Miksi kukaan ei saa enää pyöriä kenenkään mielessä?
Ketjut lukitaan/poistetaan, miksi?
Kommentit (14)
Joku mustis mamma luulee, että kaikki viestit on sen ukolle, ja merkkaa asiattomiksi.
Ja niiden lukitsemista ei saa myöskään kritisoida. Olen tehnyt vuorokauden aikana jo kolme ketjua, joissa olen kysynyt samaa kuin sinä ja ne kaikki on jostain syystä poistettu. Kohta lähtee tämäkin, saatpa nähdä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:20"]
Miksi lähtee? Onko siihen joku syy?
[/quote]
Sitähän tässä on yritetty kysyä, mutta ei ylläpito vastaa, poistaa vain nämä ketjut aina.
Ihan sairaaksi mennyt tämä palsta. Huomasin kun kyseltiin turkkiin matkustamisestakin, niin kaikki negatiiviset kommentit poistettiin. Ihan kuin kehotettaisiin sulkemaan silmät että siellä maassa mitään ongelmia olisi.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:24"]Lopeta valituksesi. Ketjusi eivät ole tervetulleita.
[/quote]
Ei ne olleet "mun ketjuja". T. Tämän ketjun ap
Se ketju oli ainoa jota olen viitsinyt käydä enää aktiivisesti seuraamassa. Palstan muu sisältö on nykyään pelkkää mamua ja muuta roskaa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:23"]
Mihis nyt mennään pyörimään? Kaksplussalle?
[/quote]
Vai suomi24:seen? Siellä on niitä ikävä, ihastuminen yms. palstoja. Siellä tuollainen ketju voisi pysyä ainakin
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:27"]
Se ketju oli ainoa jota olen viitsinyt käydä enää aktiivisesti seuraamassa. Palstan muu sisältö on nykyään pelkkää mamua ja muuta roskaa.
[/quote]
Sama! Ja olin aika varma että mun ihastus käy siellä myös
Vielähän tuo nr.3 on olemassa:
Sinäpä sen sanoit!! Näinpä.