Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni kaamein yhdenyön juttu :D

Vierailija
19.08.2015 |

Voi kamala.. Pakko saada kirjoittaa jonnekkin, edes kavereille en kehtaa kertoa :D

Lähdin siis baarista erittäin mukavanoloisen miehen matkaan, hän vaikutti fiksulta ja kivalta.. noh kun pääsimme hänen luokseen niin hänestä kuoriutui oikea unelmien poikamies..

Pullisteli lihaksiaan edessäni, siis oikeasti edessäni ja kysyi jotenkin "kelpaisikos pimulle tämmönen vähä normaalia isompi kaveri;)" kuulemma housuissa olisi vielä jotain isompaa.. En tiedä miksi en jo siinä vaiheessa lähtenyt, seuraavaksi oli nimittäin minun kroppani vuoro, mies riisui minut ja ensin tulilinjalle joutui mun tissit "ohhoh heheehhee mitkäs nää on? Hehehhehhee onpas pitkät (PITKÄT??) Hehhehe no vois kai sitä mamman tissii maistaa ;)"

Sain myös seuraavanlaisia kohteliaisuuksia : " no onpas iso ja lettu peppu, tees vähä kyykkyi niin mä kattelen ;) " " Wouwouwou mitkä reidet, ihanan muhkeat tämmösii en oo ennen päässy vetelee" "Et oo kovin kummone mut kyl suhun lastit tuuppaa ;)"

Mies kehui myös olevansa maailman kovin sängyssä, totuus oli muutama työntö, kamala määrä hikeä ja ääntelyä ja se siitä.

Sain tältä sankarilta vielä fb viestin jossa kyseli, että haluaisinko vielä ottaa uusiksi hänen halkokyrvän kanssa... juu kiitos en halunnut :D

Pistäkääpä paremmaksi!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin pano?

Hyvännäköinen mies tuli homobaarissa bongattua. Lähdin jätkän kämpille ja hyvä kun ovesta sisään ehdittiin. Ei mitään, kuumaa menoa oli, kunnes tuli seksin vuoro...

Suostuin olemaan alla, ei siinä mitään, mutta jätkä ei kyllä osannut asiaansa yhtään. Sain siinä olla perse pystyssä ties kuinka kauan, ennenkuin sai munansa edes sisään. Syynä oli "olet niin tiukka" vaikka kuinka olin, että ei haittaa, tee jotain yms. Sitten hyvä kun sai muutaman 5 työntöä tehtyä, hirnuen kuin hevonen, laukesi. Jäi huohottamaan niskaani, siinä hieman nyrpeänä tästä niin sanotusta panemisesta sain sitten odotella, kun tämä yksi röhnötti päälläni, painaen ainakin minun verran, varmaan enemmänkin. Ei siinä mitään. Kun herra viimein päätti nousta, tuo kellahti makaamaan ja pyysi kainaloon. Siinä kohtaa tuli muristua, että eikös tämä nyt ole vähän kesken, ja äijä oli ihan, että hänhän laukesi jo...

Mh, minusta meitä taisi olla siinä kaksi sitä harrastamassa, mutta ok. Kysyin osoitetta todeten, että soitan taksin ja sitten mieheltä kamala ininä, että jää nyt kainaloon, että hän heittää huomenna mut kotiin ja vietetään nyt vaan yö täällä. Puin päälle ja lähdin ovesta ulos ja kävelin keskustaan ja menin ratikalla himaan.

Se oli kyllä surkeuden huippu ja vituttaa vieläkin.

Homomies 21

Vierailija
42/42 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 03:08"]Huonoin pano?

Hyvännäköinen mies tuli homobaarissa bongattua. Lähdin jätkän kämpille ja hyvä kun ovesta sisään ehdittiin. Ei mitään, kuumaa menoa oli, kunnes tuli seksin vuoro...

Suostuin olemaan alla, ei siinä mitään, mutta jätkä ei kyllä osannut asiaansa yhtään. Sain siinä olla perse pystyssä ties kuinka kauan, ennenkuin sai munansa edes sisään. Syynä oli "olet niin tiukka" vaikka kuinka olin, että ei haittaa, tee jotain yms. Sitten hyvä kun sai muutaman 5 työntöä tehtyä, hirnuen kuin hevonen, laukesi. Jäi huohottamaan niskaani, siinä hieman nyrpeänä tästä niin sanotusta panemisesta sain sitten odotella, kun tämä yksi röhnötti päälläni, painaen ainakin minun verran, varmaan enemmänkin. Ei siinä mitään. Kun herra viimein päätti nousta, tuo kellahti makaamaan ja pyysi kainaloon. Siinä kohtaa tuli muristua, että eikös tämä nyt ole vähän kesken, ja äijä oli ihan, että hänhän laukesi jo...

Mh, minusta meitä taisi olla siinä kaksi sitä harrastamassa, mutta ok. Kysyin osoitetta todeten, että soitan taksin ja sitten mieheltä kamala ininä, että jää nyt kainaloon, että hän heittää huomenna mut kotiin ja vietetään nyt vaan yö täällä. Puin päälle ja lähdin ovesta ulos ja kävelin keskustaan ja menin ratikalla himaan.

Se oli kyllä surkeuden huippu ja vituttaa vieläkin.

Homomies 21
[/quote]
Uskon että aika monet naiset voivat samastua tähän tarinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän