkösyiden lisäksi siksi, että monella aasialaisella naisella sattuu olemaan miestä kohtaan miellyttävämpi luonne ja käytöstavat kuin useimmilla Suomalaisilla naisilla jos unohdetaan kokonaan keskustelusta materialismi, raha, työasiat.

Vierailija
7/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:17"]

[/quote]

Niinhän sinä ja monet muut palstanaiset luulette. Todellisuudessa moni mies valitsee aasialaisen naisen ulkonäkösyiden lisäksi siksi, että monella aasialaisella naisella sattuu olemaan miestä kohtaan miellyttävämpi luonne ja käytöstavat kuin useimmilla Suomalaisilla naisilla jos unohdetaan kokonaan keskustelusta materialismi, raha, työasiat.

[/quote]

Miten kuvittelet kenenkään ottavan mitättömän ja arvottoman kommenttisi tosissaan, kun et tiedä edes sitä että "suomalaisilla" EI kirjoiteta isolla kirjaimella?

Vierailija
8/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:08"]

No nykyäänhän bmi25 lasketaan normaaliksi painoksi, 30 kun ylittyy niin ollaan "vähän ylipainoisia" ja alle 25 on alipainoa. Siihen kun vertaa niin joo, pidän siinä bmi19-21 tasolla olevista.

[/quote]

Alle 25 ei ole alipainoa, vaan vasta alle 20 on sitä. 20-25 on normaalipainoa.

Vierailija
9/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:17"]

[/quote]

[/quote]

Tottakai haluaa miellyttää kun mies on tuossa tilanteessa se elättäjä. Eihän ruokkivaa kättä sovi purra.

Vierailija
10/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:08"]No nykyäänhän bmi25 lasketaan normaaliksi painoksi, 30 kun ylittyy niin ollaan "vähän ylipainoisia" ja alle 25 on alipainoa. Siihen kun vertaa niin joo, pidän siinä bmi19-21 tasolla olevista. [/quote Iha vaan kuule kertaukseks: alle 15 Sairaalloinen alipaino 15 – 17 Merkittävä alipaino 17 – 18,5 Normaalia alhaisempi paino 18,5 – 25 Normaali paino 25 – 30 Lievä ylipaino 30 – 35 Merkittävä ylipaino 35 – 40 Vaikea ylipaino yli 40 Sairaalloinen ylipaino [/quote] No kyllä noi tiedetään. Nykyään vaan ihmiset tykkää kirjoittaa tyyliin "mulla on bmi vaan 26 eli en edes ole kuin ihan vähän ylipainoinen!" vaikka bmi 26 on silmillä katsottuna jo selvästi tukeva ihminen.

[/quote]

Jaa, no mun BMI on 25,5 ja vyötärönympärys 72 cm. Jos tämä tekee minusta tukevan, niin tehköön.

Vierailija
11/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu kuule ihan omasta puolestasi vaan, kyllä naisessa pitää muotoja olla. Ihan kuin teinipoikaa halaisi kun ottaa kiinni sellaisesta luuviulusta.

Vierailija
12/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:05"]Puhu kuule ihan omasta puolestasi vaan, kyllä naisessa pitää muotoja olla. Ihan kuin teinipoikaa halaisi kun ottaa kiinni sellaisesta luuviulusta.
[/quote] Kyllä! Kurvit kunniaan! Luut on koiria varten.

Vierailija
13/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyäänhän bmi25 lasketaan normaaliksi painoksi, 30 kun ylittyy niin ollaan "vähän ylipainoisia" ja alle 25 on alipainoa. Siihen kun vertaa niin joo, pidän siinä bmi19-21 tasolla olevista.

Vierailija
14/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä minulle ole merkitystä mistä joku ulkonäkökeskeinen vähän vajaa mies tykkää. Olen onnellisesti naimisissa ja normaalipainossa on hyvä olla ja jaksaa urheilla. Olisipa aika tylsä elämänsisältö jos tekisi kaiken vain sen mukaan, mistä mahdollisesti joku tuntematon mies sattuu tykkäämään.

Vierailija
15/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alipainoinen nainen voi olla muodokas. Esim. Alusvaate mallit. M20

Vierailija
16/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja BMI on minulla 20 jos joku nyt kuvittelee (viestiin 4 viitaten), että pitäisin ylipainoa normaalina. T. 5

Vierailija
17/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoja pitää olla. Ei mikään laiheliini! Ugh, olen puhunut. M58.

Vierailija
18/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:05"]Puhu kuule ihan omasta puolestasi vaan, kyllä naisessa pitää muotoja olla. Ihan kuin teinipoikaa halaisi kun ottaa kiinni sellaisesta luuviulusta.

[/quote][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:05"]Puhu kuule ihan omasta puolestasi vaan, kyllä naisessa pitää muotoja olla. Ihan kuin teinipoikaa halaisi kun ottaa kiinni sellaisesta luuviulusta.
[/quote] Kyllä! Kurvit kunniaan! Luut on koiria varten.
[/quote]

Nämä kommentit saavat aina aikaan niin pahan mielen, kun en voi omalle muodottomuudelleni mitään. Pulskanakin muodot hukkuivat läskien sekaan :(

Vierailija
19/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 163/52 ja mies sekä mies että minä itse haluaisin että tulisi painoa takaisin. Imetys kuihduttanut ihanat muhkeat reidet ja pepun olemattomiin :( noh, onneksi on sentäs isot rinnat :D ap:lle vinkiksi että ota itsellesi laiha nainen jos sellainen on tärkein kriteeri puolison valinnassa. Mitä sä täällä itket?

Vierailija
20/112 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:08"]No nykyäänhän bmi25 lasketaan normaaliksi painoksi, 30 kun ylittyy niin ollaan "vähän ylipainoisia" ja alle 25 on alipainoa. Siihen kun vertaa niin joo, pidän siinä bmi19-21 tasolla olevista.
[/quote]

Oletan, että AP puhui BMI-taulukon mukaan alipainoisista, eli alle 18,5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä