ASUN Lahdessa eli Suomen Chicagossa. Kateellisuutesi asteikolla 0-5?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:54"]Kukaan lahtelainen ei käytä sanaa Lahdessa, vaan Lahessa. Busted.
[/quote]
Minut tunnistaakin siitä että olen ainoa lahtelainen joka sanoo "Lahdesta" eikä "Lahest". :D En kehtaa paljastaa mistä olen alunperin kotoisin. Ap
[/quote]mistä tiiät että oot ainoo? Ootko tavannu kaikki lahtelaiset
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:01"]Mikä lahdesta tekee niin hienon paikan?
[/quote]ei mikään. Iha surkee paikka
En kyllä haluais muuttaa kaupunkiin.
Lahti on kyllä kiva kaupunki. Minustakin tulee kuntaliitoksen myötä lahtelainen. Pidän myös eskustasta, Kisapuisto ja Pikku Vesku ovat kivoja.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:01"]
Mikä lahdesta tekee niin hienon paikan?
[/quote]
Sisäsiittoset ihmiset varmaan? :D Oon asunut Lahdessa ja koin kaupungin muuten ihan kivaksi, mutta ihmiset oli suurinosa niin saatanan ilkeää ja kateellista porukkaa, etten ole muualla tavannut. En enää koskaan muuttaisi Lahteen, vaikka sielä toisinaan käynkin.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:01"]Mikä lahdesta tekee niin hienon paikan?
[/quote]
Vesijärvi mm.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:06"]
0, mutta jos asuisit kouvolassa, niin +10, koska on arkkitehtoonisesti Lohjan ohella suomen kauneinpia kaupunkeja.
[/quote]
Kiitos päivän ainoasta naurusta sinulle. :D
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:01"]
[/quote]
Sisäsiittoset ihmiset varmaan? :D Oon asunut Lahdessa ja koin kaupungin muuten ihan kivaksi, mutta ihmiset oli suurinosa niin saatanan ilkeää ja kateellista porukkaa, etten ole muualla tavannut. En enää koskaan muuttaisi Lahteen, vaikka sielä toisinaan käynkin.
[/quote]
Et ole käynyt Heinolassa. :D
Sopivan kokoinen kaupunki pyöräillä paikasta toiseen. Yksi Suomen mukavimmista pyörätiereiteistä on Jalkaranta-Keskusta välillä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:01"] Mikä lahdesta tekee niin hienon paikan? [/quote] Sisäsiittoset ihmiset varmaan? :D Oon asunut Lahdessa ja koin kaupungin muuten ihan kivaksi, mutta ihmiset oli suurinosa niin saatanan ilkeää ja kateellista porukkaa, etten ole muualla tavannut. En enää koskaan muuttaisi Lahteen, vaikka sielä toisinaan käynkin. [/quote] Et ole käynyt Heinolassa. :D
[/quote]
En varmaan olekaan? :D Ei ainakaan mieleen muistu.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:12"]Tunnetko Kakola-Cristan?
[/quote]
Tunnen. Ja Serttilän ja Serttilän exän. :D Serttilä asuu kaverini naapurissa ja Crista asui ennen yhden kaverini naapurissa. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:01"] Mikä lahdesta tekee niin hienon paikan? [/quote] Sisäsiittoset ihmiset varmaan? :D Oon asunut Lahdessa ja koin kaupungin muuten ihan kivaksi, mutta ihmiset oli suurinosa niin saatanan ilkeää ja kateellista porukkaa, etten ole muualla tavannut. En enää koskaan muuttaisi Lahteen, vaikka sielä toisinaan käynkin. [/quote] Et ole käynyt Heinolassa. :D
[/quote]
En varmaan olekaan? :D Ei ainakaan mieleen muistu.
[/quote]
Eikä kannatakaan käydä. Siellä on vielä pahempaa. :D
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:01"]
[/quote]
[/quote]
Ne on ne siirtokarjalaiset, viipurilaiset selkäänpuukottajat.
As the snow flies on a cold and gray Chicago mornin' a poor little baby child is born in the ghetto and his mama cries. Cause if there's one thing that she don't need it's another hungry mouth to feed in the ghetto.
Ite asun lahessa ja hinku täältä pois olis kova. Ihmiset todellakin sisäsiittosia ja miehet sikoja. Pienet piirit ja hirveesti huumeitten käyttäjiä. Kesäisin paikkana ihan kaunis, mutta siihen se sit jääkin. Työllisyystilannekin vissiin huono. Useissa baareissakin vain WT-väkeä. Tivolista, oi meidän teinihelvetistä en edes aloita. Lahella tosi vähän tarjota mitään. Joka nyt ihan ymmärrettävääkin, ei mikään iso kaupunki ole.
Kateellisuuspisteiksi pamahtaa siis 0/5.
Eihän siellä ole mitään :D Kärkkäinen vaan ja halvempaa polttoainetta vrt. pk-seutu. En muuttaisi.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:26"]Ite asun lahessa ja hinku täältä pois olis kova. Ihmiset todellakin sisäsiittosia ja miehet sikoja. Pienet piirit ja hirveesti huumeitten käyttäjiä. Kesäisin paikkana ihan kaunis, mutta siihen se sit jääkin. Työllisyystilannekin vissiin huono. Useissa baareissakin vain WT-väkeä. Tivolista, oi meidän teinihelvetistä en edes aloita. Lahella tosi vähän tarjota mitään. Joka nyt ihan ymmärrettävääkin, ei mikään iso kaupunki ole.
Kateellisuuspisteiksi pamahtaa siis 0/5.
[/quote]
Samaa mieltä!
Malskin aikana kaikki oli paremmin. "Ei oo lahen voittanutta"
0, mutta jos asuisit kouvolassa, niin +10, koska on arkkitehtoonisesti Lohjan ohella suomen kauneinpia kaupunkeja.