Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen parisuhteessa

Vierailija
15.03.2022 |

Oletteko koskaan parisuhteessa ollessanne ihastunut toiseen ihmiseen? Minulle kävi näin. Olen ollut mieheni kanssa yli 20 vuotta, periaatteessa suhde on ihan hyvä. Tasaista elämää nyt kun lapsetkin jo suht isoja, mutta en saa juurikaan huomiota ja hellyyttä.

Nyt tapasin ihmisen jonka persoona iski tajuntaani kuin metrinen halko. Valtavan karismaattinen ihminen, jolla on nauravat tuikkivat silmät, lämmin hymy ja hauskat jutut. Maailmoja syleilevän mukava ja kaikki huomioonottava, kiltti ja lämminhenkinen. Jutellessa huomattiin että meitä yhdisti monen moni asia.

Asia ei edennyt juttelua pidemmälle, vaikka sitä jatkui useampana päivänä. Oma moraali ei anna pettää, eikä tuolla ihastuksellanikaan sellainen ollut todennäköisesti mielessä (oli myös varattu). Todennäköisesti tunteeni oli myös yksipuolinen. Silti hänen seurassaan tunsin leijuvani. Nyt asia pitäisi unohtaa- vai pitäisikö?

En todennäköisesti tapaa häntä enää koskaan, mutta haluan vaalia muistoa tuosta tunteesta, hänen silmistään, hymystään, kevyestä kosketuksesta... tunne on kuin huumetta. Ymmärrän nyt tavallaan niitä ihmisiä joiden suhteet eivät kestä, koska he ovat rakastuneita ihastumisen/rakastumisen tunteeseen eivät välttämättä itse ihmiseen ja suhde loppuu kun se väljähtyy.

Ehkäpä on aika parantaa omaa parisuhdetta, laittaa enemmän paukkuja siihen ja koirättaa ihastua uudelleen omaan puolisoon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse unohtaa. Voit vaalia kaunista muistoa yhteisistä hetkistänne, se ei ole keneltäkään pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaan on vielä mahdollista ihastua tai rakastua puolisoosi uudelleen niin ehdottomasti se, mutta ei varmasti tapahdu vaan odottelemalla ja mikäli olette jo ajautuneet liian kauaksi toisistanne saattaa olla tekemätön paikka.

Vierailija
4/4 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihastuin. Kaksi vuotta salaa ihastelin ja sitten totesin etten todellakaan enää halunnut olla exän kanssa. Tuolloin olimme olleet yhdessä 20 vuotta.

Olen ollut nyt ihastukseni kanssa jo vuosia ja olen rakastunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi