Kysy mieheltäsi "mitä haluaisit tehdä kanssani juuri nyt?"
Kerro vastaus sitten tänne!
Oma sanoi, että "naida, mutta syödään ny kuitenkin eka!" Ah, kuinka romanttinen oma jörrikkä :D
Kommentit (111)
Tuli itku kun luin muiden vastauksia :( Oma mieheni ei halua tehdä kanssani koskaan mitään. Eikä sillä ole varsinkaan läheisyys mielessä..
Haluaa kattoa jonkun leffan sohvalla sylikkäin. Tai vaihtoehtoisesti ois kiva jos oltais tällä hetkellä jollain matkalla
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:59"]
"Voisit antaa mulle ton pleikkaohjaimen ja pistää vehkeen päälle". Voi tätä romantiikan määrää...
[/quote]
aika eroottista pitää ohjainta vehkeensä päällä.
Nyt tulin kateelliseksi kun niin monien miehet täällä on vastaillu niin kivasti. En voi omaltani kysyä kun nukkuu, mutta ei se varmastikaan mitään seksiä ehdottelisi. Varmaan sanoisi jotain: "Haluaisin pelata", "Katotaa jotain leffaa", "Vois nukkua", "Voisit tehdä mulle leivän"...
"Mennä nukkumaan."
Aamuväsymys :D
Empimättä, aamupalan teon keskellä, vastasi: panna.
On se romantikko...
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:56"]"Mä teen sun kanssa nyt just sitä mitä haluan"
Maataan sängyllä vierekkäin ja puhutaan meijän tulevasta häämatkasta.
[/quote]
Aww. Ja sinä romanttisesti selaat AV:ta.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:56"]"Mä teen sun kanssa nyt just sitä mitä haluan" Maataan sängyllä vierekkäin ja puhutaan meijän tulevasta häämatkasta. [/quote] Aww. Ja sinä romanttisesti selaat AV:ta.
[/quote]
Olitkin vasta about viides joka huomautta asiasta.
"No syyä lettuja. Vai mitä meinaat? Laita se känny pois. Vai pitäiskö sua vähän tuuppasta? Mulle kyl kävis, mennääs syödään sen jälkeen"
oltiin ruokapöydässä, nyt se on jo makkarissa ja letut pöydässä.
Romantiikka kukkii tosiaan. Ja mä vaan palstailen.
""No naida oikeen reippaasti! Mutta nyt on jo pakko lähtee. Vai ehtiskö tässä vielä pikaset?"Ja mairea virne naamalla. Oli lähdössä juuri töihin, niin sovittiin, että illalla on sexytimee :D
Mennä päikkäreille tai lähteä ulkomaille lomalle. Köllötellä pedissä koko päivä.
Kysyin whatsappissa ja vastaus oli " :) haluisin juoda sun kaa kahvia ja sit mennä kävelylle auringos ja kattoo sua silmiin ja halailla ja pussailla. <3"
Mie romahan ja sulan hihhihi
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:56"]
"Mä teen sun kanssa nyt just sitä mitä haluan" Maataan sängyllä vierekkäin ja puhutaan meijän tulevasta häämatkasta.
[/quote]
Ja sinä palstailet?!
[/quote]
JOO KYLLÄ, MINÄ PALSTAILIN JA PALSTAILEN!! ei kaikkien tarvi tota kysyä.
"Haluutko et lähen jo töistä?" Soitin ja kysyin samalla.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:20"]
Kysyin whatsappissa ja vastaus oli " :) haluisin juoda sun kaa kahvia ja sit mennä kävelylle auringos ja kattoo sua silmiin ja halailla ja pussailla. <3" Mie romahan ja sulan hihhihi
[/quote]
Tuo on siis sinun haaveesi? Ei yksikään mies noin vastaa oikeasti.
Jos nyt herättäisin miehen ja kysyisin tuon, niin mies mutisisi jotain epäselvää ja kääntäisi kylkeä ;)