Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinusta (ollut) isäpuoleksi?

15.03.2022 |

Miksi / miksi ei? Kiinnostaa kuulla miesten kokemuksia.

Itse olen 34-vuotias lapseton sinkkunainen, eikä minua voisi vähempää kiinnostaa alkaa hoitaa eikä varsinkaan elättää vieraiden ihmisten kakaroita.

Kommentit (7)

1/7 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sellaisen pariskunnan, jossa oli 39-vuotias nainen, jolla oli 11- ja 10-vuotiaat lapset ex-miehen kanssa (hän oli siis saanut lapset tosi nuorena), ja nainen alkoi seurustella 20-vuotiaan pojan kanssa ja otti pojan asumaan luokseen lasten seuraksi. Tämä oli molemmille win-win tilanne: nainen sai seksiä niin usein kuin halusi, ja mies sai ilmaisen asumisen,eikö hänen edes tarvinnut osallistua kotitöihin.

2/7 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Tiedän sellaisen pariskunnan, jossa oli 39-vuotias nainen, jolla oli 11- ja 10-vuotiaat lapset ex-miehen kanssa (hän oli siis saanut lapset tosi nuorena), ja nainen alkoi seurustella 20-vuotiaan pojan kanssa ja otti pojan asumaan luokseen lasten seuraksi.

EDIT: Siis nainen oli 30-vuotias, ei 39!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
4/7 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Vaikka lapsista pidän ja omia haluan, niin muiden lasten isäpuoleksi en ryhdy.

Olen ennemmin yksin kuin sellaisen naisen kanssa jolla on ennestään lapsia.

Vierailija
5/7 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tietyn naisen lapsille kyllä, muuten ei. En tykkää lapsista ja en halua omia, mutta kyseisen naisen kohdalla olisin mieluusti ryhtynyt isäpuoleksi hänen lapsilleen jos juttumme olisi jatkunut. Oli täydellinen pakkaus. Hänen lapsensa olivat tosin kaikki jo yli 10v tavatessamme.

6/7 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

7/7 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi