Elämäni kaamein yhdenyön juttu :D
Voi kamala.. Pakko saada kirjoittaa jonnekkin, edes kavereille en kehtaa kertoa :D
Lähdin siis baarista erittäin mukavanoloisen miehen matkaan, hän vaikutti fiksulta ja kivalta.. noh kun pääsimme hänen luokseen niin hänestä kuoriutui oikea unelmien poikamies..
Pullisteli lihaksiaan edessäni, siis oikeasti edessäni ja kysyi jotenkin "kelpaisikos pimulle tämmönen vähä normaalia isompi kaveri;)" kuulemma housuissa olisi vielä jotain isompaa.. En tiedä miksi en jo siinä vaiheessa lähtenyt, seuraavaksi oli nimittäin minun kroppani vuoro, mies riisui minut ja ensin tulilinjalle joutui mun tissit "ohhoh heheehhee mitkäs nää on? Hehehhehhee onpas pitkät (PITKÄT??) Hehhehe no vois kai sitä mamman tissii maistaa ;)"
Sain myös seuraavanlaisia kohteliaisuuksia : " no onpas iso ja lettu peppu, tees vähä kyykkyi niin mä kattelen ;) " " Wouwouwou mitkä reidet, ihanan muhkeat tämmösii en oo ennen päässy vetelee" "Et oo kovin kummone mut kyl suhun lastit tuuppaa ;)"
Mies kehui myös olevansa maailman kovin sängyssä, totuus oli muutama työntö, kamala määrä hikeä ja ääntelyä ja se siitä.
Sain tältä sankarilta vielä fb viestin jossa kyseli, että haluaisinko vielä ottaa uusiksi hänen halkokyrvän kanssa... juu kiitos en halunnut :D
Pistäkääpä paremmaksi!
Kommentit (42)
Hyi vittu. Onneks tollasta ei ikinä tullu vastaan, vaikka aikoinani niitä yhen illan juttuja harrastinkin.
Se varmaan mietti susta samoin, jos sulla on putkitissit, läskireidet ja lättäperse.
Tuollaiselle urpolle sitten annoit. Eikö sulla ole yhtään itsekunnioitusta?
Mä uskon että tää voi hyvinkin olla totta :D Olen viimeisen kymmenen vuoden aikana harrastanut aika paljon yhdenyönjuttuja, ja kyllä sieltä joukosta löytyi ap:n kuvailun kaltaisia miehiä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:36"]Löytyikö AM:stä?
[/quote]
Ei, ihan tuosta lähibaarista lähti matkaan :D ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:34"]
No sulle sitä sattuu ja tapahtuu. Aika mamma.
[/quote]
Mitä av-mammalle ei ole sattunut, sitä ei voi sattua.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:36"]
Mä uskon että tää voi hyvinkin olla totta :D Olen viimeisen kymmenen vuoden aikana harrastanut aika paljon yhdenyönjuttuja, ja kyllä sieltä joukosta löytyi ap:n kuvailun kaltaisia miehiä.
[/quote]
Mä oon harrastanut 20 vuotta eikä ole löytynyt.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:36"]
[/quote]
[/quote]
Niin? Joten tämä ei voi olla totta, kun sun kohdalle ei ole sattunut?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:36"]
[/quote]
[/quote]
No sä ootkin niin läski ja ruma että oot nyt nelikymppisenäkin vielä neitsyt. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:36"]
[/quote]
[/quote]
No sä ootkin niin läski ja ruma että oot nyt nelikymppisenäkin vielä neitsyt. Ap
[/quote]
Näin sivusta sanoisin että tämä viimeisin kommentti paljastaa pesunkestävän jonnen.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:36"] Mä uskon että tää voi hyvinkin olla totta :D Olen viimeisen kymmenen vuoden aikana harrastanut aika paljon yhdenyönjuttuja, ja kyllä sieltä joukosta löytyi ap:n kuvailun kaltaisia miehiä. [/quote] Mä oon harrastanut 20 vuotta eikä ole löytynyt. [/quote] No sä ootkin niin läski ja ruma että oot nyt nelikymppisenäkin vielä neitsyt. Ap [/quote] Näin sivusta sanoisin että tämä viimeisin kommentti paljastaa pesunkestävän jonnen.
[/quote] Itse olisin ainakin mielummin 40-vuotias neitsyt kun joku jakorasia, jolla ei ilmeisesti ole miesten suhteen minkäänlaisia vaatimuksia.
No eräs oli naimisissa mutta perhe "mummolassa".
On saanut luvan vaimoltaan vedellä muita, mutta kakkoseen. Millään ei suostunut normaaliin yhdyntään, joten jouduin lähtemään pois. Mies oli todella uskollinen vaimolleen.
[/quote]
[/quote]
Höps.
Oikeasti, aika suuri osa ihmisistä on jotenkin outoja. Ei ehkä juuri ap:n kuvailemalla tavalla outoja, mutta kuitenkin.
Keksitty juttu, oot kumminkin joku Jonne ylilaudalta päivää :D