Kysy mieheltäsi "mitä haluaisit tehdä kanssani juuri nyt?"
Kerro vastaus sitten tänne!
Oma sanoi, että "naida, mutta syödään ny kuitenkin eka!" Ah, kuinka romanttinen oma jörrikkä :D
Kommentit (111)
Oii aika ihania miehiä teillä! ❤
Mäki haluun oman mussukan, miks sen pitää olla niin vaikeeta :(
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:01"]
Oii aika ihania miehiä teillä! ❤ Mäki haluun oman mussukan, miks sen pitää olla niin vaikeeta :(
[/quote]
Samat fiilikset! Siksipä roikunkin täällä ja vakoilen toisten parisuhteita :)
"Mä haluisin lähteä sun kansaa töihin. Voitko uskoa, että sillä on autossakin niitä leluja?!"
Lelut on pimeälasit, lämpökamera yms..
Häh? Syödä. Käyttää koiran ulkona. Häh?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:56"]
"Mä teen sun kanssa nyt just sitä mitä haluan" Maataan sängyllä vierekkäin ja puhutaan meijän tulevasta häämatkasta.
[/quote]
Ja sinä surffaat av:llä samaan aikaan? :O
"No arvaa. Tosin ei olla nähty kuukauteen, ymmärrän jos et voi ajatella selkeästi. Sulla on kauhea ikävä mua, se hämärtää ajatuksiesi maailman.."
Jepjep.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:56"]
"Mä teen sun kanssa nyt just sitä mitä haluan" Maataan sängyllä vierekkäin ja puhutaan meijän tulevasta häämatkasta.
[/quote]
Ja sinä surffaat av:llä samaan aikaan? :O
[/quote]
No joo, toikin lukee kirjaa, kuuntelee musaa ja kattoo telkkaria.
"Voitas katsoa joku leffa". Yllätyin vsstauksesta. Luulin, että haluaa seksiä. Ja sitten mies jatkoikin: "Vai haluisitko sä munaa?" :'D
"nyt on liian kuuma, niin ei voi olla lähekkäin.. muuten vois halailla"
"Emmätiiä, mitenniin?"
Raukka varmaan pelästyi että tarkoitin seksiä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:23"]"Voitas katsoa joku leffa". Yllätyin vsstauksesta. Luulin, että haluaa seksiä. Ja sitten mies jatkoikin: "Vai haluisitko sä munaa?" :'D
[/quote]
Leffan kattelu onki vaan esileikki.... voi näitä miehiä
Apua.. " Lähetään poimii mustikoita"
Keltäs mä sit kysyn? Naapurin pentiltä vai? :(
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:25"]Kerro vastaus sitten tänne!
Oma sanoi, että "naida, mutta syödään ny kuitenkin eka!" Ah, kuinka romanttinen oma jörrikkä :D
[/quote]
Haluais erota. Ollaan kai muututtu liikaa ajan kuluessa.
"vetää sua ihan sika rajusti perseeseen"
juu okei.. :'D pitää kysyä joskus uudelleen kun ei oo niin väsyneen lapsellisella tuulella